انجام نظافت و شستشوی سطوح کف در محیط های آموزشی با تجهیزات مدرن نظافتی

17 مهر 1396

نظافت در محیط های آموزشی نیازمند رعایت اصول و قواعد خاصی می باشد. عموما محیط های آموزشی محلی جهت حصول علم و مطالعه می باشند و افراد در این محیط ها جهت تمرکز هرچه بیشتر به سکوت نیاز دارند. از طرفی محیط آلوده تفکر افراد و ذهن آنها را به چالش بر می انگیزد لذا نظافت باید به صورت کاملا مستمر در این محیط ها انجام گیرد. استفاده از تجهیزات مدرن نظافت صنعتی امروزه سبب ایجاد سهولت در انجام امر خطیر نظافت شده اند و بسیاری از نیازهای نظافتی را در مکانهای عمومی همچون فضاهای آموزشی اعم از دانشگاه ها، مدارس و کتابخانه ها را مرتفع نموده اند.


طراحی تجهیزات نظافت صنعتی مطابق با شرایط محیط

نظافت صنعتیمحیطی به دور از هر نوع آلودگی از هر لحاظ ایمنی، سلامت و آسایش افراد را تضمین می نماید. درمحیط های آموزشی با انجام نظافت به صورت زمانبدی شده می توان از انتشار آلودگی ها جلوگیری نمود. کمپانی نیلفیسک با ارائه راه حل های نظافتی انقلابی عظیم در زمینه انجام امور نظافتی ایجاد نموده است. تجهیزات نظافتی طراحی شده توسط این کمپانی نظافت و شستشوی انواع سطوح را با مصرف حداقلی انرژی های طبیعی و بدون ایجاد هیچگونه مزاحمتی برای حاضرین در محیط به انجام می رسانند. از سویی دیگر طراحی این تجهیزات به گونه ای است که در صورت استفاده از آنها جهت انجام نظافت در محیط هیچگونه مزاحمتی اعم از ایجاد اخلال در رفت و آمد افراد و ایجاد صدای ناهنجار به وجود نخواهد آمد و در اینصورت افراد می توانند به راحتی به مطالعه و کسب علم بپردازند.

تجهیز سیستم های کاربردی در دستگاه های نظافتی

نظافت صنعتیدستگاه های مدرن نظافت صنعتی که توسط کمپانی نیلفیسک طراحی می شوند مجهز به انواع سیستم های کارآمد هستند که هر یک جهت مرتفع نمودن نوع خاصی از نیازهای نظافتی طراحی شده اند. در محیط های آموزشی با توجه به اهمیت رعایت سکوت راه حل کمپانی نیلفیسک استفاده از سیستم SilenTech” ” می باشد که در صورت تجهیز دستگاه به این سیستم سطح صدای ایجاد شده توسط ماشین آلات نظافتی برای مثال جاروبرقی تا میزان چشم گیری کاهش یافته و صدای دستگاه برای افراد نامطلوب و آزاردهنده نمی باشد و افراد می توانند تمرکز خود را در حفظ نموده و به مطالعه ای عمیق بپردازند. کمپانی نیلفیسک جهت شستشوی سطوح کف پیشنهاد به استفاده از اسکرابر می نماید. این ماشین آلات، عملیات شستشوی مکانیزه سطوح را با آب و مواد شوینده به انجام می رسانند تجهیز این دستگاه های زمین شوی به سیستم ecoflex”” سبب شده است نظافت محیط های وسیع آموزشی با حداقل میزان آب و مواد شوینده صورت پذیرد. نظافت و شستشوی سطوح با استفاده از ماشین آلات نظافتی مدرن این کمپانی با سرعت و سهولت ویژه ایی انجام می رسد.

انتخاب تجهیزات نظافتی با توجه به نوع و میزان آلودگی ها

نظافت صنعتیمحیط های آموزشی همچون مدارس، دانشگاه ها و … دارای بخش های متفاوتی هستند که هر یک بنابر نوع فعالیتشان دچار آلودگی های بسیاری می شوند و نیاز به استفاده نوع خاصی از ماشین آلات نظافت صنعتی می باشد. اغلب جهت مکش آلودگی ها و گرد و غبار از انواع مکنده ها استفاده می شود و شستشوی پس از مکش با استفاده از اسکرابر صورت می پذیرد. جاروبرقی هایی که در فضاهای داخلی در محیط های آموزشی استفاده می شوند از قدرت فیلتراسیون بالایی برخوردارند و در صورت استفاده از آنها غبارات و ذرات ریز در محیط منتشر نشده و به سیتسم تنفسی افراد نفوذ نمی کند. اسکرابر های مورد استفاده در محیط های آموزشی نیز دارای طراحی جمع و جور بوده و به راحتی شستشوی کف در بخش های محدود را به انجام می رسانند. با شناسایی شرایط محیط می توان انواع زمین شوی صنعتی را که دارای کابل یا باتری بوده و یا دستی و سرنشین دار می باشند را انتخاب نمود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: