آشنایی با طرز کار سویپر صنعتی

11 شهریور 1399

سوییپر صنعتی یا جاروی خیابانی به عنوان دستگاهی که کار نظافت مکانیزه را در مسیرهای طولانی آسان نموده است شناخته می شود. این دستگاه به راحتی تمام گرد و غبار و زباله با اندازه های مختلف را جمع آوری می کند. سوییپر صنعتی برای محیط های صنعتی و نیمه صنعتی، تجاری و مسکونی بزرگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. طرز کار سویپر صنعتی با یک آموزش ساده فرا گرفته شده و کاربر می تواند به راحتی با آن کار کند و به نظافت محیط مورد نظر بپردازد. تنوع در این دستگاه زیاد است ولی اساس طرز کار سویپر صنعتی در همه آنها یکسان می باشد و به صورت جزیی و با تغییر تجهیزات کارایی دستگاه متفاوت خواهد شد.

نظافت صنعتی با جاروی محوطه

طرز کار سوییپر صنعتی در محیط های مختلف با پوشش های متفاوت از سطوح یکسان است. نحوه عملکرد جاروب صنعتی به شیوه ای است که برس های کناری زباله ها را به سمت مرکز جارو هدایت کرده و برس مرکزی آنها را به داخل مخزن می فرستد. شکل و مواد سازنده دستگاه سویپر صنعتی بسیار مقاوم و محکم است و برای محیط های بزرگ و صنعتی بسیار مناسب می باشد. در ادامه به بررسی برخی ویژگی های این دستگاه محبوب نظافت صنعتی می پردازیم.

نظافت صنعتی با جاروی محوطه

نظافت صنعتی با جاروی محوطه

– جمع ‌آوری حجم بالای آلاینده

دستگاه جاروی شهری توانایی جابجایی زباله ها در اندازه های مختلف را داشته و این امر موجب افزایش راندمان کار کارخانه ها می شود. برخی کارخانه ها حجم بالایی از آلاینده ها را دارند که با کمک این جاروب به راحتی آلودگی ها جمع می شود. برای مثال در کارخانه فولاد که با توجه به خط تولید مواد سنگین آلاینده های سختی نیز دارد با داشتن سیستم پیشرفته این جاروی صنعتی تمیز می گردد.

– فیلتراسیون قدرتمند

فیلتر های قوی که بر روی دستگاه وجود دارد از ورود هوای ناپاک به داخل محیط جلوگیری خواهند کرد. در کارخانه هایی که ضایعات حجیم و سنگینی دارند کار نظافت با دست بسیار سخت و زمان بر است. طرز کار سوییپر صنعتی در سیستم تخلیه در برخی مدل ها هیدرولیک است و تخلیه مخزن دستگاه نیز بدون دخالت دست انجام می شود.

– سرعت بالا، کیفیت مناسب

جاروی محوطه به عنوان یکی از تجهیزات مهم برای نظافت صنعتی شناخته می شود که به راحتی به صورت مکانیزه نظافت محیط را انجام می دهد. این دستگاه با سرعت و کیفیت بالا قابلیت تمیز کاری بسیار بالایی دارد.

– قابلیت پوشش دهی محیط های مختلف

انواع فضاها مانند خیابان ها، پارک ها، فضاهای باز مکان های تجاری و محیط های صنعتی، ترمینال ها، انبار، پارکینگ ها و… توسط دستگاه جاروب خیابانی تمیز می شود.

– به کارگیری آب و جلوگیری از انتشار گرد و غبار

با توجه به طرز کار سوییپر صنعتی برای جلوگیری از بلند شدن گرد و غبار نیز بخش هایی مانند پاشش آب بر روی گرد و غبار وجود دارد. نحوه عملکرد سوییپر صنعتی در همه مدل ها به این صورت است که گرد و غبار توسط برس های دیسکی در وسط دستگاه جمع می شود و توسط برس مرکزی به داخل مخزن فرستاده می شود.

به کارگیری آب و جلوگیری از انتشار گرد و غبار دز سوییپر صنعتی

به کارگیری آب و جلوگیری از انتشار گرد و غبار دز سوییپر صنعتی

 

– تجهیز به اجزا داخلی قدرتمند

طرز کار سوییپر صنعتی به این شکل است که بخش هایی مانند مخزن زباله در دستگاه، سیستم فیلتراسیون، پمپ مکنده و موتور در هر بار روشن کردن دستگاه درگیر خواهند بود. برس های این دستگاه می تواند زباله های موجود بر روی زمین را به سمت مخزن دستگاه هدایت کند.

– طراحی در مدل دستی و سرنشین دار

سوییپر دستی عموما در ابعادی کوچک تر از نوع سرنشین دار طراحی می شود و با تجهیز به مخزنی کوچک تر مناسب برای محیط های با حجم آلودگی کمتر است. طرز کار سویپر صنعتی در هر دو مدل یکسان است و از مدل خوردویی برای نظافت مکانیزه محیط های وسیع استفاده می گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: