برای خرید جاروبرقی مرکزی به چه نکاتی توجه کنیم؟

21 مرداد 1399

جارو برقی جزو دستگاه های مکانیزه مکنده به شمار می رود که به راحتی می توان با استفاده از آن آلودگی های ریز و درشت را از سطوح جمع آوری کرد. با اختراع این دستگاه استفاده از روش های سنتی که هم دارای زحمت بیشتر و هم صرف هزینه بالاتر می باشد کم تر شده است. جاروبرقی ها دارای تنوع بالایی از نظر عملکرد هستند و به صورت کلی به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می شوند. در ساختمان های بزرگ که نیاز به تمیز کاری و نظافت بیشتری وجود دارد باید از جاروبرقی های قدرتمندی استفاده نمود، گاهی مواقع نیاز است که در یک زمان چند نقطه از محیط نظافت گردد. علت های بسیاری موجب شده تادستگاه نظافت صنعتی نظیر جاروبرقی مرکزی طراحی و تولید شود و امروزه بسیاری از مراکز به خرید جاروبرقی مرکزی روی آورده اند.

کارکرد جاروبرقی مرکزی

قبل از خرید جاروبرقی مرکزی لازم است در مورد دستگاه اطلاعات بیشتری کسب نمود. جارو برقی مرکزی را در موتورخانه، تراس  و یا پارکینگ و یا فضایی که دور از اتاق های موجود در ساختمان باشند نصب می‌کنند. بعد از خرید جاروبرقی مرکزی و نصب آن در مکان مورد نظر لوله های خرطومی توسط پریز هایی که در ساختمان قرار دارد به جارو برقی متصل می شوند. به راحتی در هر نقطه از ساختمان می توان از این خرطومی ها برای مکش آلودگی ها استفاده نمود. برای خرید جارو برقی مرکزی باید دقت داشته باشید که با تمام تجهیزات جانبی آن نیز آشنایی حداقل ضروری است. برای مثال پریزهایی که خرطومی ها از آن خارج می شوند و درپوش هایی که برای ایمنی آنها طراحی شده اند.

کارکرد جاروبرقی مرکزی

کارکرد جاروبرقی مرکزی

دلایل خرید جاروبرقی مرکزی در محیط

با کمک این جارو محیط های مختلف همواره با بالاترین سرعت نظافت شده و هنگام تمیزکردن با جلوگیری از ایجاد ذرات ریز و درشت و گرد و غبار از ایجاد هوای نامطبوعی جلوگیری می شود. علاوه بر این آلودگی برای افرادی که مشکل تنفسی دارند ایجاد نمی گردد.

– با خرید جاروبرقی مرکزی به هیچ عنوان صدایی از دستگاه شنیده نخواهد شد.

– یک کاربرد جاروی مرکزی این است که در یک ساختمان چندین نفر می توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند.

– این سیستم دیگر نیازی به کیسه و پاکت ندارد و از این نظر هزینه ای نخواهد داشت.

– احتیاج به حمل و جابه جایی دستگاه در طبقات مختلف از بین رفته و هزینه استهلاک دستگاه نیز کاهش خواهد یافت.

– با خرید جارو برقی مرکزی دیگر نیاز به خاموش کردن دستگاه برای خنک شدن ماشین نمی باشد.

– الکتروموتور ها با دور پایین تر کار می کند ولی تعداد پروانه ها بیشتر است و این مساله موجب کاهش میزان مصرف انرژی در این دستگاه نظافت صنعتی می گردد.

– در این دستگاه از قطعات صنعتی استفاده شده و به همین علت عمر مفید بالاتری دارد.

– خرطومی بلند آن موجب می شود به راحتی تمام گوشه و کنار ساختمان را تمیز کرد و به تمام نقاط در محیط دسترسی داشت.

– این دستگاه دسته سبکی داشته و جابجایی و حمل آن آسان است.

تمام این ویژگی ها  موجب می شود که در طراحی ساختمان ها جایی برای جاروبرقی مرکزی نیز تعبیه شود و در خرید جارو برقی مرکزی باید تمام شرایط ساختمان بررسی گردد تا مناسب ترین مدل تهیه شود.

نحوه انتخاب جاروبرقی مرکزی مناسب

یکی از مهمترین مسائلی که در انتخاب دستگاه موثر است  قیمت جارو برقی مرکزی است. چگونگی انتخاب و خرید جاروبرقی مرکزی به عوامل مختلفی بستگی دارد که هریک از این موارد می تواند به طور مستقیم در قیمت محصول تاثیرگذار باشد. اگر جارو برقی مرکزی تنها برای یک واحد مورد استفاده قرار بگیرد به نام تک واحدی شناخته شده و در صورتی که چند واحد از آن استفاده نمایندن چند واحدی تلقی می گردد. موتور و قدرت مکش جارو برقی نیز در انتخاب آن بسیار موثر خواهد بود . قدرت دستگاه با توجه به تک واحدی یا چند واحدی بودن متفاوت خواهد بود و در برد هوشمند دستگاه تمام مشخصات قید می شود. باید توجه داشته باشید که به هنگام خرید جارو برقی مرکزی، جارویی را انتخاب کنید که  دارای یک برد نشان دهنده علائم خطا و یا عیوبی است که در حین کار برای دستگاه پیش می آید در برخی موارد بررسی مخزن دستگاه و اطمینان از نصب نویزگیر بر روی آن به منظور کاهش صدای تولیدی صورت می پذیرد.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: