کاربرد جاروبرقی آب و خاک باشگاه ورزشی

5 بهمن 1399

مجموعه های ورزشی از جمله مکان های بسیار پر تردد بوده که محل تجمع ورزشکاران است. از آنجایی که فعالیت فیزیکی در این مکان ها بیشتر از هر فضایی می باشد، قطعا آلودگی های بسیاری در این مکان ها تولید می شود. از طرفی سالن های ورزشی دارای کفپوش های مخصوصی هستند، که نظافت صحیح تاثیر مستقیمی در مقاومت و طول عمر آن ها دارد. به همین دلیل است که نظافت درست این مکان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. جاروبرقی آب و خاک باشگاه ورزشی، از جمله دستگاه های نظافت صنعتی بوده که در سالن های ورزشی از کاربرد بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با کاربرد جاروبرقی آب و خاک باشگاه ورزشی، به طور کامل آشنا کنیم.

چرا نظافت رختکن و سالن های ورزشی مهم است؟

کفپوش سالن ورزشی علاوه بر پوشش دهی کف، از ویژگی های بسیار مهمی برخوردار است، که از جمله این ویژگی ها می توان به پیشگیری از آسیب دیدگی ورزشکاران هنگام زمین خوردن اشاره نمود. بنابراین محافظت و نگهداری از این کفپوش ها بسیار حائز اهمیت می باشد. استفاده نمودن از روش های نظافتی قدیمی ممکن است احتمال آسیب به کفپوش ها را افزایش داده و در عین حال نظافت با کیفیتی را ارائه نکند. به همین دلیل نیاز است که از روش های نظافتی پیشرفته ای استفاده می شود تا از صدمه دیدن کفپوش ها نیز جلوگیری نماید.

انواع کفپوش سالن ورزشی و استفاده از جاروی آب و خاک

کفپوش های سالن ورزشی انواع متفاوتی دارند. اپوکسی، تاتامی، لاستیکی، پی وی سی، درجا ریز، مت یوگا، فوم دار و …. از جمله کفپوش های مورد استفاده در سالن های ورزشی می باشند که معمولا با توجه به مشخصات، هر کدام از این کفپوش ها در سالن های رشته های ورزشی مختلف مانند فوتسال، بسکتبال، هندبال، فوتبال و … استفاده می شوند. تفاوت بارز جنس کفپوش های سالن ورزشی، به معنی نیاز به استفاده از روش های متناسب با هر نوع کفپوش در محیط می باشد. استفاده از جاروبرقی آب و خاک باشگاه ورزشی، یکی از بهترین راهکارهای نظافت کفپوش سالن های ورزشی می باشد که می تواند علاوه بر نظافت سطوح، از آن ها محافظت نماید. از طرفی سالن های ورزشی شامل فضاهای متنوعی است که نظافت هر کدام از این فضاها مانند رختکن ها، تاثیر مستقیمی در حفظ ایمنی و سلامت ورزشکاران دارد.

کاربرد جارو برقی آب و خاک سالن ورزشی

کاربرد جارو برقی آب و خاک سالن ورزشی

کاربرد جاروبرقی آب و خاک سالن ورزشی

مکنده آب و خاک باشگاه ورزشی، از پرکاربردترین دستگاه های نظافتی مورد استفاده در سالن های ورزشی است که نقش بسیار موثری در جمع آوری آلودگی های سطح کفپوش ها دارد. مکنده بسیار قوی جارو آب و خاک باشگاه ورزشی، موجب می شود تا هر گونه گرد و خاک، آب و رطوبت ناشی از آلودگی به راحتی از روی سطوح جمع آوری شود. پمپ مکش این جارو برقی ها، معمولا در انواع مختلفی طراحی و تولید شده اند که میزان قدرت مکش آلودگی ها را تعیین می نمایند. از طرفی فیلتر تعبیه شده در مسیر خرطومی و مکنده موجب می شود تا از انتقال آلودگی ها به دیگر بخش های سالن جلوگیری شود. جلوگیری از بازگشت آلودگی ها به محیط نقش بسیار موثری در حفظ سلامت هوای داخل سالن های ورزشی دارد. همچنین این فیلترها از ورود آلودگی ها به داخل موتور جاروی آب و خاک باشگاه ورزشی جلوگیری می نماید. که موجب افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از خرابی آن می شود.

ویژگی جاروبرقی آب و خاک باشگاه ورزشی

در ادامه به بررسی برخی ویژگی های دستگاه مکنده آب و خاک اشاره می شود که ضرورت استفاده از این آن را بیان می کند:

– نحوه تخلیه جارو برقی آب و خاک

تخلیه نمودن مخازن جاروبرقی آب و خاک باشگاه ورزشی، بسیار راحت است. مخزن دستگاه به کمک چرخ های تعبیه شده در زیر آن به حرکت در می آیند. به همین دلیل می توان مخزن را جدا نموده و آلودگی های خشک را تخلیه کرد. برای مایعات نیز کافی است شلنگی با طول و قطر مناسب انتخاب شده، درون مخزن جارو برقی قرار گرفته و سپس دستگاه را روشن شود. در این صورت تمامی آلودگی های مایع درون مخزن تخلیه خواهد شد. به طور کلی هر چقدر ابعاد دستگاه و مخازن آن ها بزرگ تر باشد، محل بزرگ تری برای تخلیه آلودگی ها نیاز می باشد.

– سهولت در جابجایی

یکی دیگر از ویژگی های بارز جارو برقی آب و خاک باشگاه ورزشی، نحوه جابجا نمودن دستگاه است. چرخ های پلاستیکی که در طراحی این دستگاه مکانیزه مورد استفاده قرار گرفته است.جابه جایی را ساده تر و مانورپذیری دستگاه را افزایش می دهد.

– ابعاد جاروبرقی آب و خاک باشگاه ورزشی

ویژگی مکنده آب و خاک باشگاه ورزشی

ویژگی مکنده آب و خاک باشگاه ورزشی

معمولا جاروبرقی آب و خاک باشگاه ورزشی با توجه به حجم مخزن، به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. حجم این مخازن نقش موثری در تعیین ابعاد جارو برقی دارد. هر چه حجم مخزن بزرگ تر باشد ابعاد و وزن جارو برقی نیز بیشتر می شود، از طرفی مخازن بزرگ تر دیرتر پر شده و نیاز به تخلیه آن ها نیز کمتر است.

– قدرت موتور جاروبرقی آب و خاک باشگاه ورزشی

قدرت بسیار بالای مکنده آب و خاک، موجب می شود تا هر گونه آلودگی قابل جمع آوری باشد. معمولا در سالن های ورزشی فاصله میان کفپوش ها، محل بسیار مناسبی برای رشد باکتری ها و تجمع آلودگی ها می باشد. جاروبرقی آب و خاک باشگاه ورزشی با دارا بودن مکنده بسیار قوی، می تواند تمامی این آلودگی ها به صورت مایع و جامد را به راحتی جمع آوری نماید.

– تطبیق پذیری

از ویژگی های بسیار مهم جاروبرقی آب و خاک باشگاه ورزشی، می توان به تطبیق پذیری آب و خاک در مصارف نظافتی اشاره نمود. این تطبیق پذیری موجب می شود تا در هر شرایطی بتوان به راحتی از این جاروبرقی ها استفاده نمود و تمامی آلودگی های مرطوب و خشک را به طور همزمان جمع آوری کرد. از طرفی این ویژگی موجب می شود تا در صورت فرو رفتن اشیاء در آب، از جاروها برای جدا سازی اشیاء از آب نیز استفاده شود. این مکنده آب و خاک را می توان تحت عنوان پمپ های هوا و بیل نیز مورد استفاده قرار گیرند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: