سوییپر نظافت صنعتی دارای چه اجزایی است؟

26 مرداد 1399

<b>سوییپر</b> نظافت صنعتی دستگاه مکانیزه برای جمع آوری زباله های خشک با اندازه های مختلف می باشد. طراحی ویژه و تخصصی این دستگاه را به یک تجهیز ایده آل برای نظافت محیط های گوناگون تبدیل نموده است. به صورت کلی سوییپر نظافت صنعتی دارای یک بدنه و خرطومی برای مکش زباله های موجود در محیط  بوده و با تجهیز به چرخ های مناسب به آسانی قابل حرکت و جابه جایی است.

اجزا دستگاه سوییپر نظافت صنعتی

این دستگاه به صورت سرنشین دار و دستی طراحی می گردد. به طور کل اساس کار و اجزای اصلی در هر دو نوع یکسان است. در ادامه به بررسی از این قطعات می پردازیم.

– موتور

یکی از اجزای اصلی سویپر نظافت صنعتی موتور مکنده بوده که وظیفه تولید نیرو برای بخش های مختلف را دارد. این بخش در انواع مختلف با قدرت مکش متفاوت تولید می گردد تا دستگاه را برای جمع آوری هر نوع آلودگی از ریز تا درشت مجهز سازد.

–  مخزن

زمانی که مخزن دستگاه بزرگ باشد نیاز به تخلیه آن به صورت مداوم وجود نخواهد داشت، ولی در صورت کوچک بودن باید بعد از هر بار تمیز کاری و جاروی محیط مخزن تخلیه گردد. سیستم تخلیه مخزن به صورت دستی و یا مکانیزه طراحی شده تا تخلیه زباله به راحتی صورت پذیرد.

–  فیلتر

با کیفیت بودن فیلتر دستگاه موجب سازگاری آن محیط زیست شده به شیوه ای که تمام غبارها و آلودگی های شهری را در خود نگه دارد و اجازه خروج غبار از دستگاه و برگشت ذرات به محیط را نمی دهد.

–  برس

برس ها از دیگر قسمت های جاروب خیابانی هستند که در کناره ها و یا در مرکز دستگاه قرار دارند. حرکت برس ها به شکل دوار بوده و زباله ها را به داخل مخزن می فرستد. سویپر نظافت صنعتی دارای بخش کنترل الکترونیکی است. پاشش آب از نازل های تعبیه شده در بخش برس ها موجب جلوگیری از گرد و خاک به هنگام جارو کردن می شود.

سوییپر صنعتی سرنشین دار

سوییپر صنعتی سرنشین دار

کاربرد جاروی شهری

سوییپر نظافت صنعتی دستگاهی برای تمیز کاری محیط های مختلف نظیر خیابان ها و سطوح سنگ و موزاییک و… است. زباله هایی که می تواند توسط جاروی محوطه جمع آوری شود از ریز تا درشت بوده و توانایی جمع گرد غبار و آلودگی ها را دارد. این دستگاه به دلیل توانایی های زیادی که در تمیز کاری محیط دارد، در مراکز مختلف شهری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از سوییپر صنعتی می توان کیفیت نظافت را بهبود داده و ایمنی کار را با کاهش تعداد نیروی خدماتی افزایش داد. علاوه بر این کیفیت و سرعت تمیز کاری معابر شهری و زدودن زباله های موجود در سطح خیابان ها توسط این دستگاه به طرز چشمگیری افزایش می یابد. برخی دیگر از کاربردهای دستگاه عبارتند از:

. یکی از کاربرد های مهم این دستگاه جمع آوری زباله در بخش جوی های آب است که منجر به آب گرفتگی خواهد شد. در واقع با برداشتن زباله ها آب از جوی ها سر ریز نخواهد شد.

– از دیگر کاربرد های این وسیله تمیز کردن محیط های بسته و کوچک اشاره نمود. در محیط های با وسعت محدود و موانع زیاد عموما از سویپر دستی استفاده می شود.

– سویپر نظافت صنعتی علاوه بر پاک کردن آلاینده های زمین می تواند با کمک مکنده های قوی در از میان برداشتن آلاینده های آسیب زننده به محیط زیست کاربردی باشد. همچنین جمع آوری برگ که با روش های سنتی بسیار زمانبر است با استفاده از این دستگاه با سرعت بالا در فصل های مورد نظر انجام می گردد.

– انبارها، کارگاه ها و کارخانه ها همواره به منظور انجام عملیات نظافت در داخل و خارج از محوطه خود می توانند از این دستگاه پرقدرت استفاده کنند. صنایع چوب بری، خودروسازی، نفت و پتروشیمی، سیمان و فلزات، اماکن مذهبی، پارکینگ ها از جمله بخش های نیازمند تهیه دستگاه جاروب خیابانی مناسب می باشند.

دستگاه سویپر دستی

دستگاه سویپر دستی

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: