استفاده از اسکرابر کابلی و شستشوی عمیق سطوح

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

اسکرابر کابلی یکی از دستگاه های نظافت صنعتی مدرن است که برای محیط های بزرگ طراحی شده و با قطعات و ابزاری ویژه می تواند به راحتی محیط های مختلف صنعتی، نیمه صنعتی، تجاری و اداری را تمیز نماید. اسکرابر کابلی دارای ویژگی هایی است که آن را از برخی دستگاه های نظافتی دیگر متمایز می سازد. زمانی که سطوح مملو از انواع آلودگی و جرم های مختلف تثبیت شده باشد به راحتی با ابزار دست سنتی تمیز نخواهد شد، ولی اسکرابر کابلی می تواند با برس های مخصوص و متنوع به شستشوی این سطوح بپردازد. برس ها در قطعات و اندازه های مختلف و شکل های متفاوتی طراحی شده اند و با اعمال فشار یکنواخت و حرکت بر روی سطح می تواند تمامی آلودگی ها را از میان بردارد.

انواع کفشوی صنعتی

انواع کفشوی صنعتی

انواع کفشوی صنعتی

اسکرابر صنعتی می تواند به صورت کابلی و یا باتری دار طراحی شود. این دستگاه ها علاوه بر تجهیز به برس و فرچه دارای تی پلاستیکی در عقب بوده که می توانند آب را از سطح کف جمع آوری نمایند. با خرید اسکرابر می توان با هزینه کمتری فضای وسیعی را تمیز نمود و بعد از پاک کردن جرم ها با آب و مواد شوینده به کمک تی، آب کثیف مکش و به سمت مخزن آب آلوده فرستاده می شود. اسکرابر کابلی می تواند با برس های غلطکی و مدور زمین را شستشو داده و آب را نیز از کف جمع نمایند و با جمع آوری کامل از سطح آن را خشک نماید. اسکرابر برقی می تواند از نوع دستی و یا سرنشین دار باشد که هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

اسکرابر کابلی چیست؟

در موقع خرید کفشوی صنعتی باید به ویژگی های دستگاه اهمیت ویژه کرد زیرا کارکرد های هر کدام از مدل ها به دلیل تغییرات مختلف، متفاوت خواهد بود. در هر محیط مجهز به کابل برق می توان از کفشوی کابلی استفاده نمود. اندازه سیم دستگاه ها نیز متفاوت بوده و با توجه به وسعت محیط لازم است تا از دستگاهی با طول کابل مناسب استفاده نمود. اسکرابر سرنشین دار برای مکان های بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و کاربر دستگاه با نشستن بر روی صندلی به راحتی هدایت دستگاه را به عهده می گیرد.

عوامل موثر بر قیمت اسکرابر

عوامل موثر بر قیمت اسکرابر

عوامل موثر بر قیمت اسکرابر

قیمت اسکرابر وابسته به موارد مختلفی می باشد. کفشوی دستی و سرنشین دار به صورت کامل دارای قیمت متفاوتی می باشند به این ترتیب که یک اسکرابر سرنشین دار به دلیل تجهیز به باتری و برخورداری از مخازن و تجهیزات بیشتر از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. حجم مخازن شستشو موجب می شود تا تعداد دفعاتی که نیاز به تمیز کاری است کمتر گردد و اگر محیط بزرگتر باشد باید از دستگاهی با مخزن بزرگتر استفاده نمود که در این صورت قیمت آن افزایش می یابد. حجم مخزن زمینشوی و منبع تغذیه از عوامل موثر بر قیمت دستگاه می باشد. اسکرابر کابلی دارای قیمت کمتری نسبت به مدل های باتری دار است و یکی از دلایل استفاده بیشتر این دستگاه قیمت مناسب تر و نیاز به مراقبت کمتر می باشد،

خرید مناسب ترین اسکرابر صنعتی

لوازم جانبی این دستگاه نظافت صنعتی نیز می تواند بر قیمت آن تاثیر گذار باشد، برسها، اندازه و کیفیت و جنس قطعات از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت بشمار می آیند. زمینشوی یکی از تجهیزات موجود در بازار برای نظافت مکان های بزرگ است که در مقایسه با نیروی خدمات انسانی دارای کیفیت و دقت کار بالاتری در نظافت می باشد. زمانی که برای خرید اسکرابر اقدام می کنید لازم است تا وسعت محیط بررسی شده تا دستگاهی با توان و قدرت مناسب خریداری گردد زیرا قدرت موتور دستگاه ها با یکدیگر متفاوت است همچنین به هنگام خرید اسکرابر کابلی یا انواع باتری دار بهتر است از برندهای معتبر با امکان ارائه خدمات پس از فروش از سوی شرکت ارائه دهنده خریداری انجام شود.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: