زمین شوی صنعتی سرنشین دار تکنولوژی روز دنیا برای نظافت

19 مرداد 1399

همانطور که مراکز صنعتی و نیمه صنعتی و مکان های بزرگ مانند ساختمان های تجاری و یا مسکونی در حال گسترش می باشند، مساله مهم یعنی نظافت این مکان ها هم دغدغه ای است که امروزه با کمک تکنولوژی دیگر امری پیچیده نمی باشد. زمین شوی صنعتی که یک دستگاه شستشوی کف بوده که به صورت کاملا مکانیزه سطوح را شستشو می دهد. اسکرابر شامل زمین شوی دستی و زمین شوی صنعتی سرنشین دار است، که هر دو با امکانات و تجهیزاتی ویژه موجب کاهش هزینه های نظافتی می گردند. زمین شوی صنعتی سرنشین دار دارای قادر است تا مناطق وسیع و بزرگ را در هر شرایطی نظافت کند و نیاز به کار نیروی خدماتی با تعداد بالا نخواهد بود زیرا به صورت کاملا مکانیزه نظافت سطوح انجام می شود.

زمینشوی صنعتی خودرویی چیست؟

زمین شوی صنعتی سرنشین دار مانند نوع دستی دارای برس های مخصوصی است که به خوبی بدون این که آلودگی یا جرمی بر روی سطوح باقی بماند کف را شستشو می دهد. آلودگی ها به خوبی از تمام منافذی که در سطح وجود داشته باشد مکش شده و به مخزن آب آلوده فرستاده می شوند. این دستگاه دارای مدل های گوناگونی است که با توجه به موقعیت و وسعت مکان از انواع گوناگون آن استفاده خواهد شد. کفشور صنعتی سرنشین دار از نظر تجهیزات با نوع دستی اندکی متفاوت است.

انواع کفشوی صنعتی

دستگاه شستشوی کف از نظر عملکرد به دو نوع اسکرابر خودرویی و اسکرابر دستی تقسیم می شود. اسکرابر دستی و خودرویی هر دو از نظر عملکرد یکسان هستند و با داشتن انواع برس ها سطوح را کاملا تمیز خواهند کرد. کفشوی صنعتی سرعت عمل بالایی داشته و با جمع آوری آب های کثیف از روی سطوح می تواند محل شستشو را به سرعت خشک کند و به همین دلیل بسیار مناسب محل هایی است که رفت و آمد در آنها زیاد می باشد. اسکرابر از نظر منبع تغذیه نیز به دو دسته باتری دار با اتصال به جریان برق عمل می کند. مدل های مختلف دستگاه را بر اساس توان آنها برای پاکسازی محیط و مساحتی که می توانند تمیز کاری انجام دهند نیز تقسیم می کنند. قدرت مکش زمین شوی صنعتی سرنشین دار و نوع دستی وابسته به موتور است هر چه موتور قوی تر، قدرت مکش دستگاه بالاتر خواهد بود. اندازه مخزن آب آلوده و آب تمیز نیز بر روی کارایی دستگاه تاثیر خواهد گذاشت به صورتی که مخزن بزرگ به معنی مدت زمان طولانی تر برای نظافت است.

انواع کفشوی صنعتی

انواع کفشوی صنعتی

تفاوت زمین شوی دستی و خودرویی

از مهمترین تفاوت های زمین شور دستی با خودریی در نیروی محرکه آن است به این صورت که در نوع دستی، با نیروی دست  کف شوی صنعتی حرکت می کند ولی در نوع سر نشین دار با نیروی الکتریکی تامین شده ازجریان برق و یا باتری عملیات نظافت آغاز می گردد. داشتن کابین مخصوص برای کاربر یکی دیگر از مهمترین تفاوت های این دو زمین شوی است. مدل خودرویی از نظر وزنی و حجمی بسیار سنگین تر بوده و برای فضاهایی که قابلیت حرکت داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت زمین شوی دستی و خودرویی

تفاوت زمین شوی دستی و خودرویی

 نحوه عملکرد اسکرابر سرنشین دار

در اسکرابر سرنشین دار ابتدا مواد شوینده و آب بر روی سطح آلوده پاشیده می شود. سپس با کمک برس هایی که شوند. مکش آب از روی زمین موجب خشک شدن می گردد. اسکرابر سرنشین دار دارای محلی برای نشستن کاربر است و مانند خودرو تمام امکانات حرکت دستگاه در کنار کاربر قرار دارد و کاربر با نشستن در محل مورد نظر می تواند در تمام شرایط آب و هوا با ماشین کار کند. تی پلاستیکی نیز به دستگاه متصل و برای جمع کردن باقی مانده آب های آلوده همراه  از آن استفاده می شود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: