سازگاری بالای دستگاه اسکرابر صنعتی با محیط زیست

2 مرداد 1396

رعایت اصول بهداشتی و نظافت در هر مکانی از اهمیت ویژه ایی بر خوردار می باشد. تامین سلامت مراجعه کنند گان و پرسنل شاغل در محیط، ارتقا جلوه های بصری و در نهایت افزایش بهره وری دستاورد های انجام امور نظافتی در محیط کار می باشند. بی شک فعالیت مداوم و حضور پی در پی و مستمر افراد در محیط موجب آلودگی محیط می شود. سطوح کف یکی از مهم ترین بخش های می باشند که همواره به واسطه تردد بالای افراد آلوده شده و نظافت آنها با استفاده از شیوه های سنتی بسیار دشوار و زمان بر است. شستشوی کف پوش ها اغلب به واسطه دشوار بودن و زمان بر بودن عملیات مورد غفلت قرار می گیرد. در حالیکه استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری تجهیزات مکانیزه ای چون اسکرابر یا کف شوی صنعتی نه تنها کیفیت نظافت را ارتقا می دهد بلکه موجب تسریع و تسهیل در عملیات شستشو می گردند.



ویژگی های دستگاه اسکرابر

اسکرابر خودروییاسکرابر ها یا کف شوی ها دستگاه هایی مکانیزه می باشند که به منظور شستشو و نظافت سطوح کف طراحی و به بازار عرضه شده اند. سیستم برس زنی، مخازن آب تمیز و آب کثیف و سامانه مکش بخش های اصلی و مهم دستگاه اسکرابر می باشند. اسکرابر ها با استفاده از پاشش آب و سیستم برس زنی تمامی آلاینده ها را از روی سطوح جدا نموده و در نهایت با مکش کامل آب آلوده ناشی از شستشو سطوحی تمیز، خشک و عاری از آلودگی ایجاد می نمایند.

سازگاری بالای دستگاه های اسکرابر صنعتی با محیط زیست

اسکرابر یا کف شوییکی از اصلی ترین چالش های بشر امروزی کاهش منابع آبی و تخریب محیط زیست می باشد. حفظ محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب در سال های اخیر اهمیت ویژه ایی یافته است. از این رو به کار گیری شیوه های نوین که در مقایسه با شیوه های سنتی حجم آب کمتری مصرف نموده و آثار مخرب کمتری بر روی محیط زیست داشته باشد، از اهمیت ویژه ایی بر خوردار می باشد. اسکرابر ها یا کف شور های صنعتی دستگاه های مکانیزه ایی می باشند که با هدف کاهش در مصرف آب و مواد شوینده و در راستای ارتقا کیفیت نظافت طراحی و تولید شده اند.

کاهش در مصرف آب با استفاده از دستگاه کف شوی

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی و کاهش در مصرف آبشیوه های متداول و سنتی که برای شستشو و نظافت سطوح کف به کار می روند، معمولا حجم بالایی از آب تصفیه شده را مصرف می نمایند. در حالیکه دستگاه های اسکرابر به واسطه تجهیز به سیستم پاشش آب از اسپری آب برای شستشوی سطوح استفاده می نماید. این دستگاه ها به منظور کاهش بیشتر در حجم آب مصرفی مجهز به سیستم تنظیم سرعت پاشش آب می باشند که انتخاب حجم مناسب پاشش آب، متناسب با حجم آلاینده های سطحی را برای کاربر فراهم می نماید.

کاهش در مصرف مواد شوینده با استفاده از کفشور صنعتی

اسکرابر و کاهش در مصرف مواد شویندهآثار مخرب استفاده از مواد شوینده و شیمیایی در عوامل زیست محیطی بر کسی پوشیده نیست، از این رو کاهش در مصرف مواد شوینده نقش مهمی در حفاظت از محیط زیست دارد. اگر چه شیوه های سنتی به منظور، بهبود کیفیت نظافتی حجم قابل ملاحظه ایی از مواد شوینده را مصرف می کنند اما دستگاه های اسکرابر صنعتی به واسطه استفاده از سیستم برس زنی موجب کاهش در مصرف مواد شوینده می شوند. فشار رو به پایین اعمال شده بر روی برس دستگاه موجب افزایش سطح تماس آن با سطوح کف شده و الیاف باریک برس با نفوذ به داخل شیار ها و خلل و فرج کف پوش ها تمامی آلاینده های نفوذ کرده به این بخش ها بیرون کشیده و نظافت می نمایند. از این رو نه تنها کیفیت نظافتی را ارتقا می دهند بلکه با کاهش در مصرف مواد شوینده، نقش مهمی در حفاظت از محیط زیست ایفا می نمایند.

 


لینک های مفید:

زمین شوی صنعتی : فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: