جاروبرقی دائم کار دستگاه نظافتی خستگی ناپذیر برای در صنعت

24 فروردین 1400

جارو برقی دائم کار یک تجهیز نظافت صنعتی و دسته ای از مکنده های صنعتی است که به دلیل قدرت بالا در انجام نظافت برای مدت طولانی به این نام نیز شناخته می‌شود. در واقع برای مدت زمان زیادی قادر به نظافت محیط های بزرگ صنعتی می باشد. مکنده دائم کار دارای قدرت مناسب برای مکش مواد زائد و زباله ها است. این دستگاه دارای پمپ مکش توربینی بوده که می تواند با قدرت بالایی که از موتور می گیرد برای مدت طولانی آلودگی ها را جمع و انواع ضایعات جامد و مایع را مکش نماید. این دستگاه نظافت تخصصی کاملا برای مراکز صنعتی ایده آل بوده و با تجهیز به مخازن بزرگ گنجایش جمع آوری حجم بالایی از آلودگی ها با اندازه های بزرگ را دارا می باشد و نیاز به تمیز کردن مجدد و پیوسته مخزن این جارو برقی نیست. اساس کار جاروبرقی دائم کار در مکش مناسب است، با استفاده از لوله خرطومی و سر های مختلف می توان بخش های وسیعی را نظافت کرد.

مکنده دائم کار چیست؟

جاروبرقی دائم کار | مکنده صنعتی دائم کار | نظافت صنعتی

جاروبرقی دائم کار چیست؟

آنچه که موجب تفاوت اصلی مکنده دائم کار با دیگر انواع جارو برقی ها می شود دو بخش اصلی دستگاه یعنی پمپ و موتور نام دارد. پمپ موجب مکش هوا و اختلاف فشار و درنتیجه خلا می گردد به این ترتیب کارکرد اصلی دستگاه یعنی مکش آلودگی ها، از فعالیت مستقیم پمپ و موتور حاصل می شود. در انواع مدل های مختلف جاروبرقی از پمپ های مختلفی استفاده می شود مثلا در نوع خانگی و تجاری از انواع سانتریفیوژی استفاده می گردد و در نوع نیمه صنعتی از پمپ های پیشرفته سانتریفیوژی استفاده می گردد. پمپ های صنعتی می تواند از نوع لوب یا ساید چنل باشد. نوع پمپ نیز در عملکرد و کارایی دستگاه جاروبرقی صنعتی بسیار موثر و مهم است. موتور مکنده نیز بخش اساسی و مهم این دستگاه است که در انواع مختلف دستگاه متفاوت است. در جاروی خانگی و یا تجاری از موتور عموما الکتریکی ساده است که قدرتی متناسب با محیط محدود را دارد. در جارو برقی دائم کار که یک ابزار نظافت صنعتی است از موتور توربینی استفاده شده که به دلیل عدم وجود ذعال در ساختار موتور، دستگاه داغ نشده و می تواند مدتی طولانی به فعالیت بپردازد. این ویژگی یکی از اصلی ترین فاکتورها به هنگام خرید جاروبرقی صنعتی مناسب می باشد.

کاربر جاروبرقی دائم کار

دستگاه مکنده صنعتی | دستگاه جارو برقی صنعتی | مکنده دائم کار

کاربر جاروبرقی دائم کار

جاروبرقی دائم کار برای صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. برداشتن ضایعات، گرد و غبار و مواد مایع از روی سطوح و تجهیزات صنعتی کارخانه یکی از کاربرد های مهم این مدل جارو برقی است. در حین کار وجود ضایعات مانع از کارایی بهتر می شود و برای افرادی که در کارخانه ها کار می کنند نیز آسیب زا خواهد بود. یکی از صنایعی که این دستگاه نظافتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، صنعت سیمان است. ضایعات پودری بسیار زیادی در محیط این صنایع پراکنده است که برای بهداشت و سلامت فردی کارکنان بسیار مشکل‌زا است و به راحتی می‌تواند با انباشته شدن بر روی تجهیزات آنها را دچار نقص فنی کند. از دیگر صنایعی که می توان از جاروبرقی دائم کار استفاده نمود صنایع خودروسازی است که تقریبا در اکثر سالن های کار از آن استفاده می شود زیرا انواع مواد در این صنایع استفاده می شود. صنایع داروسازی و مواد غذایی نیز از طرفداران این دستگاه ها می باشند. در صنایع مواد غذایی جارو برقی صنعتی که دارای قدرت مکش بالایی است بدون هیچگونه آلودگی ثانویه ای به راحتی با قدرت مکش بالا ضایعات خط تولید و بخش های مختلفی نظیر انبارو سالن بسته بندی را جمع آوری می کند. همین طور دستگاه های این کارخانه ها نیز به پاکسازی مداوم نیاز دارند که برای جلوگیری از ایجاد جرم و رسوب بر روی تجهیزات ضروری است.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: