همه چیز در مورد اسکرابر باتری دار

ضرورت نظافت منظم سطوح کف در محیط های مختلف موجب شده تا افراد از ابزار های کارآمدی جهت انجام امور نظافتی استفاده کنند. دستگاه کف شور یکی از بهترین تجهیزات شستشو سطوح کف می باشد که آلودگی های سطوح را بصورت مکانیزه و در مدت زمان کم از بین می برد. اسکرابر باتری دار مدلی از این دستگاه هاست که از چند باتری ژل یا اسیدی جهت تامین انرژی موتور حرکتی و بخش های دیگر استفاده می نماید. در این مقاله به طور کامل به ویژگی ها و مزایای این کفشوی ها پرداخته می شود.

 

معرفی اسکرابر باتری دار و مزایای آن

اسکرابر باتری دارمنبع تغذیه اسکرابر ها از طریق جریان برق ، باتری یا سوخت های فسیلی تامین می گردد. اسکرابر باتری دار در محیط هایی که نیاز به جابجایی دستگاه در بخش های مختلف است ، ترجیح داده می شود. این دستگاه بصورت دستی و یا خودرویی هدایت می شود و سطوح کف را بوسیله برس ها و سامانه پاشش محلول شوینده شستشو می دهد. باتری دستگاه باید بعد از هر بار استفاده ، شارژ شود تا عملیات شستشو دچار وقفه نگردد. از مزایای زمین شوی باتری دار می توان به عدم نیاز به پریز برق ، عدم مزاحمت یا خطر برای افراد در حال تردد به دلیل نداشتن کابل و شستشوی سطوح در محیط های وسیع بدون دسترسی مناسب به پریز برق اشاره نمود.

 

کاربرد های کفشوی باتری دار

کاربرد کفشوی باتری دارکف شوی باتری دار بعلت عدم تجهیز به کابل ، در محیط های با تردد زیاد مانند فروشگاه ها و مراکز تجاری پر تردد، کاملا کاربردی است. همچنین در محیط های روباز که دسترسی مناسبی به پریز برق وجود ندارد ، کف شوی باتری دار یک گزینه ایده آل جهت شستشوی سطوح کف به حساب می آید. عدم نیاز به اتصال دائم به پریز برق موجب شده تا این دستگاه از قدرت مانور بالایی جهت نظافت سطوح برخوردار باشد. مدل های سرنشین دار این دستگاه بیشتر در محیط های وسیع و نمونه های دستی بیشتر در محیط های کم وسعت و یا وسیع دارای موانع زیاد استفاده می شوند. کفشو های باتری دار مجهز به موتور جلو برنده نیز سهولت بیشتری را برای کاربر فراهم می آورند. زمان شارژدهی باتری دستگاه با یک بار شارژ کامل ، باید به گونه ای باشد که انجام عملیات شستشو بدون نیاز به شارژ مجدد باتری امکان پذیر باشد.

 

نوع باتری اسکرابر

باتری اسکرابر صنعتیباتری های مورد استفاده در اسکرابر ها از نوع سرب اسیدی هستند. این باتری های قابل شارژ در دو نوع تر ( باتری اسیدی) و خشک تولید می شوند. باتری های ژل نوعی باتری خشک هستند که امروزه در ساختار بیشتر اسکرابر ها استفاده می شوند. این نوع باتری ، بعلت بهره مندی از نوعی ژل در ساختارش، اثرات جابجایی نشتی را از بین برده و خطرات باتری اسیدی را ندارد. پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری باتری ، مزیت دیگر باتری Gel می باشد.

 

 

نکات ایمنی مرتبط با باتری دستگاه زمین شوی

باتری اسکرابررعایت نکات ایمنی مرتبط با باتری اسکرابر ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در زمان شارژ باتری ، کاربر هرگز نباید قطب های باتری یا دستگاه شارژ را لمس نماید. قرار ندادن قطعات رسانا در بالای باتری هنگام شارژ از دیگر موارد ایمنی مهم در ارتباط با کفشوی باتری دار می باشد. رعایت نکات مهم دفترچه در ارتباط با باتری نیز حتما باید در دستور کار کاربر دستگاه قرار گیرد. بعلاوه، فرآیند نصب و یا جداسازی باتری باید مطابق با دفترچه راهنما انجام شود. باتری دستگاه بعد از حدود ۳ الی ۵ ساعت استفاده ، نیاز به شارژ مجدد دارد. قبل از شارژ باتری ، کاربر باید حتما اتصالات آنرا بررسی کند. محل شارژ باتری نیز باید بدون رطوبت و دارای دمای کم تر ۳۰ درجه باشد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: