اسکرابر صنایع غذایی راهی برای کاهش بار آلودگی

28 بهمن 1399

یکی از گسترده ترین صنایعی که به صورت کاملا مستقیم با سلامتی افراد جامعه ارتباط دارد، صنایع غذایی می باشد. به همراه تولید مواد غذایی باید نظافت در سالن های تولید به بهترین شیوه انجام شود، زیرا انتقال هرگونه آلودگی صدمات جبران ناپذیری برای مصرف کنندگان خواهد داشت. استفاده از اسکرابر صنایع غذایی یکی از شیوه های نظافت در محیط است که تمام آلودگی های موجود در سطوح کف را به خوبی از بین می برد. صنایع غذایی شامل کارخانه هایی با محصولات متنوع بوده که می تواند باقیمانده هایی متفاوت از مواد مختلف را روی سطوح  ایجاد نماید. در صورتی که به نظافت وسایل و سطوح کف و دیواره های سالن های تولید رسیدگی نشود می تواند برای سلامت افرادی که در این مکان ها کار می‌کنند، نیز آسیب زا باشد. اسکرابر صنایع غذایی با داشتن تجهیزات کافی با بهترین شیوه سطوح را پاک می کند و علاوه بر تمیز کردن و جرم زدایی ظاهر سالن ها موجود در کارخانه ها را نیز بسیار تمیز و زیبا می نماید.

دلیل و اهمیت استفاده از کفشوی مراکز غذایی

دلیل و اهمیت استفاده از کفشوی مراکز غذایی

دلیل و اهمیت استفاده از کفشوی مراکز غذایی

ترکیبات مواد غذایی بسیار متنوع است و در صورت باقی ماندن در مدت طولانی بر روی تجهیزات و یا سطوح مختلف فاسد شده و تاثیرات بدی را برای سلامت افراد خواهد داشت. اسکرابر صنایع غذایی می تواند آلودگی ها را به خوبی از بین برده و از انتقال بیماری جلوگیری نماید. زمانی که باقیمانده های مواد غذایی خط تولید بر روی دیواره ها یا تجهیزات قرار می گیرد به دلیل اینکه این مواد اغلب روغنی و چسبناک هستند می توانند سایر ذرات و آلودگی ها را نیز به خود جذب کنند. شستشوی مکانیزه کف با عملکرد چندگانه خود می تواند در فرصت کوتاهی سطوح را به بهترین شکل ممکن پاک کند. در حال حاضر ماشین های صنعتی که برای نظافت طراحی و تولید شده اند این امکان را فراهم کرده اند که تحت هر شرایط  بتوان بدون اتلاف وقت و هزینه زیاد  محیط مورد نظر را تمیز نمود. اسکرابر صنایع غذایی نمونه ای از این ماشین ها است که انواع آلودگی ها را به خوبی از بین می برد.

 

اسکرابر صنایع غذایی چیست؟

اسکرابر صنایع غذایی چیست؟

اسکرابر صنایع غذایی چیست؟

زمینشوی صنایع غذایی دارای بخش هایی است که به صورت خودکار و نیمه خودکار شستشوی کارخانه های صنایع غذایی را انجام می‌دهد. به همین دلیل توانسته به خوبی جایگزین روش های دستی و نیروی انسانی باشد. برس های متنوع این دستگاه می تواند انواع بخش ها، از جمله قسمت های غیرقابل دسترس را شستشو دهد. سیستم مکش و موتور قوی زمینشوی صنایع غذایی که توانایی جمع کردن آب های کثیف بعد از شستشو را دارد از دیگر قسمت های تشکیل دهنده  این ماشین نظافتی صنعتی می باشد. اسکرابر صنایع غذایی به دو صورت سرنشین دار و دستی وجود دارد و برای محیط های مختلف از نظر وسعت از انواع مختلف آن استفاده می شود. علاوه بر مخزن آب تمیز و مخزن اب کثیف، در قسمت پشتی دستگاه تی پلاستیکی برای جمع آوری آب های آلوده وجود دارد. برس هایی که در اسکرابر صنعتی تعبیه شده با فشار به سطح  هر گونه آلودگی که با قدرت به آن چسبیده باشد را پاک می کند.

 

– نحوه عملکرد دستگاه زمین شوی صنایع غذایی چیست؟

نحوه عملکرد دستگاه زمین شوی صنایع غذایی

نحوه عملکرد دستگاه زمین شوی صنایع غذایی

با پاشش آب بر روی برس و با حرکت تی لاستیکی که در انتهای دستگاه  قرار گرفته عملیات شستشوی کف آغاز می گردد. یک شلنگ برای انتقال آب تمیز و دیگری برای انتقال آب کثیف در دستگاه تعبیه شده است. هر دوی این قسمت ها باید پس از هربار استفاده از دستگاه تمیز شوند تا دچار گرفتگی نگردند، چراکه در غیر این صورت مکش آب با مشکل روبه رو می گردد. برس های اسکرابر صنایع غذایی که به صورت دیسکی یا استوانه ای هستند بعد از پاشیدن آب و مواد شوینده شروع به تمیز کاری می کنند و سابیدن سطوح را شروع می کنند. برس و تی از جمله قطعات مصرفی در دستگاه هستند و در صورت خرابی قابل تعمیر و تعویض می باشند. به علاوه فیلتری در جلو مخزن آب آلوده وجود دارد تا آشغال های بزرگ را گرفته و از مسدود شدن مسیر های موجود در دستگاه جلوگیری نماید. در کمترین زمان و با کمترین هزینه می‌توان سطوح بسیار کثیف را بوسیله کفشوی براق و درخشان از تمیزی نمایید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: