چگونه جاروبرقی صنعتی آب و خاک مناسب را انتخاب کنیم؟

25 شهریور 1399

جارو برقی یکی از دستگاه هایی است که در مدل های مختلف با تنوع بالا تولید می شود و یکی از وسایلی می باشد که کارهای نظافتی سنگین و سخت را آسان نموده است . اکثریت جامعه با نام دستگاه جارو برقی آشنایی دارند زیرا یکی از وسایل پرمصرف در منازل می باشد که بر اساس مکش آلاینده ها و گرد و غبار محیط عمل نظافت را انجام می دهد. نظافت صنعتی یکی از شاخه های نظافت است که به دلیل حجم بالای کاری نیازمند دستگاه هایی است که به کمک نیروی انسانی بیاید. جارو برقی صنعتی یکی از این دستگاه های مکانیزه است که در دو نوع ساخته می شود یکی از انواع این دستگاه، جاروبرقی صنعتی آب و خاک است که علاوه بر مکش خاک توانایی جمع آوری آب را نیز دارد. جارو برقی صنعتی آب و خاک مناسب دارای عملکرد قابل توجهی بوده و با قدرت بسیار بالایی می تواند مساحت بسیار بزرگی را نظافت نماید.

 

نحوه عملکرد دستگاه جاروبرقی صنعتی آب و خاک

نحوه عملکرد دستگاه جاروبرقی صنعتی آب و خاک

نحوه عملکرد دستگاه جاروبرقی صنعتی آب و خاک

با اینکه مکش مواد جامد و مایع کاملا با هم متفاوت است ولی جاروبرقی صنعتی آب و خاک مناسب این توانایی را دارد. در جارو برقی صنعتی آب و خاک مناسب، پمپ از اجزای مهم است که موجب تخلیه هوای داخل مخزن می شود و موجب می گردد تا فشار نسبت به بیرون کاهش یابد. زمانی که هوای بیرون مخزن می خواهد به درون مخزن برود آلودگی هایی مانند گرد و غبار را به داخل پمپ وارد خواهد کرد و با این شرایط به پمپ آسیب وارد خواهد شد برای جلوگیری از این آسیب ها فیلتر در دستگاه قرار می گیرد تا ذرات غبار را جمع آوری نماید. در جارو برقی صنعتی آب که مایعات وارد مخزن می شود دیگر نگرانی برای ورود ذرات گرد و غبار وجود ندارد ولی به دلیل ورود مایعات به مخزن برای جلوگیری از خرابی قسمت های دیگر مانند پمپ و موتور کاملا این قسمت از بقیه بخش‌ها جداشده است.

 

کاربرد جاروبرقی آب و خاک چیست؟

جارو برقی صنعتی آب و خاک مناسب برای محیط های مختلف اعم از صنعتی و نیمه صنعتی کاربرد دارد و به دلیل جمع کردن مواد مختلف اعم از جامد و مایع کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– یک جاروبرقی صنعتی آب و خاک مناسب می تواند آب باقیمانده یک مخزن را جمع آوری نماید.
– اگر در محیطی آبی سر ریز شده باشد و محلی برای خروج آن وجود نداشته باشد با استفاده از این جارو برقی می توان آب ها را جمع آوری نمود.
– در صنایعی که آلاینده های پودری در باقیمانده سالن کار و محیط وجود دارد به راحتی توسط این جاروبرقی جمع آور می شود.
– زباله ها در هر نوع محیطی و از هر نوع سطحی قابل جمع آوری است.
– این نوع جارو برقی توانایی جمع آوری برف در حیاط و یا جلوی خانه را دارد.
– در صنایع پترو شیمی برای نظافت لوله های نفتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
– جاروبرقی صنعتی آب و خاک مناسب در کارخانه مواد غذایی و یا صنایع وابسته که آلاینده های پودری در سالن های تولید فراوان است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
– به صورت کلی انتقال مواد جامد و مایع را به عهده دارد.
– در صنایعی که مواد اولیه در خط تولید به پساب وارد می شود می توان با استفاده از این دستگاه نظافت صنعتی آن مواد را از هم جدا نمود و دوباره به چرخه تولید بازگرداند.

 

چگونه یک جاروبرقی آب و خاک مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک جاروبرقی آب و خاک مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک جاروبرقی آب و خاک مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب جاروبرقی آب و خاک صنعتی مناسب باید به مکانی که این وسیله نظافت صنعتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، دقت نمود. در ادامه به برخی از موارد مهم به هنگام خرید جاروبرقی صنعتی آب و خاک مناسب اشاره می شود:

– حجم کاری

مقدار کار و مدت زمانی که دستگاه روشن خواهد بود باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا با توجه به این نکات اندازه مخزن و قدرت موتور نیز متفاوت خواهد بود. اگر مدت زمان زیادی با دستگاه کار شود باید جاروبرقی انتخاب شود که مخزن بزرگی داشته باشد و نیاز به تمیز کاری مجدد در بین کار وجود نداشته باشد.

– فیلتر

فیلتر دستگاه نیز باید مورد توجه قرار بگیرد و قدرت مکش و پمپ موجود در دستگاه همگی به نوع و محیط تمیزکاری دارد.

– خرطومی مناسب

خرطومی جارو برقی صنعتی آب و خاک مناسب با توجه به نوع و اندازه آلاینده ها متفاوت خواهد بود در محیط هایی که آلودگی ها برای جمع آوری بزرگ است باید از خرطومی های بزرگتر استفاده شود و طول این لوله نیز با توجه به وسعت مکان متفاوت خواهد بود که به هنگام انتخاب باید به آن توجه داشته باشید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: