انواع واترجت خانگی

16 اردیبهشت 1396

امر نظافت و شستشو در محیط های خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. شستشوی ورودی خانه، سنگ فرش ها، نمای خانه، پنجره ها و حتی شستشوی سطح دوچرخه، موتور و ماشین از جمله امور نظافتی مربوط به این محیط ها می باشد. روش های سنتی شستشو و نظافت معمولا از قدرت نظافتی پایینی برخوردار بوده و علاوه بر مصرف زیاد آب و مواد شوینده، زمان زیادی از افراد می گیرند. امروزه با ورود دستگاه های کارواش خانگی به بازار، تحول بزرگی در رفع آلودگی ها از سطوح و شستشوی با کیفیت آن ها ایجاد شده است. واتر جت های خانگی در انواع مختلفی تولید شده و با پاشش آب پر فشار، آلودگی ها را از سطوح جدا می نماید.

 

واترجت خانگی و مزایای آن

واترجت خانگیکارواش خانگی وظایف متعددی را در محیط های خانگی عهده دار است. مدل های مختلف این دستگاه شامل واترجت هایی با توانایی انجام نظافت هفتگی تا نیمه حرفه ای می شوند. این واتر جت ها آب کم فشار را از یک منبع آب ورودی گرفته و با استفاده از یک پمپ فشار قوی تا فشار کاری ۲۰۰ بار می رسانند. مهم ترین مزیت این شوینده فشار قوی، افزایش کیفیت شستشو می باشد. آب پر فشار خروجی این دستگاه ها، رسوب، جرم ها و آلودگی های سطح را جدا نموده و بسیار بهتر از روش های معمول عمل می نماید. واتر جت خانگی به سهولت قابل استفاده بوده و سرعت عملیات را به نحو چشم گیری افزایش می دهند. حذف یا به حداقل رساندن مواد شوینده و کاهش مصرف آب نیز موجب سازگاری دستگاه با محیط زیست شده است. وزن و ابعاد مناسب و سهولت جابجایی دستگاه، از دیگر مزایای کارواش خانگی می باشد.

 

انواع مختلف کارواش خانگی

شرکت نیلفیسک، کارواش های خانگی در مدل های کوچک، میانی و حرفه ای تولید می شوند که هر کدام از توانایی نظافتی متفاوتی برخوردار هستند. کاربر با توجه به نیاز خود و میزان استفاده از دستگاه در طول هفته، می تواند یکی از این مدل ها انتخاب نماید.

 

واترجت خانگی کوچک

کارواش خانگی کوچکدسته اول واترجت های خانگی، نمونه های کوچک و منسجم آن می باشد که به منظور امور رایج نظافتی خانه مورد استفاده قرار می گیرند. واترجت خانگی C 120 یکی از این دستگاه ها به حساب می آید که قوی و کارآمد بوده و از فشار کاری ۱۲۰ بار برخوردار است. کاربرد این شوینده فشار قوی، در شستشوی خودرو و حیاط در محیط های خانگی کوچک می باشد. تمامی دستگاه های ارائه شده در این رده، به راحتی قابل حمل بوده و از سیستم click & clean جهت تغییر آسان و سریع نازل ها بهره می برند. در این واتر جت ها، کوپلینگ بسیار محکمی بین شلنگ و دسته برقرار شده است. طراحی ایستاده و چرخ های بکار رفته در آن، این دستگاه ها را به خوبی قابل حمل و متحرک نموده است. همچنین برای نگهداری آن ها، می توان دستگاه را به راحتی به وسیله یک قلاب به دیوار نصب و فضای کمی را اشغال نمود. دسته کشیده جهت عملکرد آسان و جای گرفتن دسته تفنگی، نازل و آب پاش بر روی بدنه از دیگر مزایای این واترجت ها به حساب می آید.

 

کارواش خانگی میانی

واتر جت خانگیواتر جت های میانی دسته دوم واتر جت های خانگی، به حساب می آیند که به منظور انجام امور نظافتی پیشرفته تر کاربردی می باشند. این دستگاه ها با فشار کاری ۱۳۰ یا ۱۴۰ بار، از قدرت کافی برای از بین بردن آلودگی های سرسخت برخوردارند. طراحی ایستاده و شاسی یکپارچه موجب شده تا این جت واتر خانگی به سهولت جابجا شود. با استفاده از قلاب های دیواری نیز می توان دستگاه را به دیوار آویزان و از آن به عنوان یک شوینده فشاری قوی ثابت استفاده نمود. انعطاف پذیری بالا و طراحی ارگونومیک به همراه عملکرد فوق العاده، این دستگاه را به شوینده فشار قوی قدرتمندی تبدیل نموده که راهگشای امور نظافتی محیط خانه و وسایل نقلیه می باشد.

 

کارواش خانگی حرفه ای

شستشوی ماشین با واترجت خانگیواتر جت های حرفه ای، دسته سوم از دستگاه های کارواش خانگی، به حساب می آیند که از فشار کاری ۱۵۰ یا ۱۶۰ بار برخوردارند. این واتر جت ها، آلودگی ها را به سرعت از بین برده و در این زمینه، سختی آلودگی و مدت زمان باقی ماندن آن بر روی سطح، تاثیری در عمکلردش ندارد. به منظور افزایش ایمنی و اثر بخشی کار، واترجت های خانگی حرفه ای از شلنگ های فولادی تقویت شده، پیستون استیل، سر سیلندر برنجی و ساختار مستحکم بهره برده اند. سهولت استفاده، طراحی قدرتمند همراه با عملکرد فوق العاده، این کارواش خانگی را به دستگاهی مناسب جهت شستشوی محیط خانگی و امور حرفه ای مانند شستشوی درشکه اسب، استخر و قایق های کوچک تبدیل نموده است. جهت اطمینان از ایمنی و قدرت دستگاه، کارواش های حرفه ای، به پمپ های فلزی و شلنگ های فولادی انعطاف پذیر مجهز شده اند.

 

لینک های مفید:

کارواش دستی خانگی : فهرست دستگاه های نظافتی

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: