نکاتی که باید درباره کارواش خانگی بدانید

20 تیر 1396

صنعتی تر شدن روز افزون شهر های بزرگ، موجب افزایش آلودگی در این شهر ها گشته است. به عبارتی می بایست تعداد دفعات نظافت در طول هفته را افزایش داد. در غیر این صورت خاک موجود بر روی گیاهان و درخت ها، شیشه های آلوده، بدنه کثیف خودرو و… موجب کاهش زیبایی ظاهری این وسائل می شود. همچنین ممکن است باقی ماندن این آلودگی ها به کاهش سطح بهداشت کمک کرده و باعث بروز مشکلات شود. به همین دلیل می بایست در کاهش این سطح آلودگی ها مداومت نمود. اما نظافت آن هم به صورت مداوم کاری دشوار است که با استفاده از روش های سنتی می توان این کار را انجام داد؛ اما در این صورت مصرف آب و مواد شوینده و در نهایت آسیب به طبیعت بسیار زیاد خواهد بود، نیاز به صرف زمان به مدت طولانی برای انجام فرآیند نظافت است، و در نهایت نیز کیفیت مطلوب و مورد انتظار حاصل نخواهد شد. روش دیگر نظافت مداوم، استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی می باشد. بهترین وسیله برای شستشوی مرتب در مصارف معمولی و غیر صنعتی، دستگاه کارواش خانگی می باشد.

 

نکات موثر در خرید، انتخاب و نگهداری کارواش خانگی

برخی نکات در رابطه با دستگاه واترجت خانگی وجود دارد که بهتر است قبل از خرید از آن ها مطلع بود. همچنین این دستگاه ویژگی های دیگری دارد که در ادامه برخی از آن ها را بررسی خواهیم کرد.

 

سایز دستگاه کارواش خانگی

کارواش خانگی و نکاتشانتخاب یک دستگاه با ابعاد مناسب بسیار ساده است و فقط با بررسی چند نکته می توان مناسبترین دستگاه را برگزید. اولین مرحله شناسایی محل و کاربرد دستگاه می باشد. در محیط های کوچک هر چقدر هم نیاز به فشار بالا باشد نمی توان دستگاه بزرگی انتخاب کرد. همچنین بهتر است بسته به نیاز، از دستگاه هایی که دارای چرخ هستند بهره برد تا بتوان به سادگی و بدون مشغول شدن به جابجایی دستگاه، فرآیند شستشو را تکمیل کرد.

 

نوع تامین انرژی حرکتی

با توجه به دسترسی به پریز برق و قدرت دستگاه، نوع انتخاب انرژی محرک کارواش خانگی نیز از نکات بسیار مهم است. در محیطی که دسترسی به برق وجود دارد می توان از کارواش دستی الکتریکی بهره برد، در غیر اینصورت می بایست از واترجت دیزلی استفاده کرد.

 

مصارف خانگی متداول

استفاده از کارواش خانگیبسیاری از فرآیند های نظافتی روزانه با استفاده از واترجت خانگی قابل انجام هستند. از مصارف موثر و کاربردی واتر جت در خانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- شستشوی بهینه خودرو با کمترین حجم آب مصرفی و بهترین کیفیت

۲- نظافت آلودگی های روغنی و تثبیت شده از روی سطوح باربیکیو

۳- شستشوی کامل پاسیو و حیاط، حتی در دور از دسترس ترین نقاط

۴- حذف غبار از روی وسائل موجود در حیاط

 

ویژگی های بهینه ترین دستگاه

کارواش خانگی خوبروش های انتخاب مناسب ترین دستگاه بیان شد. اینک برخی دیگر از ویژگی های یک کارواش خانگی بهینه و خوب را معرفی خواهیم کرد:

۱- وزن کم به جهت جابجایی آسان و همچنین سهولت کاربری در حین استفاده

۲- نازل پر فشار انعطاف پذیر

۳- امکان استفاده از دستگاه با نازل های گوناگون بسته به نیاز

۴- تجهیز دستگاه به مخزن مواد شوینده مناسب بر روی خود کارواش خانگی

۵- مکان تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه به منظور قرار دادن تفنگی

۶- وجود خاموش کن خودکار در دستگاه به منظور جلوگیری از آسیب به واترجت

۷- امکان اتصال لوازم جانبی به دسگاه به منظور شخصی سازی و بهینه کردن فرآیند شستشو

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: