سویپر SW5500 و مزایای آن در نظافت محیط های بیرونی و داخلی

2 اردیبهشت 1395

سوییپر صنعتی SW5500 یک دستگاه مکانیزه جهت جمع آوری آسان، موثر و کم هزینه زباله و گرد و غبار از سطح زمین در محیط های بیرونی و داخلی می باشد. این سوییپر سرنشین دار، به مانند یک خودرو هدایت شده و با ظرفیت و ابعاد مناسب، در افزایش سرعت نظافت موثر است. بعلاوه مدل هایی از این دستگاه که از تکنولوژی هیبریدی بهره مندند، آلودگی و صدای نویز کم تری دارند. مزایایی چون ایجاد محیط ایمن و کاهش چشم گیر هزینه های نظافت، موجب شده تا سوییپر SW5500 انتخاب جذابی برای محیط های صنعتی، کارخانجات، انبار ها، مراکز پخش مواد، فضاهای ورزشی و پارکینگ های بزرگ مراکز تجاری به حساب آید.

 

خصوصیات و ویژگی های جاروب خیابانی SW5500

سوییپر SW5500 دارای خصوصیات و مزایای متعددی می باشد که در ادامه به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره می نماییم.
سوییپر سرنشین دار SW5500۱-ساختار مبتکرانه این دستگاه موجب شده تا برس مرکزی با چرخش مناسب حرکت نموده و حجم بیشتری از مخزن را مورد استفاده قرار دهد. در نتیجه عملکرد نظافت بهبود یافته و می توان بدون خالی نمودن مخزن، زمان بیشتری به این امر پرداخت.
۲-در صورتیکه برس مرکزی این سوییپر که بوسیله فشار دادن یک کلید روی داشبورد دستگاه تنظیم می شود، با فشار مناسب بر روی سطح قرار گیرد، تعمیر و نگهداری آن آسان و بدون کم ترین هزینه می باشد. با این کار بازدهی و بهره وری کار نیز افزایش می یابد.
۳-تمامی عملکرد های نظافت و جاروب محیط، با فشار دادن یک کلید به سادگی فعال شده و به منظور فعال سازی پدال رانندگی نیازی به فشار دادن کلید های مختلف یا حرکت دادن اهرم مکانیکی نیست.
۴- هنگامیکه خودرو در حال حرکت نمی باشد، تمامی عملکرد های نظافت متوقف می شوند. با این کار در مصرف انرژی صرفه جویی شده و از آسیب رسیدن به برس ها و سطح جلوگیری می گردد.
۵-ساختار مقاوم، با کیفیت و قابل اعتماد این سوییپر موجب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری، افزایش طول عمر دستگاه و افزایش زمان در حال کار آن شده است.
استفاده از سوییپر SW5500 در نظافت انبار۶- با بکارگیری کیت هیبریدی، می توان نظافت محیط های بیرونی و داخلی را با ایجاد آلودگی و صدای کم تر با همان دستگاه و تغییر ساده منبع تغذیه از موتور به باتری انجام داد.
۷- سرعت سوییپر بطور خودکار در سطوح شیب دار و پیچ های باریک کاهش می یابد تا از آسیب دستگاه جلوگیری شده و ایمنی کاربر در حین نظافت حفظ شود.
۸- آلارم هشدار و کاهش سرعت بالارفتن مخزن در حین جاروب نمودن سطوح شیب دار، حداکثر ایمنی را برای کاربر فراهم می آورد.
۹- سیستم حفاظتی گرد و غبار دستگاه، گرد و غبار ایجاد شده توسط برس های کناری را کاهش داده و محیطی ایمن را برای کاربر و افراد در حال عبور ایجاد می نماید.

 

لینک های مفید:
جارو : فهرست محصولات نظافتی

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: