افزایش قدرت شستشو با فشار بالای آب در کارواش خانگی

۳ فروردین ۱۴۰۰

کارواش دستی خانگی یا واترجت نام دستگاه مکانیزه ای است که برای شستشو و نظافت سطوح و برخی لوازم مورد استفاده قرار می گیرد. اساس کار اسن دستگاه تولید آب با فشار بالا است به صورتی که با برخورد آن به سطح، آلودگی ها تمیز می گردد. مهمترین ویژگی کارواش خانگی که مورد بررسی قرار می گیرد قدرت تمیز کنندگی این دستگاه است که وابسته به چندین مورد می باشد. زمانی که فشار آب  مناسب و میزان جریان آبی که از دستگاه خارج می گردد به مقدار کافی باشد می توان انتظار یک نظافت ایده آل را داشت. موتور دستگاه و پمپی که موجب خروج آب با فشار می شود در عملکرد کارواش خانگی تاثیر می گذارد، هر چه توان موتور بالاتر باشد قدرت بیشتری برای دستگاه ایجاد خواهد شد تا آب با فشار بالاتری خارج گردد و نظافت بهتر انجام شود. این دستگاه با توجه به نوع و مدل دارای ابعاد مختلفی است و وزن آن نیز تحت تاثیر این مساله می باشد.

دستگاه کارواش خانگی، واترجت خانگی

ویژگی های کارواش خانگی مناسب

ویژگی های کارواش خانگی مناسب

نازل های دستگاه کارواش خانگی نیز می توانند در فشار آب تاثیر بگذارند. اگر قرار باشد کف حیاط را شستشو دهید فشار آب مناسب این کار را نیاز دارید و اگر وسیله ای که دارای آلودگی های زیادی است باید با فشار آب بالا نظافت گردد به واترجت قوی تری نیاز است که فشار و دبی آب بالایی داشته باشد. از دیگر ویژگی های کارواش خانگی می توان به وزن مناسب آن اشاره کرد که به راحتی قابل جابجایی است. این دستگاه نظافتی می تواند به دو صورت سرد و گرم آب خروجی داشته باشد که برای پاک کردن آلودگی ها مفید می باشد.

 کاربردهای یک کارواش سیار چیست؟

کارواش سیار، واترجت خانگی، کارواش خانگی

کاربردهای یک کارواش سیار چیست؟

به جای استفاده از شیلنگ آب برای شستشوی نقاط مختلف خانه و یا برخی وسایل و تجهیزات می توانید از کارواش خانگی یا واترجت خانگی استفاده نمایید زیرا به دلیل فشار بالای اب اثربخشی بهتری به هنگام شستشو دارد، دستگاه واتر جت خانگی با فشار بالای آب و جریان مناسب می تواند در مدت زمان کوتاهی نقاط آلوده را تمیز نماید. برای شستشوی نرده های خانه نیز می توان از این دستگاه استفاده نمود. نرده ها دارای بخش های غیر قابل دسترسی هستند که با نظافت دستی و آب معمولی به راحتی تمیز نمی‌شوند. ولی استفاده از فشار آب موجود در کارواش خانگی و برخورد آن به تمام سطوح، تمیزی آن بخش خانه را به همراه خواهد داشت. به جای استفاده از فشار آب معمولی برای شستن ماشین که فقط مصرف بالای آب را به همراه خواهد داشت، می توان از واترجت خانگی استفاده نمود زیرا هم نظافت بهتری انجام خواهد شد و هم آب کمتری مصرف می شود. همچنین برای شستن باربیکیو نیز می توانید از این دستگاه نظافتی مدرن استفاده کنید که هم حمل آسانی دارد و هم نتیجه تمیز شدن بهتری دارد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کارواش دستی خانگی

قیمت کارواش خانگی، قیمت واترجت خانگی،قیمت کارواش سیار

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کارواش دستی خانگی

کارواش خانگی از قسمت هایی به نام موتور الکتریکی و یا بنزینی، پمپ و نازل برای افزایش فشار آب استفاده می نماید. این دستگاه توانایی تولید فشار آب تا ۶۰ برابر حالت معمول را دارد. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت واتر جت می توان به مدل آب گرم و سرد در این دستگاه اشاره نمود. زمانی که واترجت دارای آب گرم است باید دارای آبگرم کن باشد و همین مساله موجب افزایش قیمت کارواش خواهد شد. این نوع کارواش برای پاک کردن آلودگی هایی است که با آب سرد پاک نمی شود. از دیگر موارد موثر بر قیمت واترجت خانگی می توان به عامل تولید کننده نیروی کارواش اشاره نمود که اگر از نوع الکتریکی باشد، دارای قیمت پایین تری بوده و تولید آلودگی کمتری دارد ولی نوع بنزینی در کنار تولید آلوگی های بیشتر و هزینه بالاتر، فشار بیشتری را تامین می نماید. بنابراین عوامل مختلفی بر قیمت کارواش خانگی تاثیر می گذارد که باید قبل از خرید آن به این مسائل توجه شود. دستگاه نظافتی مکانیزه برای سرعت بخشیدن به کار نظافت و آسان کردن کار ها طراحی شده اند.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: