جاروبرقی مرکزی ساختمان توانمند برای نظافت همزمان طبقات

۲۶ اسفند ۱۳۹۹

جاروبرقی مرکزی ساختمان نوع بزرگتری از جاروبرقی خانگی است که در ساختمان های مدرن امروزی به منظور نظافت مورد استفاده قرار می گیرد. مانند بسیاری از بخش ها که به صورت مرکزی اداره می شود، بخش نظافت و جمع آوری زباله ها در برخی ساختمان ها به صورت مرکزی و از طریق انشعاب لوله هایی که در کل ساختمان قرار داده شده، صورت می پذیرد. جارو مرکزی ساختمان بر اساس مکش و با کمک موتور قوی تعبیه شده در دستگاه و با قدرت مکش بالا از مرکز ساختمان، توانایی جمع آوری زباله ها و هدایت آنها به مخزن دستگاه را دارد. این وسیله معمولا در انبار، بالکن، پارکینگ، پشت بام و… قرار می گیرد و از طریق لوله گذاری داخلی به سراسر  ساختمان فرستاده می شود.

نظافت آسان داخل خانه با جاروی مرکزی

استفاده از وسیله ای برای نظافت ساختمان ها امری اجتناب ناپذیر است زیرا ساختمان ها  هر روز دارای ابعاد بزرگتری شده و روش های دستی پاسخگوی نظافت نخواهد بود. جارو برقی بر اساس نیروی مکش، زباله ها و گرد و غبار را به داخل مخزن خود هدایت می کند و تمیزکاری با سرعت و کیفیت مناسب انجام می نماید. با پیشرفت های کنونی و بزرگتر شدن ساختمان های مسکونی، ادرای و تجاری لزوم استفاده از تجهیزاتی که بتواند در فرصت کوتاهی امر نظافت را انجام دهد بسیار ضروری است. دستگاه جاروبرقی مرکزی ساختمان یکی از مهمترین تجهیزات است که به صورت هوشمند فعالیت می کند. در یک ساختمان بزرگ تعداد کاربران متفاوتی می توانند به طور همزمان و بدون کاهش قدرت مکش دستگاه از آن استفاده نمایند.

عملکرد جاروبرقی مرکزی

جاروبرقی مرکزی، جاروی مرکزی، جارو مرکزی، دستگاه جارو مرکزی

عملکرد جاروبرقی مرکزی

در هر بخش ساختمان که مکانی برای لوله جاروبرقی است بدون نیاز به حمل دستگاه می توان به نظافت پرداخت. فقط با زدن کلید روشن و خاموش دستگاه می توانید در هر نقطه ای که باشید تمیزکاری خود را با این دستگاه تخصصی انجام دهید. این وکیوم مرکزی هیچ صدایی تولید نمی کند زیرا مخزن دور از اتاق ها قرار دارد. با پیشرفت هایی که در همه قسمت های ساختمان انجام شده است تاسیسات نظافت نیز مورد توجه افراد درحال نصب تاسیسات ساختمان قرار گرفته است. قدرت مکنده ای که برای جارو مرکزی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد وابسته به وسعت ساختمان است و تعداد واحد ها و طبقات بر میزان کابل کشی جارو مرکزی تاثیرگذار می باشد. مخزن اصلی نیز یا به صورت ایستاده و یا نصب روی دیوار وجود دارد.

مزایای استفاده از جارو مرکزی

مزایای استفاده از جارو مرکزی، جاروی مرکزی،مکنده مرکزی

مزایای استفاده از جارو مرکزی

هنگام استفاده از جاروبرقی خانگی نیاز است تا دستگاه در حین نظافت توسط کاربر حمل شود، این امر مستلزم جابه جایی وزن زیاد و عدم امکان دسترسی به تمامی بخش های خانه است. در نوع مرکزی در هر قسمتی از اپارتمان می توان جایی برای نصب لوله خرطومی قرار داد و با زدن یک دکمه، مکش بسیار عالی از دستگاه را داشت. در جاروبرقی مرکزی سنسورهایی مربوط به حرارت موجود است که با بالارفتن دما در صورت شرایط بحرانی به صورت اتوماتیک خاموشی ایجاد خواهد شد. جنس این دستگاه ها غالبا استیل بوده و که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. قدرت و توان موتورجارومرکزی عموما بین ۱۶۰۰ تا ۶۴۰۰ وات متفاوت می باشد. از دیگر مزیت های جاروبرقی مرکزی ساختمان می توان به عدم ایجاد گرد و غبار در ساختمان اشاره نمود به صورتی که هوای پاکیزه ای در کنار نظافت در محیط ایجاد می گردد زیرا مخزن در هنگام تمیز کردن دور از محیط واقع شده است. هزینه های مصرفی در زمان استفاده از جاروبرقی مرکزی ساختمان به شدت کاهش می یابد و لوازم جانبی کاملی از این دستگاه توسط نمایندگی های فروش در اختیار کاربران قرار می گیرد. زمانی که از دستگاه جارو مرکزی استفاده شود نظافتی همراه با آسایش بدون سرو صدا و گرد و غبار را تجربه خواهید نمود. جارومرکزی به عنوان مکنده ای که دارای قدرت بسیار زیادی است توانایی تمیز کردن عمیق فرش و سطح، راه پله ها و… را دارد.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: