استفاده از اسکرابر صنعتی برای شستشوی کفپوش بتنی

7 مرداد 1398

در برخی محیط ها مانند انبار، پارکینگ، محیط های صنعتی و سایر محیط ها به جای استفاده از کفپوش های گران قیمت می توان از کفپوش بتنی استفاده نمود. کفپوش بتنی همان سیمان سخت است که مسطح شده است، در این صورت سیمان زبر و خشن به سطحی صیقلی تبدیل می شود. این نوع کفپوش علاوه بر مقاومت بالایی که دارد، قیمت مناسبی نیز خواهد داشت و برای محیط هایی با وسعت بالا بسیار به صرفه است. حفظ و نگهداری این سطوح نیز بسیار ساده و اقتصادی می باشد و به لیل مقاومت بالا، طول عمر زیادی دارد. برای شستشوی این سطوح بهترین روش استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی مانند سوییپر ، اسکرابر صنعتی و واترجت می باشد که در ادامه توضیح داده شده است.

نحوه شستشوی سطوح بتنی

سطوح بتنی به دلیل داشتن دانه های درشت، سطوحی متخلخل هستند که باعث می شود آب و آلودگی ها در آن ها به دام افتند. معمولا این نوع کفپوش ها در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای آلودگی بسیار زیادی هستند. گرد و خاک و چربی های گیر افتاده در حفره های سطح بتنی به راحتی قابل شستشو و نظافت نیستند و با ابزار دستی از بین نمی روند. به همین دلیل بهترین راه برای شستشوی این نوع سطوح استفاده از دستگاه های نظافتی مکانیزه جدید می باشد. یکی از این دستگاه های شوینده، دستگاه اسکرابر می باشد که توانایی شستشو و خشک کردن همزمان سطوح را دارد. برس موجود در اسکرابر به خوبی آلودگی های درون حفره ها و شیارها را بیرون می کشد. در نتیجه پس از شستشو، رنگ سطح روشن می شود و آلودگی ها و کدری ها از بین می رود.

دلایل استفاده از اسکرابر در شستشوی بتن

نظافت و شستشوی سطوح باید با استفاده از تجهیزات ایمن باشد تا بتوان از هرگونه خطر و آسیب احتمالی به فرد و یا سطوح جلوگیری نمود. ابزار و تجهیزات ایمن و مناسب موجب بالا رفتن کارایی و کیفیت نظافت نیز می گردد. برای شستشوی سطوح بتنی بهترین دستگاه، اسکرابر است که با روش کاملا ایمنی توانایی شستشوی محیط های کوچک و حتی محیط هایی با وسعت بالا را دارد. حذف آلودگی های صنعتی از سطح باعث زیبایی محیط، حفظ بهداشت و همچنین بالا رفتن طول عمر سطح می گردد.

دلایل استفاده از اسکرابر در شستشوی بتن

دلایل استفاده از اسکرابر در شستشوی بتن

انواع دستگاه اسکرابر صنعتی

دستگاه های کفشوی از جنبه های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و دسته بندی شده اند. اسکرابر صنعتی از نظر نوع هدایت به دو دسته اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار تقسیم می شوند.

– کف شوی دستی

اسکرابر دستی دارای انواع مختلفی است که دارای ابعاد مختلف می باشد، اما با این وجود دارای ابعاد مناسب تر و کوچکتری نسبت به کفشوی سرنشین دار می باشد. به همین دلیل از این رده از دستگاه های کفشوی در محیط های کوچک و متوسط و یا محیط های متراکم با تجهیزات زیاد که دارای قفسه و راهرو می باشند استفاده می شود. زیرا اسکرابر دستی قابلیت مانور بهتری برای عبور از میان موانع و فضاهای باریک دارد. کفشوی دستی به گونه ای است که هدایت آن از پشت توسط کاربر انجام می شود و دارای دو رده بندی باتری دار و کابلی می باشد. در محیط هایی که دسترسی به پریز برق باشد از مدل های کابلی استفاده می شود و در غیر این صورت می توان از مدل های باتری دار بهره برد.

کف شوی دستی

کف شوی دستی

– کف شوی سرنشین دار

دسته دیگر از دستگاه های کفشوی، دستگاه اسکرابر سرنشین دار می باشد که کاربر همانند خودرو بر پشت آن نشسته و آن را هدایت می نماید. منبع تغذیه دستگاه های کفشوی خودرویی از نوع باتری است. بنابراین قبل از هر بار استفاده باید به طور کامل شارژ گردد. این نوع دستگاه ها برای محیط هایی با وسعت بالا مورد استفاده قرار می گیرد و با کارایی بالا شستشوی بهینه ای را خواهد داشت.

کف شوی سرنشین دار

کف شوی سرنشین دار

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: