جاروبرقی خانگی و ایجاد هوای مطبوع

4 مهر 1395

همان طور که می دانیم هوای پیرامون ما نامرئی است و چشم انسان نمی تواند آن را ببیند. در حقیقت انسان این هوا را حس و استنشاق می کند. اگر هوای محیط اطراف ما نامناسب و ناسالم باشد، امکان ابتلا به بیماری های تنفسی و بروز ناراحتی های جسمانی مانند سر درد، خستگی، سوزش چشم، بینی و گلو افزایش ایجاد شده و در صورت وجود بیماری از قبل، سبب حادتر شدن بیماری می شود. با بهره مندی از روش های ساده و در دسترس به راحتی می توان از بروز این دسته از مشکلات جلوگیری نمود.

 

تاثیر هوای نا سالم بر سلامتی

جاروبرقی خانگیدر بسیاری از اوقات این وضعیت یعنی بروز ناراحتی های جسمانی بر اثر هوای نا مطلوب فضای درونی محیط کار یا منزل، موقتی و گذرا می باشد اما همیشه این طور نخواهد بود. حساسیت ها و بیماری های تنفسی همیشه مادرزادی نیستند و در بسیاری از موارد بر اثر عوامل بیرونی پدیدار می شوند. این عوامل بیرونی می تواند هوای آلوده و گرد و غبار باشد که روز به روز بر سرعت انتقال و پیشرفت این بیماری ها می افزاید.

بدون تردید هوای نا مطبوع در فضاهای داخلی بر اثر یک عامل به تنهایی به وجود نمی آید و عوامل مختلفی در بروز آن موثر خواهد بود؛ یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل ایجاد هوای ناخوشایند در محیط های داخلی گرد و غبار می باشد و تاثیر مستقیم بر کیفیت هوای درونی اتاق می گذارد. این آلودگی ها قابل رویت نیستند اما برای سلامتی انسان بسیار مضر هستند.

 

 

راه کارهای ایجاد هوای سام و مطبوع

جاروبرقی خانگینخستین گامی که به سوی دستیابی به هوای متعادل و مطبوع برداشته می شود، استفاده از یک جارو برقی مناسب می باشد. گام بعدی برای ایجاد هوای مطبوع، تهویه هوا به صورت پیوسته است که سبب از بین بردن هوای نامناسب و جایگزینی آن با هوای تازه می شود. اگر در یک محیط امکان تهویه هوا وجود نداشته باشد، می توان با به کارگیری مداوم و پیوسته از جاروبرقی خانگی مناسب هوای محیط را دگرگون ساخت. با توجه به این که جاروبرقی خانگی نیلفیسک به فیلترهای قدرتمندی مانند فیلتر هپا مجهز است، هوای خروجی از جاروبرقی که در فضا انتشار می یابد، بسیار تمیز و با کیفیت خواهد بود.

هنگامی که جاروبرقی گرد و غبار و ذرات آلوده را از روی سطوح مکش کرده و جمع آوری می کند، فیلتر هپا هوای خروجی از جارو به سمت محیط را کاملا پالایش کرده و آن را تمیز و پاکیزه می گرداند، زیرا این فیلتر قادر است ذرات بسیار ریز و میکروسکوپی آلوده را در خود نگه دارد و از ورود دوباره آن ها به محیط و قرار گرفتن در چرخه جریان هوا، جلوگیری می کند.

بنابراین استفاده از جاروبرقی خانگی با فیلتر مناسب نه تنها ضرری ندارد بلکه به عنوان یک ابزار کارآمد برای فراهم کردن بهداشت و تمیزی عمل می نماید. به دلیل نحوه عملکرد جاروی خانگی نیلفیسک، از بروز بیماری های تنفسی و ناراحتی های جسمی جلوگیری شده و از مانع از پیشرفت آن ها می شود.

 

لینک های مفید :

جاروبرقی خانگی : فهرستی از محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: