چرا به دستگاه نظافت صنعتی هتل نیازمندیم؟

19 اسفند 1399

امروزه در بسیاری از هتل ها و مهمانسراها از انواع دستگاه نظافت صنعتی به منظور برقراری بهداشت و درخشندگی محیط استفاده می شود. به دلیل ورود افراد مختلف به این مکان ها لزوم نظافت و بهداشت بسیار بیش از هرچیز به چشم می خورد. یکی از دلایل استفاده از دستگاه نظافت صنعتی هتل، حذف آلودگی ها، پاک کردن سطوح و شستشوی این مکان ها جذب بیشتر مسافر است زیرا همه افراد و مسافران زمانی هتلی را برای اقامت انتخاب می‌‌کنند که در مرحله اول تمیز و پاکیزه باشد و این مساله از ابتدای ورود به ساختمان  هتل مشخص است. در مکان های عمومی به دلیل رفت و آمد متعدد افراد مختلف، احتمال انتقال آلودگی ها به شدت افزایش می یابد به همین دلیل لازم است تا نظافت به صورت پیوسته و منظم انجام شود در غیر این صورت این مراکز می توانند عامل انتشار بیماری شوند.

چرا باید از دستگاه های نظافت صنعتی هتل استفاده کرد؟

دستگاه نظافت صنعتی هتل شامل گروهی از وسایل و تجهیزات بوده که هر کدام به صورت تخصصی بخشی از عملیات نظافت را به عهده دارند. روش های سنتی که برای تمیز کاری مورد استفاده قرار می گرفته، بسیار زمان بر و دشوار بوه و این یکی از اصلی ترین دلایل منسوخ شدن این روش ها می باشد. همچنین به کارگیری روش های نظافت سنتی و دستی نمی تواند مانند دستگاه های مکانیزه تمام بخش ها را به یک صورت  و یکدست تمیز نماید. بعلاوه هزینه های لازم در این روش ها و میزان آب و مواد شوینده بسیار زیاد است و در نهایت نتیجه چندان ایده آل نخواهد بود. نکته مثبت به هنگام بکاگیری روش ها و دستگاه های نظافت صنعتی هتل، ‌تنوع بالای تجهیزات و امکان به کارگیری دستگاه های مختلف و کاملا تخصصی متناسب با نوع آلودگی و شرایط محیط است.

معرفی ضروری ترین دستگاه های نظافت صنعتی هتل

با استفاده از انواع دستگاه نظافت صنعتی هتل سرعت نظافت افزایش می یابد و می توان در زمان کوتاه با اختصاص نیرو و انرژی کم فضای بزرگی را نظافت نمود. رایج ترین انواع تجهبزات نظافت صنعتی هتل شامل جاروبرقی هتلی و کفشوی هتلی است که هر کدام برای نظافت بخشی از محیط مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین با استفاده از سویپر هتلی می توان گرد خاک و زباله هایی که در قسمت های مختلف هتل انباشته شده را جمع آوری نمود.

دستگاه جاروبرقی هتلی، مکنده هتلی

دستگاه جاروبرقی هتلی

– جاروبرقی هتلی

مکنده هتلی دارای موتوری با قدرت بالا بوده که توان زیادی برای تمیز کردن سالن ها، راهرو ها و اتاق های هتل، لابی، رستوران و… دارد. و با توجه به کثیف شدن بخش های مختلف وسیله های که حمل ساده ای داشته باشد و سنگین نباشد مورد نیاز است. عموما از انواع مکنده آب و خاک در ابعاد مناسب با قابلیت حمل و قدرت مانورپذیری بالا به عنوان جاروبرقی هتلی استفاده می شود تا به راحتی بتوان تمامی بخش های محیط را بدون خستگی نظافت کرد. یکی دیگر از عوامل مهم به هنگام انتخاب دستگاه نظافت صنعتی هتل سطح صدای تولیدی دستگاه می باشد. از آنجایی که تقریبا در تمامی ساعات روز بخش های مختلف یک هتل از مسافر پر شده، استفاده از دستگاه هایی که بتوانند با صدایی کم به عملیات نظافت بپردازند یک نکته مثبت برای هر اقامتگاه بشمار می آید.

 

– کفشوی هتلی یا اسکرابر

اسکرابر هتلی، زمین شوی هتلی، کفشوی هتلی، کف شوی هتلی

دستگاه اسکرابر صنعتی هتلی

زمین شوی هتلی را می توان یکی از تجهیزات بسیار مهم و ضروری برشمرد که می تواند عملیات شستشوی و خشک کردن کف را به طور همزمان و با سرعت و کیفیت بالا انجام دهد. این دستگاه در مدل های مختلف دستی و سرنشین دار، باتری دار و کابلی طراحی شده که متناسب با ویژگی های محیط می توان از مدل مناسب بهره برد. اعمال فشار یکنواخت به نمامی قسمت های سطح، مخازن در حجم های مختلف، امکان تنظیم میزان آب و مواد شوینده مصرفی، هدایت پذیری آسان و … همگی از ویژگی های یک دستگاه کفشوی صنعتی می باشد.

 

– سویپر هتلی

دستگاه سویپر هتلی، سوییپر هتلی، جاروی شهری

سویپر هتلی

از دیگر انواع دستگاه نظافت صنعتی هتل، دستگاه جاروب محوطه است که به دو صورت دستی و سرنشین دار طراحی شده و برای محیط های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. گرد و خاک و آلودگی ها با اندازه های مختلف با قدرت زیاد موتور این دستگاه جمع آوری و به سمت مخزن هدایت می گردند در بسیاری از انواع دستگاه سوییپر صنعتی تخلیه مخزن به صورت مکانیزه و بدون نیاز به دخالت مستقیم کاربر انجام می شود، همچنین برس های قدرتمند تعبیه شده در دستگاه در هر بار حرکت این دستگاه منطقه وسیعی را جاروب می نمایند. امکانات مختلف نظافت صنعتی به کمک دست بشر آمده تا زندگی را با آسایش و سلامتی بیشتر برای انسان ایجاد نماید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: