سوییپر محوطه هتل

27 آذر 1399

هتل ها از جمله مکان های بزرگ و عمومی هستند که به دلیل تردد بسیار زیاد، نظافت نمودن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از طرفی به دلیل گستردگی فضای داخلی و همچنین محوطه هتل، نظافت آن به روش های سنتی کار تقریبا غیر ممکنی می باشد. بنابراین بهترین روش نظافت بخش های مختلف از جمله محوطه هتل، استفاده نمودن از روش های مکانیزه و صنعتی می باشد. دستگاه های نظافت صنعتی انواع مختلفی دارند که با در نظر گرفتن نوع نظافت مورد استفاده قرار می گیرند. سویپر صنعتی محوطه هتل یکی از رایج ترین و محبوب ترین دستگاه های نظافت صنعتی است که می تواند به طور گسترده ای مورد استفاده قرار بگیرد.

اهمیت نظافت محوطه هتل

تمیزی و نظافت فضای هتل ها، یکی از مهم ترین اصول مدیریت این مکان ها می باشد. از آن جایی که معمولا در این فضاها رفت و آمد به شدت زیاد می باشد و افراد مختلفی ممکن است از هر شهر و یا حتی کشوری در این مکان ها مستقر شوند. بنابراین تمیزی و نظافت هتل تاثیر مستقیمی در میزان کیفیت آن از نظر افراد مختلف دارد. یکی از بخش های نظافتی این فضاها، محوطه هتل می باشد. که معمولا به دلیل گستردگی فضا، نمی توان با استفاده از روش های سنتی آن را نظافت نمود. زیرا علاوه بر نیاز بالا به نیروی انسانی جهت نظافت، به زمان بسیار زیادی نیازمند است. بنابراین برای حفظ کیفیت و همچنین افزایش سرعت نظافت بهتر است از روش های نظافت صنعتی و مکانیزه استفاده شود.

معرفی سوییپر محوطه هتل

معرفی سوییپر محوطه هتل

معرفی سوییپر محوطه هتل

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، نظافت محوطه هتل نیز به اندازه بخش های داخلی آن حائز اهمیت می باشد. زیرا در صورت وجود آلودگی در محوطه، این آلودگی ها به سادگی به بخش های داخلی هتل نیز راه پیدا می کنند. جاروب خیابانی محوظه هتل از جمله دستگاه های نظافت صنعتی است که یکی از بهترین انتخاب ها جهت نظافت محوطه هتل می باشد. جاروی محوطه هتل از جمله دستگاه های نظافت مکانیزه ای است که می تواند علاوه بر سرعت بالا، تمامی آلودگی های محوطه را به طور کامل برطرف نماید. از آنجایی که بسیاری از آلودگی ها منبع قوی برای جذب باکتری ها، میکروب ها، قارچ ها و انواع ویروس ها هستند، جمع آوری این آلودگی ها در حفظ سلامت و ایمنی افراد بسیار مهم می باشد. سوییپر محوطه هتل از جمله دستگاه های نظافتی است که به راحتی می تواند تمامی این آلودگی ها را جمع آوری نماید این دستگاه در انواع مکانیکی و مکشی طراحی و تولید شده اند، که به کمک دیسک های چرخان، آلودگی ها را جمع آوری می نماید.

مزایای استفاده از سوییپر محوطه هتل

وجود هر گونه آلودگی در فضای هتل ها، می تواند علاوه بر از بین بردن جذابیت و زیبایی هتل، تاثیر مستقیمی در به خطر انداختن سلامتی و ایمنی مسافران و کارکنان هتل داشته باشد. به همین دلیل جمع آوری صحیح و دقیق تمام آلودگی ها از هتل ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از طرفی نظافت محوطه هتل می تواند تاثیر مستقیمی بر نظر اولیه مسافران هتل داشته باشد. برخی از مزایای استفاده از سویپر صنعتی عبارتند از:

– سرعت و بازده بسیار مناسب

از ابتدایی ترین مزایای سوییپر محوطه هتل، می توان به زمان بسیار کمتر مورد نیاز برای نظافت نسبت به روش های سنتی اشاره نمود. از طرفی سوییپر محوطه هتل با حذف تمامی آلودگی ها از سطوح کفپوش ها، می تواند موجب کیفیت بسیار بالای نظافت شود.

– نیاز به نیروی انسانی کمتر نسبت به روش های سنتی

مزایای استفاده از سوییپر محوطه هتل

مزایای استفاده از سوییپر محوطه هتل

از آنجایی که سوییپر محوطه هتل معمولا به کمک باتری کار می کند یا اینکه فقط با به حرکت درآوردن آن به کمک نیروی انسانی می توان از آن استفاده نمود معمولا به نیروی انسانی کمتری جهت نظافت نیاز دارند. همچنین در بسیاری از مواقع ممکن است از سوییپر های خودرویی استفاده شود که در این صورت کاربر فقط نیاز به راندن دستگاه دارد. همین موضوع از ایجاد فشار کاری بالا و کاهش انرژی کاربر به شدت جلوگیری می نماید.

– کاربری آسان

از دیگر مزایای به کارگیری سوییپر صنعتی محوطه هتل، می توان به سهولت در کار با آن اشاره نمود. کاربران با یک آموزش بسیار ساده به راحتی می توانند هدایت این دستگاه را به عهده بگیرند.

– استقامت و استحکام بالا

مقاومت بسیار بالا و مستحکم بودن جاروی شهری محوطه هتل، موجب می شود تا بتوان از این دستگاه در مدت زمان طولانی تری بدون توقف استفاده نمود. همین موضوع موجب کاهش چشم گیر زمان مورد نیاز جهت نظافت محوطه نیز می گردد.

– صرفه اقتصادی

از طرفی استحکام این دستگاه ها می تواند برای استفاده کنندگان آن کاملا مقرون به صرفه باشد. زیرا مقاومت بالای دستگاه موجب افزایش عمر مفید سویپر نیز می گردد که همین موضوع نیاز به دیگر تجهیزات نظافتی را کاهش می دهد.

مزایای استفاده از سوییپر محوطه هتل

مزایای استفاده از سوییپر محوطه هتل

– ساخت بر اساس استانداردهای نظافتی

جاروی شهری محوطه هتل، معمولا به گونه طراحی و تولید شده که با حفظ تمامی استانداردها می تواند هر گونه آلودگی خشک و گرد و خاک را از روی سطوح به طور کامل جمع آوری نمایند. بنابراین استفاده از آن ها موجب می شود تا ریزترین آلودگی ها نیز از زمین برداشته شوند.

– حفظ ایمنی و سلامت افراد

همچنین از آن جایی که استفاده نمودن از این دستگاه نظافت مکانیزه، از انتقال آلودگی به دیگر بخش های هتل جلوگیری می نماید می توان حفظ سلامت و ایمنی افراد را از دیگر مزایای آن شناخت. از طرفی به دلیل استفاده از جاروی شهری، گرد و خاک و آلودگی نمی تواند موجب آزار و آسیب به دستگاه تنفسی کاربر شود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: