شستشوی آسان با زمینشوی صنعتی مراکز تجاری

۳ مهر ۱۳۹۹

یک مجتمع تجاری به عنوان محل کسب و کار دارای رفت و آمد زیادی در طول روز می باشد. مغازه های متعددی با اجناس متنوع در یک مجتمع تجاری وجود دارد که موجب می شود تردد افراد به این مراکز به شدت افزایش یابد. مسلما افزایش ورود و خروج به این ساختمان ها نیاز به نظافت همیشگی این مکان ها را در پی خواهد داشت زیرا تمیزی و نظافت مجتمع تجاری و جلوه زیبا از مهمترین مسائلی است که در این گونه ساختمان ها برای افزایش مشتریان به آن پرداخته می شود. مدیریت  ساختمان های بزرگ تجاری گاها از نیروی خدماتی برای انجام نظافت روزانه بهره می برند. اما در این میان دستگاه های نظافت صنعتی به کمک افراد می آیند تا فرایند شستشو از یک عملیات زمانبر و خسته کننده به امری ساده تبدیل گردد. زمین شوی مراکز تجاری یکی از این دستگاه ها است که فرایند نظافت را تسهیل می بخشد.

اهمیت استفاده از زمینشوی صنعتی مراکز تجاری

اهمیت استفاده از زمین شوی صنعتی

اهمیت استفاده از زمین شوی صنعتی

انتخاب مردم برای خرید از مکانهای سرپوشیده به نوع خدمات رسانی و ظاهر زیبا این مجتمع ها ارتباط مستقیم دارد. اگر راهرو، سالن، بوتیک، سرویس بهداشتی و رستورانی که در این مراکز وجود دارد تمیز و درخشان به نظر آید میزان تمایل افراد به حضور و مراجعه مجدد به آن مرکز افزایش می یابد و این به معنی سودآوری و رونق بیشتر در کسب و کار است. زمینشوی صنعتی مراکز تجاری یکی از موثرترین تجهیزاتی است که در این امر به صاحبان مجتمع های تجاری کمک خواهد کرد. نظافت سنتی و دستی که با کمک نیروی خدماتی انجام می شود در مقام مقایسه با نظافت صنعتی بسیار هزینه بر خواهد بود و نتیجه کار به اندازه تمیزکاری با زمینشوی صنعتی مراکز تجاری با کیفیت نمی باشد.

دستگاه شستشوی کف مناسب مراکز تجاری چه ویژگی هایی دارد؟

زمینشوی صنعتی یا دستگاه شستشوی کف برای محیط های مختلف مانند ساختمان ها و مراکز تجاری کاربرد دارد. دستگاه اسکرابر با داشتن برس هایی که در قسمت جلو و مرکز آن قرار دارد توانایی شستشو سطح و پاک کردن آن را دارد. هر چه آلودگی ها بیشتر باشد از برس های سخت تر با اعمال فشار بیشتر به سطح استفاده می گردد. حرکت برس‌های جلویی دوار  است. همزمان با حرکت برس ها پاشیدن آب و مواد شستشو دهنده نیز انجام می شود و بعد از شستشوی کف، آب کثیف به طرف مرکز دستگاه و سپس به داخل مخزن وارد خواهد شد.

– دستی یا سرنشین دار

زمینشوی دستی

زمینشوی دستی

زمینشوی صنعتی مراکز تجاری از نظر نحوه هدایت به دو نوع دستی و سرنشین دار تقسیم می شود. نوع دستی با اعمال نیرو از جانب کاربر حرکت می کند. معمولا اسکرابر دستی برای محیط های کوچکتر با موانع بیشتر و دسترسی کمتر به کارگرفته می شوند. یعنی زمینشوی صنعتی مراکز تجاری از نوع دستی آن به عنوان مکمل در قسمت هایی که امکان حرکت نوع سرنشین دار وجود ندارد استفاده می گردد. در  این مدل دستگاه با نیروی دست جابجا می شود و در کنار آن نیرو، حرکت برس ها نیز به جلو رفتن دستگاه کمک می کند. در برخی مواقع  موتوری برای جلو بردن دستگاه در آن تعبیه می شود.

نوع سرنشین دار زمین شوی تجاری به دلیل بزرگتر بودن دستگاه نمی تواند با نیروی دست جابجا شود و با کمک نیروی موتور این حرکت انجام می شود. با تعبیه سرنشین کاربر به راحتی در این قسمت می نشیند و به هدایت دستگاه و شستشوی کف در محیط های بزرگ می پردازد.

زمینشوی باتری دار

زمینشوی باتری دار

– کابلی یا باتری دار

منبع تغذیه اسکرابر ها نیز با هم متفاوت است و برخی با باتری و برخی یا برق شهری عمل می نمایند. از مهمترین مزیت های کفشوی مراکز تجاری این است که با وجود تردد بالای مردم در این اماکن شستشو با این دستگاه صنعتی به راحتی  و با کمترین مزاحمتی انجام می شود اگر از نوع باتری دار استفاده شود سیم برق نیز دیگر مزاحمتی در حین تمیز کاری ایجاد نخواهد کرد. زمینشوی صنعتی مراکز تجاری با تجهیزات جانبی که دارد توانایی نظافت انواع قسمت های غیر قابل دسترس در این ساختمان ها را فراهم می آورد. دستگاه اسکرابر صنعتی با توجه به اندازه مخزن، قدرت موتور و وسعت محیط قابل شستشو خربداری می شوند.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: