تغییر در مدیریت گروه Nilfisk

۳۰ مرداد ۱۳۹۴

گروه Nilfisk تولید کننده انواع دستگاه ها و تجهیزات نظافتی مانند اسکرابر ، واترجت ، جاروبرقی و غیره می باشد. محصولات آن شامل انواع مختلف دستگاه های نظافت خانگی و نظافت صنعتی می باشند که در موارد مختلفی کاربرد دارند. در چند روز اخیر این شرکت تغییراتی در سطح مدیریتی خود را اعلام نمود. مدیر اجرایی و امور مالی شرکت، آقای Morten Johansen تصمیم گرفت Nilfisk را ترک نموده و به امور سرمایه گذاری دیگری خارج از Nilfisk بپردازد.
Jonas Persson نماینده و مدیر عامل گروه Nilfisk در مورد این تغییر اظهار داشت: «Morten Johansen پس از هشت سال کار مفید و موثر در این شرکت تصمیم بر آن گرفت که به دنبال فرصت های تجاری خارج از گروه Nilfisk برود. ایشان یک هم یار و همکار مهم در امور توسعه مداوم گروه Nilfisk ایفا می کرد و نقشی اساسی در توسعه استراتژی ها، همکاری با سایر شرکت ها و فرصت های تجاری جدید ایفا می نمود. حال باید از کار های تخصصیکه ایشان برای شرکت انجام داده اند و همکاری های عمیقانه ایشان تشکر به عمل آورد.» همکاری Morten Johansen با Nilfisk تا دسامبر ۲۰۱۵ ادامه خواهد داشت و پس از آن از گروه جدا شده و به فعالیت های اقتصادی جدید خود می پردازد.
خانم Karina Deacon به عنوان مدیر مالی جدید جذب Nilfisk شده است که از اوایل سال ۲۰۱۶ کار خود را آغاز خواهد نمود. در حال حاضر، Karina Deacon مدیریت امور مالی منطقه ای را در ISS با مسئولیت اروپای مرکزی که شامل هفت کشور با بیش از ۷۰ هزار نیروی انسانی است بر عهده دارد. Jonas Persson افزود « Karina Deacon نه تنها سابقه ای قوی در ISS و تجربه ای خوب در مدیریت مالی و مدیریت استراتژیک دارد، بلکه ایشان درک خوبی از صنایع و محصولات نظافتی مانند اسکرابر ، واترجت و غیره نیز دارند. Karina Deacon یک مدیر با تجربه است و اطمینان خاطر داریم که ایشان سهم قابل توجهی در ادامه روند ساخت و ساز و رشد گروه Nilfisk خواهد داشت». خانم Karina Deacon در ۱ فوریه ۲۰۱۶ به Nilfisk خواهد پیوست.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: