کاربرد اسکرابر در اماکن مختلف

26 آبان 1395

اسکرابر ها یکی از انواع ماشین آلات صنعتی نظافت بوده که شستشوی سطوح کف طراحی شده اند. این دستگاه ها با بهره گیری از سیستم برس زنی قدرتمند، سطوح کف را درخشان و عاری از آلودگی می کنند. علاوه بر این، دستگاه های اسکرابر با مصرف حداقلی آب و مواد شوینده کاملا با محیط زیست ساز گاری دارند. این دستگاه ها بدون دخالت کاربر آلاینده ها و گرد و خاک را از روی انواع مختلف سطوح جمع آوری کرده و پس از شستشو آنها را خشک می کنند. در شیوه های سنتی نظافت، که از سطل آب، تی و دستمال برای شستشوی سطوح استفاده می شد، علارغم طولانی بودن زمان نظافت، نتیجه مطلوبی حاصل نمی شد. اما با استفاده از دستگاه های اسکرابر، علاوه بر کاهش محسوس در زمان، نظافت سطوح از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهد بود. ضمن اینکه بر خلاف شیوه های سنتی، مخزن آب تمیز و کثیف دستگاه اسکرابر جدا بوده و این دو با هم مخلوط نمی شوند.


انواع اسکرابر از نظر نوع هدایت

اسکرابر دستی و شستشوی سطوحاسکرابر ها از نظر نوع هدایت، در دو مدل دستی و سرنشین دار دسته بندی می شوند. مدل های دستی به خاطر ابعاد کوچکی که دارند بیشتر در محیط های محدود و متراکم استفاده می شوند، در حالی که اسکرابرهای سرنشین دار یا خوودرویی نسبت به نمونه های دستی سرعت بیشتری داشته و برای نظافت اماکن وسیع به کار می روند. اسکرابرهای دستی که مجهز به موتور حرکتی می باشند و کاربر فقط وظیفه هدایت دستگاه را بر عهده دارد، نیز می توانند برای نظافت سطوح وسیع و بزرگ استفاده شوند.



 

نظافت سطوح مختلف با دستگاه کف شوی

اسکرابر خودرویی و نظافت سطوح مختلفاسکرابر ها برای نظافت انواع سطوح مانند سطوح سیمانی، چوبی، کاشی و سنگ مناسب هستند. بخش مکنده در این کف شوی ها وظیفه مکش آلاینده ها و آب کثیف و انتقال آنها به مخزن آلوده را بر عهده دارد. به منظور نظافت هرچه بیشتر و بهتر سطوح  این دستگاه ها مجهز به سیستم بهینه ساز آب و مواد شوینده هستند که در صورت لزوم با پاشش مواد شوینده نظافت با کیفیت تری را انجام می دهند. همزمانی فرآیند خشک کردن و شستشو در این دستگاه ها مانع از ایجاد محدودیت دسترسی به سطوح شسته شده می شود. اسکرابرها در مراکز و اماکن های مخلتفی قابل استفاده هستند که در زیر به نمونه هایی از آنها اشاره خواهیم کرد:

 

استفاده از اسکرابر در فروشگاه های زنجیره ایی

اسکرابر دستی در فروشگاه های زنجیره اییاز آنجایی که همه فروشگاه های زنجیره ایی شامل بخشی برای مواد غذایی هستند، احتمال بالایی برای کثیف شدن سطوح وجود دارد. اسکرابر های دستی یا نمونه ای کوچک خودرویی گزینه مناسبی برای از بین بردن آلودگی این قسمت ها و محافظت از کف پوش ها می باشند.

 



نظافت سطوح مراکز بهداشتی و درمانی با اسکرابر

اسکرابر در محیط های صنعتیرعایت استانداردهای بالای بهداشتی برای مراکز بهداشتی و درمانی امری ضروری است. سطوح عاری از آلودگی و لک یکی از استانداردهای لازم برای مراکز بزرگ بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان ها می باشد.استفاده از اسکرابر خودرویی به منظور نظافت سریع اماکن بزرگی مانند بیمارستان ها در ساعات خلوت تر گزینه مناسبی می باشد.

 



نظافت سطوح مدارس و ادارات با دستگاه زمین شوی

اسکرابر و کاربرد آن در مدارسبسیاری از مدارس و ادارت از کف پوش هایی با جنس متفاوت استفاده می کنند. به عنوان نمونه پوشش موزایکی برای کلاس های درس و راهروها و پوشش آسفالت برای فضای بیرونی و حیاط. دستگاه اسکرابر قابل استفاده برای نظافت همه سطوح بوده و علاوه بر صرفه جویی در زمان، به خاطر صدای پایین دستگاه، مزاحمتی برای افراد حاضر در این اماکن ایجاد نمی کند.


 

کاربرد اسکرابر در کارخانه ها و مراکز ساختمانی

اسکرابر در اماکن صنعتیصاحبان این اماکن به منظور حفاظت از نیروهای شاغل و ایجاد محیطی ایمن برای آنها، به صورت روزانه یا هفتگی سطوح کف را نظافت می کنند. به منظور تسریع در نظافت، استفاده از اسکرابر های دستی بزرگ یا اسکرابر های خودرویی جایگزین مناسبی برای شیوه های سنتی می باشد.

 

لینک های مفید:

اسکرابر صنعتی: فهرست محصولات

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: