افزایش سرعت نظافت با مبل شوی صنعتی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

مبلمان از جمله وسایل بسیار پرکاربرد منازل و اداره ها می باشد که به دلیل استفاده مداوم افراد در معرض آلودگی های مختفلی قرار دارد، از این رو لازم است تا به نظافت دقیق و تخصصی آنها پرداخت. ایجاد لکه، نشست و تجمع گرد و غبار همگی از عوامل تهدید کننده تمیزی و درخشندگی مبلمان می باشد. همواره از روش های مختلفی می توان به منظور شستشوی مبلمان استفاده نمود. بعد از مدتی استفاده از مبل با توجه به شرایط محیط، میزان و نوع آلودگی به وجود آمده متفاوت خواهد بود که در این صورت علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن زیبایی محیط، این وسایل با گذشت زمان به منبعی از آلودگی ها تبدیل شده که می توانند به سادگی عوامل بیماری زا را از یک فرد به فرد دیگر تبدیل نماید. به کارگیری یک مبل شوی صنعتی که از تجهیزات نظافتی بسیار رایج و پرکاربرد می باشد فرایند شستشوی مبلمان به ویژه در محیط های بزرگ را تسریع بخشیده و به اماده سازی محیط در کوتاه ترین زمان ممکن کمک می کند.

مشکلات شستشوی مبلمان به روش سنتی

مبل شوی صنعتی | مبل شور صنعتی | موکت شور | مبل شور

دستگاه مبل شوی

نظافت دستی و سنتی عموما به صرف انرژی زیاد از سوی کاربر همراه است. اگر یک محیط بزرگ نظیر سالن یک سینما یا رستوران را در نظر بگیرید که مبل و صندلی بخش اصلی آن را تشکیل می دهد، در میابید که شستشوی به روش سنتی امری طاقت فرسا، زمانبر و نیازمند صرف هزینه زیاد می باشد. همچنین عدم امکان استفاده از ماده شوینده و فوم در غلظت مناسب و عدم امکان خشک کردن مبل و صندلی پس از شستشو موجب می شود تا آماده سازی محیط طولانی تر شده و کیفیت نظافت کاهش یابد. خوشبختانه امروزه روش های جایگزینی برای این عملیات در نظر گرفته شده است. استفاده از مبل شوی صنعتی با برطرف نمودن تمامی مشکلات ذکر شده، شستشویی آسان و باکیفیت را رقم می زند. با کمک مبل شوی صنعتی شستن و خشک کردن مبل ها به طور همزمان انجام شده ضمن اینکه یک دستگاه مبل شور مناسب به راحتی قابل حرکت بوده و با تجهیز به موتور قدرتمند می تواند شستشو و جمع آوری آب های کثیف را با مکش مناسب انجام دهد. دستگاه ها و تجهیزات نظافت معمولا در تمام ابعاد به کمک نیروی انسانی می آید و مبل شوی صنعتی نیز دارای این ویژگیها می باشد و به خوبی به محیط زیست خدمت می کند چراکه با به کارگیری آن در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی قابل ملاحظه ای انجام می شود.

دستگاه مبل شوی چیست؟

مبل شوی صنعتی | مبل شور صنعتی | موکت شور | مبل شور

شستشوی مبلمان به روش مکانیزه

دستگاه مبل شور دارای مدل های گوناگونی می‌ باشد و در ابعاد مختلفی طراحی می شود. اساس عملکرد این دستگاه در تمامی مدل ها یکسان است به این ترتیب که شستشو با پاشش فوم بر سطح آغاز شده و سپس با برس زنی ادامه می یابد، برخی دستگاه های مبل شوی قادر به تولید فوم داغ هستند به این ترتیب آلودگی ها و لکه های چرب آسان تر در فوم حل شده و از سطح جدا می شوند. سپس به دلیل تجهیز به موتور مکنده پرقدرت، تمامی آلودگی های جدا شده از سطح جمع آوری می شوند به این ترتیب از نفوذ آب آلوده به داخل الیاف مبلمان جلوگیری شده و ضمن افزایش طول عمر مبلمان از ایجاد بوی نامطبوع در محیط جلوگیری می شود. این دستگاه می تواند در مکان هایی نظیر کارواش ها، رستوران ها، هتل ها، سالن های آمفی تئاتر و به طور هر محیطی که مبلمان بخشی از اصلی ترین وسایل در محیط بوده و به صورت مداوم توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، به کارگرفته شود. بدون شک با توجه به حجم کاری و تعداد مبل و صندلی می توان دستگاهی با قدرت موتور مناسب به کار گرفت.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: