آغاز همکاری Nilfisk و Hydro Tek

۲۱ آبان ۱۳۹۴

در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۵ (۱۰ آبان ۱۳۹۴)، گروه Nilfisk همکاری خود را با شرکت Hydro Tek آغاز نموده که این باعث پیشرفت قابل توجهی برای این شرکت شده است. شرکت Hydro Tek یک تولید کننده مطرح و خوش نام در زمینه شوینده های فشار قوی در امریکای شمالی می باشد. Hydro Tek دارای جایگاهی قدرتمند در بازار شوینده های فشار قوی خصوصا کارواش خانگی می باشد، که بازار Nilfisk با استفاده از این همکاری توانسته است از طریق امریکای شمالی افزایش قابل توجهی در این نوع تجارت داشته باشد.
کارواش خانگی Hydro TekHydro Tek محصولات متنوعی را تا به حال ارائه داده است، اما خصوصا در زمینه شوینده های فشار قوی آب داغ که بنزینی هستند، قدرت بیشتری دارد. فروش محصولات شرکت از طریق توزیع کننده های قوی بوده و توسط شبکه واسط قوی در سطح کشور گسترش می یابند.
Jonas Persson نماینده و مدیر عامل گروه Nilfisk، درباره این همکاری گفت: “ترکیب Hydro Tek و Nilfisk، جایگاهی قوی در تجارت اقتصادی شوینده فشار قوی برای Nilfisk به ارمغان می آورد. Nilfisk تا به حال در امریکا حضور قابل توجهی نداشته است، و این همکاری باعث گسترش تجارت در این منطقه خواهد شد.”
عنصر کلیدی در استراتژی شتابی که Nilfisk دارد، جستجوی فرصت به منظور رشد تجارت و سهام بازار است. از جمله مزایای همکاری با Hydro Tek این است که باعث گسترش محصولات در گروه Nilfisk خصوصا کارواش خانگی شده، و نیز موجب توسعه شبکه واسط و در نتیجه افزایش فروش و توزیع محصولات می گردد.
Hydro Tek در سال ۱۹۸۵ (۱۳۶۳) تاسیس شده است و از همان زمان در زمینه توسعه، تولید و فروش دستگاه های فشار اقتصادی مشغول شده و به فعالیت پرداخته است. هم چنین این شرکت با تجارت در سیستم های بازیابی آب و امور مربوط به آن فعالیت خود را تا کنون ادامه داده است. این شرکت در کالیفرنیای امریکا، در ردلندز (Redlands) واقع شده است.

 

لینک های مفید:

کارواش خانگی : فهرست محصولات

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: