انواع کاربردهای کارواش سیار

29 فروردین 1400

کارواش دستی یکی از تجهیزات بسیار کاربردی برای نظافت مراکز مختلف می باشد. این دستگاه در واقع واترجتی است که به راحتی قابل حمل بوده و می توان با استفاده از آن شستشوی سطوح و وسایل را با کیفیت بسیار بالا انجام داد. کارواش سیار با ایجاد فشار آب قوی می‌تواند آلودگی‌ها را پاک نماید. در واقع کارواش سیار به دلیل ابعاد کوچک تر قابل حمل است و به همین دلیل می توان در هر نقطه ای از آن استفاده نمود. موتور قوی و پمپ عامل ایجاد فشار آب خارج شده از دستگاه می باشد به این ترتیب که آب ورودی به دستگاه در فشاری کاملا معمول وارد پمپ شده و به صورت متمرکز و پرفشار از آن خارج می گردد. به این ترتیب این تجهیز قوی نظافتی قابلیت تمیز کردن و لایه برداری از سطوح آلوده را دارا می باشد.

کارواش سیار | کارواش دستی | واترجت دستی | واترجت خانگی

منظور از کارواش سیار چیست

منظور از کارواش سیار چیست؟

کارواش سیار می تواند با نیروی برق، دیزل و بنزین عمل کند و برای هر نقطه ای قابل استفاده خواهد بود. بدون شک مدل های سوختی از قدرت بالاتری برخوردار بوده و به منظور انجام عملیات نظافتی پیشرفته تری مورد استفاده قرار می گیرند. فشار و مقدار جریان آب خارج شده با توجه به مدل و قدرت موتور دستگاه متفاوت خواهد بود. دستگاه های کارواش را می توان بر اساس دمای آب خروجی به دو دسته آب سرد و گرم نیز تقسیم بندی نمود که آنها را با توجه به محیط مورد نیاز انتخاب و استفاده می نمایند. تجهیزات مورد نیاز در این دو مدل از دستگاه واترجت با توجه به خروجی آب متفاوت خواهد بود. معمولا کارواش آب گرم برای آلودگی های چرب و چسبنده و مواردی که با آب سرد تمیز نمی گردند، مناسب است.

کاربرد کارواش سیار

کارواش سیار | کارواش دستی | واترجت دستی | واترجت خانگی | دستگاه واتر جت خانگی

کاربرد کارواش سیار

یکی از مکان هایی که واترجت بسیار پرکاربرد است شستشوی نمای ساختمان می باشد. نمای ساختمان به دلیل تماس با هوای آلوده و عوامل بیرونی در معرض آلودگی های مختلفی قرار می گیرد که به راحتی قابل تمیز شدن نیست. از آنجایی که برخی از بخش های نما دور‌‌‌‌ از دسترس می باشد به مرور زمان جرم های زیادی در این نقاط جمع می گردد در صورت استفاده از فشار آب معمولی به راحتی نمی توان این آلودگی ها را پاک نمود. دستگاهی مانند کارواش سیار با فشار آب زیادی که تولید می کند می تواند تمام قسمت های نمای ساختمان را شستشو دهد.

– کارواش شستشوی ماشین

برای استفاده از واترجت و راه‌اندازی آن نیاز به امکانات زیادی نیست و بازده کاری این دستگاه نیز در مقایسه با روش های سنتی بسیار زیاد می باشد. کارواش دستی بدون نیاز به مواد شوینده و صرفا با ایجاد و افزایش فشار آب می تواند اتصال بین آلودگی ها و سطوح را از بین ببرد. در کارواش های شستشوی ماشین عموما از واترجت دستی برای شستشوی ماشین ها در تعداد محدود استفاده می شود‌‌‌‌، دستگاه های به کارگرفته شده در این مراکز عموما از ابعاد کوچک و وزن بسیار کمی برخوردار بوده و به دلیل امکان حمل آسان می تواند برای شستشوی بخش های مختلف خودرو از جمله شستشوی بخش زیرین اتومبیل مورد استفاده می گیرد.

– مصارف خانگی

کارواش سیار | کارواش دستی | واترجت دستی | واترجت خانگی | دستگاه واتر جت خانگی

مصارف خانگی کارواش سیار

یکی از کاربرد های مهم این دستگاه که به صورت پیوسته کارایی دارد مصارف خانگی می باشد به صورتی که برای شستشوی قسمت هایی از خانه مانند نرده ها، حیاط، بالکن، باربیکیو، دوچرخه، ماسین و… به راحتی می توان از این دستگاه استفاده نمود. حذف سریع آلودگی ها، انواع لکه، جرم، آلودگی های تثبیت شده و قدیمی و همچنین انواع خزه از لابه لایه کاشی ها و شستشوی نما از جمله مهم ترین موارد استفاده از این دستگاه در محیط خانگی می باشد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: