مبل شوی صنعتی ، تجهیز نظافتی پرکاربرد

26 بهمن 1399

مبل ها از وسایل پرکاربرد منزل و مراکز اداری، سینماها، رستوران ها و… می باشد، که همانند سایر لوازم نیازمند شستشو و نظافت دقیق هستند. استفاده همه روزه افراد مختلف از این وسیله موجب ایجاد آلودگی ها و لکه های عمیق و سطحی شده که می تواند ظاهر وسیله را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. بعد از مدتی استفاده از مبل با توجه به اینکه مبل ها در کجا مورد استفاده قرار بگیرند، میزان و نوع آلودگی آن ها متفاوت است درکنار ایجاد ظاهر نامناسب انتقال و انباشت آلودگی ها از طریق این وسیله پر استفاده بسیار رایج می باشد. روش های مختلفی برای شستشو مبلمان وجود دارد که در این میان استفاده از روش های مکانیزه بسیار رایج شده است. مبل شوی صنعتی از جمله تجهیزات نظافت صنعتی بوده که به وسیله آن می توان به شستشوی سریع و اسان مبلمان پرداخت بدون اینگه به بافت و روکش مبل آسیبی وارد گردد.

شستشوی مبلمان به روش مکانیزه

مبل شوی صنعتی | مبل شور صنعتی | موکت شور | مبل شور

شستشوی مبلمان به روش مکانیزه

شستشوی مبلمان به روش سنتی و دستی همواره با دردسرهای زیادی همراه بوده است. نیاز به صرف انرژی زیاد از سوی فرد، مصرف اب و مواد شوینده در حجم بالا، عدم امکان خشک کردن و مکش آب آلوده به جای مانده پس از شستشو از مبلمان همگی از جمله اصلی ترین مشکلات شستشوی به شیوه سنتی می باشند. برخی از آلودگی ها نیز بر اثر تجمع گرد و غبار  موجود در هوا ایجاد می گردد که موجب سیاهی پارچه مبل و ایجاد لکه بر روی آن می شود، استفاده از دستگاه مبل شوی صنعتی به ویژه برای مراکز با تعداد زیاد مبل نظیر رستوران ها و سینما ها امری است که به منظور سهولت شسشوی مبلمان امری ضروری تلقی می شود.

– دلایل نیاز به مبل شور

تجهیز به موتور مکنده، سیستم فوم ساز، مخزن آب و مواد شوینده، برس و مخزن آب کثیف موجب می شود برخلاف روش های سنتی، شستشوی مبلمان با مقدار مشخصی فوم در غلظت مناسب انجام شود، آلودگی ها به راحتی داخل فوم حل شده و از سطح جدا می گردند، سپس با استفاده از سری مشخص می توان به برس زنی و مکش آلودگی ها از روکش مبل و صندلی پرداخت. به این ترتیب آب آلوده داخل الیاف صندلی نفوذ نکرده و علاوه بر جلوگیری از آسیب به مبلمان از ایجاد بوی نامطبوع در محیط جلوگیری بعمل آمده همچنین به خشک شدن سریع تر مبلمان کمک می کند. تجهیز به یک مبل شوی صنعتی مناسب می تواند نیاز به نیروی انسانی و میزان مصرف آب و مواد شوینده را کاهش داده و به طور کلی هزینه های نظافت را به گونه بهینه ای سازمان دهی نماید. به هنگام خرید مبل شوی صنعتی دقت به توان موتور مکنده، حجم مخازن آب، ابعاد دستگاه، امکان حمل و جابه جایی آسان و مانورپذیری دستگاه ضروری است.

– مراکز نیازمند دستگاه مبل شور

مبل شوی صنعتی | مبل شور صنعتی | موکت شور | مبل شور

مراکز نیازمند دستگاه مبل شوی

مبل شوی صنعتی دارای مدل های گوناگونی بوده و در ابعاد مختلفی عمل می کند در نتیجه با توجه به حجم شستشو می توان از دستگاه مناسب بهره برد. یکی از مکان هایی که تجهیز به یک مبل شور بسیار لازم است مراکز ارائه دهنده خدمات نظافت داخل اتومبیل و یا کارواش ها می باشند که برای شستن انواع مبل و صندلی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر مکان ها می توان به سالن سینما اشاره نمود که به دلیل داشتن تعداد زیادی صندلی به یک دستگاه مبل شوی صنعتی برای شستشو و خشک کردن سریع مبلمان نیاز است. به این ترتیب اماده سازی محیط در زمان بسیار کوتاهی انجام شده و تنها پس از یک بازه زمانی کوتاه بعد از شستشو می توان از صندلی ها استفاده نمود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: