زمین شوی صنعتی کارخانه سیمان دستگاهی دوستدار محیط زیست

16 بهمن 1399

کارخانه سیمان به واسطه محصولات خود دارای محیطی بسیار آلاینده و پر خطر برای کارکنان و حتی تمامی مراکز و مناطق اطراف است. آلاینده هایی که حتی می توانند محیط زیست را به مخاطره بیندازند. نظافت در کارخانه سیمان توسط تجهیزات صنعتی متعددی انجام می شود و با توجه به قسمت های مختلف کارخانه از وسایل مختلف استفاده می‌شود. زمین شوی صنعتی کارخانه سیمان یکی از این دستگاه ها است که توانایی شستشوی سطوح کف بخش های مختلف کارخانه سیمان را دارد. اسکرابر کارخانه سیمان که نام دیگر زمین شوی صنعتی کارخانه سیمان می باشد دارای  برس هایی با شکل های مختلف و پمپ مکنده به جهت جمع آوری آب های کثیف می باشد و به این صورت  با سرعت بسیار زیاد می تواند مواد بسیار ریز به جا مانده در کف سالن های کارخانه که در مسیر تولید سیمان ایجاد شده اند را شستشو و پاک نماید.

انواع آلودگی در صنایع سیمان

وظیفه اصلی زمین شوی صنعتی کارخانه سیمان شستشو مواد پودری و انواع آلودگی و لکه ایجاد شده بر سطح زمین در طول فرایند تولید سیمان می باشد. این مواد می توانند باعث بروز مشکلاتی از جمله به خطر افتادن سلامت افراد، کاهش کیفیت محصولات تولیدی، احتمال بروز حوادث و اسیب به تجهیزات و دستگاه های صنعتی را به همراه داشته باشد.  آلاینده های پودری در تمام نقاط و در همه گوشه ها و مکان های غیر قابل دسترس قرار می گیرند که با کمک زمینشوی صنعتی کارخانه سیمان به راحتی تمام نقاطی پاکسازی می گردند. در سالن های مختلف کارخانه سیمان کار های متفاوتی انجام می شود و بنا به میزان تجمع آلودگی ها از تجهیزات متفاوتی استفاده می شود و شستشوی کف مربوط به برخی از سالن ها با استفاده از اسکرابر صنعتی کارخانه سیمان انجام می شود. زمینشوی کارخانه سیمان دارای بخش هایی است که شستشو را بسیار آسان می کند و به سرعت کف و سطوح را بعد از شستشو با جمع آوری آب با کمک مکش خشک می کند.

شستشوی کف با دستگاه زمین شوی صنعتی کارخانه سیمان

مزایای شستشوی کف با دستگاه اسکرابر  صنعتی کارخانه سیمان

زمین شوی صنعتی کارخانه سیمان یکی از بهترین و مهمترین گزینه ها برای شستشوی کف در کارخانه سیمان می باشد. استفاده از دستگاه برای تمیز کاری مزیت های فراوانی دارد. اسکرابر دستی و سرنشین دار هر کدام می توانند برای محیط هایی با وسعت متفاوت مورد استفاده قرار بگیرند. از مهمترین ویژگی های اسکرابر کارخانه سیمان  این است که با تجهیز به برس های قدرتمند سطح کف به صورت عمیق تمیز می گردد و با وجود مخزن آب در این دستگاه شستشو آغاز شده و با کمک مواد شوینده در کمترین زمان سطح کف شسته و براق می گردد.

– مانورپذیری مناسب

اسکرابر صنعتی کارخانه سیمان، زمین شوی صنعتی کارخانه سیمان

مزایای شستشوی کف با دستگاه اسکرابر  صنعتی کارخانه سیمان

مزیت بسیار مهم در این دستگاه جمع آوری آب است که محیط را به سرعت برای کار آماده می نماید و رفت و آمد دچار مشکل نخواهد شد. زمینشوی صنعتی کارخانه سیما در نوع دستی و باتری دار می تواند در مناطقی که دستگاه های بزرگ عبور نمی کند مانند راهرو  های باریک به راحتی حرکت کرده و نقاط دور از دسترس مانند گوشه های راه پله ها یا ارتفاعات را  تمیز و خشک نماید.

– کاربری آسان و  صرفه اقتصادی

این دستگاه قدر به نظافت با کمترین میزان صدا بوده و اگر تردد در منطقه ای از کارخانه سیمان زیاد باشد به دلیل سرعت تمیز کاری مانعی برای کار زمین شوی صنعتی کارخانه سیمان وجود نخواهد داشت. اگر محیط های بیرونی کارخانه نیاز به شستشو داشته باشد می توان از نوع اسکرابر سرنشین دار استفاده کرد که در این صورت در هر زمانی و با هر نوع آب و هوایی می توان مناطق وسیعی از این کارخانه را تمیز نمود. با استفاده از این دستگاه در وقت و انرژی صرفه جویی خواهد شده و دیگر نیازی به نیروی خدماتی و هزینه‌ای که بابت آنها پرداخت می شود وجود نخواهد داشت.

– حمایت از محیط زیست

این دستگاه نظافت صنعتی در مدل ها، اندازه ها و انواع مختلفی طراحی و تولید می گردد و تکنولوژی های متفاوتی در آن استفاده شده است. هر چه دستگاه پیشرفته تر باشد کار نیروی انسانی و انرژی مصرفی کاهش می یابد. قطعات موجود در این دستگاه می تواند با توجه به مقدار آلودگی و حساسیت کار برای تمیز کاری تغییر یابد. زمین شوی صنعتی کارخانه سیمان به دلیل مصرف انرژی پایین و همچنین مصرف آب و مواد شوینده کمتر نسبت به روش های سنتی می تواند به عنوان دستگاه دوستدار محیط زیست نام برده شود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: