جاروبرقی کارواش چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

28 اردیبهشت 1400

جاروبرقی نام دستگاه نظافتی است که در انواع گوناگونی طراحی می گردد. اساس کار تمام دستگاه های مکنده صنعتی، برپایه مکش است و به واسطه وجود جاروبرقی خانگی تقریبا همه افراد با اساس کارکرد این دستگاه آشنایی دارند. انواع صنعتی جاروبرقی دارای قدرت و توان مکش و همین طور تجهیزات جانبی متفاوتی می باشد. جاروبرقی کارواش نوعی از جاروبرقی آب و خاک است به جمع آوری انواع آلودگی های جامد و مایع در نهایت ایمنی می پردازد. مکنده صنعتی کارواش برای انواع محیط ها کاربرد داشته و می تواند در محیط های تجاری، خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی نیز استفاده شود. از مهمترین کاربرد های جاروبرقی کارواش می توان به نظافت داخل ماشین در محل کارواش اشاره نمود.

کاربرد جاروبرقی کارواش

جاروبرقی کارواش

جاروبرقی کارواشی

در محیط کارواش از جاروبرقی صنعتی کوچکی به نام جاروبرقی کارواش استفاده می شود که به صورت کاملا دقیق به جمع آوری انواع آلودگی های داخل ماشین می پردازد. این دستگاه بعد از شستشوی داخل ماشین و صندلی ها می تواند آب اضافی باقی مانده از شستشو را نیز جمع آوری نماید. در محیط های صنعتی و انواع کارخانه ها مانند صنایع غذایی، دارویی، نیروگاه ها و صنایعی که تولید کننده آلودگی های صنعتی هستند وجود یک مکنده صنعتی مناسب بسیار ضروری است اما جاروبرقی کارواش توانایی جمع کردن انواع خرده و ضایعات مانند چوب، فلز، شیشه و گرد و غبار را دارد و برای مکش مواد مایع حاصل از شستشو مانند آب و روغن نیز بسیار کاربردی می باشدعلاوه بر این به دلیل برخورداری از ابعاد فشرده به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. جاروبرقی کارواشی برای مراکز مسکونی در صورت نیاز به نظافت بیشتر قابل استفاده است چراکه از قدرت بالای موتور و پمپ این دستگاه می توان برای مکش انواع الودگی ها استفاده نمود.

 

انتخاب جاروبرقی صنعتی کارواشی

جاروبرقی صنعتی کارواشی

انتخاب جاروبرقی صنعتی کارواش

جاروبرقی کارواش یکی از زیر مجموعه های جاروبرقی های صنعتی است که دارای انواع گوناگونی از نظر قدرت و تعداد موتور مورد استفاده در دستگاه می ‌باشد.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مدلهای مختلف این مکنده با توجه به  میزان کاری که از این دستگاه انتظار است  برای محیط انتخاب و خرید می شود در واقع ابتدا میزان بار آلودگی محیط را در نظر می گیرند و با توجه به آن از مدل متناسب جاروبرقی کارواش استفاده می شود. موتور های قدرتمندی برای این جاروبرقی در نظر گرفته شده است که با توجه به میزان  استفاده از جاروبرقی از مدل های با موتورهایی با قدرت مختلف استفاده می شود.

– اندازه مخزن

جاروبرقی کارواش دارای مخزنی برای جمع آوری زباله و پسماند های مایع است و با توجه به آلاینده ها از دستگاه هایی با تجهیزات مختلف استفاده می شود مثلا برای مکان هایی که حجم عملیات نظافت بیشتر است برای سرعت بخشیدن به فرایند شستشو و اماده سازی خودور ها بهتر است از دستگاه های مکنده کارواشی با مخازن بزرگتر استفاده شود اگرچه در این صورت ابعاد دستگاه نیز بزرگتر خواهد شد اما تعداد دفعات مورد نیاز برای تخلیه مخزن دستگاه کاهش می یابد و سرعت نظافت بیشتر می شود.

– موتور جاروبرقی کارواشی

"خرید

برخی انواع جاروبرقی صنعتی توانایی کارکرد پیوسته داشته و بدون اسیب به اجزا، دستگاه قادر است بی وقفه به نظافت بپردازد. لازم به ذکر است که این امر ارتباط مستقیم با مدل موتور دستگاه خواهد داشت. تجهیز به موتور توربینی قابلیت کارکرد پیوسته برای دستگاه فراهم می آورد در صورتی که موتور کلکتوری دارای محدودیت در مدت زمان بکارگیری خواهد بود. درنتیجه با توجه به تعداد مراجعات به کارواش می توان درباره انتخاب دستگاه مناسب تصمیم گیری نمود.

– سیستم فیلتراسیون قدرتمند

انواع مکنده آب و خاک نظیر جاروبرقی کارواشی شامل یک فیلتر پاکتی و یا یک مخزن به منظور جمع آوری آلودگی های جامد و مخزن دیگر برای جمع آوری ضایعات مایع می باشند. فیلتراسیون به عنوان یک بخش مهم در هر مکنده صنعتی به منظور جلوگیری از بازگشت مجدد آلودگی ها به محیط و آسیب به موتور مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر های طبقه بندی شده و طبقه بندی نشده در انواع دستگاه های جاروبرقی خانگی و صنعتی قرار گرفته اند برای مثال یکی از محبوب ترین انواع فیلتر، فیلتر هپا بوده که در محیط های حساس به سطح بهداشت نظیر مراکز درمانی و بیمارستانی، صنایع غذایی و… به عنوان فیلتر ثانویه بر روی دستگاه نصب می شود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: