نظافت بهداشتی محیط نانوایی با استفاده از مکنده صنعتی

2 خرداد 1396

نظافت کوره ها و نانوایی ها در بخش صنایع غذایی به وسیله مکنده صنعتی، موجب ایجاد امنیت و بهداشت، ذخیره زمان و صرفه جویی در هزیه می گردد. نانوایی، هنری است که دانش، سنت و نوآوری را درگیر می کند و باعث تفکر و بروز ایده های جدید می گردد. برای نظافت نانوایی می بایست از تنور آن شروع کرد. شرکت نیلفیسک به منظور جمع آوری خرده های سوخته نان که در تنور نانوایی ها باقی مانده است، رده ای از مکنده های صنعتی که به سیستم خاموش شدن خودکار و فیلتر Nomex® مجهز می باشند و قابل تجهیز شدن به لوازم جانبی هستند را معرفی کرده است.مکنده صنعتی VHS 110 ATEXیکی از محبوب ترین رده های ضد انفجار و تک فاز جاروبرقی صنعتی، دستگاه VHS 110 ATEX می باشد که دهانه مکش آن فقط ۴۰۰ میلی متر است اما ظرفیت مخزنش ۳۷ لیتر می باشد. مکنده های صنعتی نیلفیسک، تک فاز، سه فاز و یا ونتوری می باشند که دارای گواهی ضد انفجار IECEx یا Hazloc می باشند. این دستگاه ها امنیت کامل را حتی در مکان هایی با خطر انفجار، تضمین می کنند. جنس بدنه این دستگاه ها از جنس  فولاد ضد زنگ می باشد که هم در نوع نقاشی شده و نرم قابل ارائه می باشند و هم برخی از آن ها نقاشی نشده و ساده طراحی گشته اند. این دستگاه ها از بلند شدن گرد و غبار در محیط جلوگیری کرده و باعث ایجاد بهداشت می شوند.

ویژگی های دستگاه مکنده صنعتی VHS 110 ATEX

تجهیزات مکنده صنعتیاین نوع مکنده صنعتی که در سایز کوچک ارائه گشته است، دارای خاصیت ضد انفجاری می باشد و موتور آن توربینی است. زمانی که یک مکنده فشرده و امن تک فاز برای استفاده در مکان هایی با ریسک انفجار نیاز است، این دستگاه بهترین انتخاب است که مزایای بسیاری دارد، از جمله:

 

 

  • کارایی فوق العاده: موتور توربینی در حین اطمینان دادن در مورد امنیت، از قدرت بالایی برخوردار است و نیاز به مراقبت و نگه داری کمتری دارد. این دستگاه مداوم کار است و در صورت استفاده در مدت زمان طولانی آسیبی به آن وارد نمی گردد.
  • فیلتر بی نظیر: مجهز بودن به فیلتراسیون قوی ULPA15 که باعث افزایش سطح بهداشت شده و از ورود مجدد ذرات به محیط جلوگیری می کند.
  • امنیت بالا: این دستگاه دارای گواهی ضد انفجاری IECEx می باشد و در هر مکانی حتی محیط هایی که خطر انفجار را دارند، قابل استفاده می باشد. همچنین به دلیل گسترش بهداشت، موجب سالم تر شدن نان طبخ شده می گردد و امنیت مشتریان بیشتر حفظ خواهد شد.
  • طراحی زیبا و ارزش بالای امکانات نسبت به قیمت: این دستگاه از قیمتی برخوردار است که به نسبت امکاناتی که ارائه می کند (شامل: ضد انفجاری بودن، ونتوری بودن، طراحی فشرده و…) بسیار مناسب می باشد.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: