اهمیت ابعاد و شکل برس در کیفیت و کارآیی دستگاه اسکرابر

دستگاه های اسکرابر در شکل ها و ابعاد گوناگونی تولید می شوند. قیمت، ابعاد و کاربری آسان دستگاه اسکرابر، از جمله فاکتور هایی مهم و اصلی می باشد که در هنگام خرید دستگاه اسکرابر یا زمین شوی در نظر گرفته می شوند. اگر چه تمامی این موارد در کارآیی دستگاه کف شوی اثر گذار می باشند، اما آنچه که اهمیت ویژه ایی در نتایج نظافتی دستگاه دارد، ابزار و قطعات شوینده و خشک کننده دستگاه می باشد، به عبارت دیگر، ابعاد و شکل برس و تی دستگاه اسکرابر، تاثیر قابل ملاحظه ایی در بهره وری و کارآمدی دستگاه دارد.



اسکراب یا کف شوی صنعتیهمانطور که گفته شد، برس ها و تی های دستگاه اسکرابر مهمترین بخش دستگاه بوده و تاثیر قابل ملاحظه ایی در بهره وری دستگاه دارد. تناسب جنس برس ها و جنس کف پوش ها اهمیت ویژه ایی درحفظ و نگهداری از سطوح کف دارد. بزرگترین ویژگی دستگاه های اسکرابر در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت، جمع آوری آب کثیف بوده و ارتباط مستقیمی با قدرت مکش دستگاه اسکرابر دارد، در نتیجه هر چه قدرت مکش دستگاه بیشتر باشد نتیجه بهتری حاصل شده و خطر سقوط در اثر لغزنده بودن سطوح کاهش می یابد.

 

ابعاد برس و تی دستگاه زمین شوی و تاثیر آن در نظافت

اسکرابر صنعتی و ابعاد برس دستگاهابعاد و شکل برس های بکار رفته در دستگاه و تناسب آنها با ابعاد و مساحت محیط نظافتی از جمله موارد اثر گذار در میزان کارآیی و بهره وری دستگاه می باشند، از این رو برای نظافت اماکن وسیع تر از پهنای شستشوی بیشتری استفاده می نمایند. پهنای برس دستگاه تعیین کننده پهنای شستشو بوده و متناسب با ابعاد دستگاه کف شوی می باشد، از این رو نظافت اماکن وسیع با اسکرابر های کوچک به خاطر پهنای شستشوی کمتری که نسبت به اسکرابر های بزرگ دارند، به زمان بیشتری نیاز داشته و می تواند باعث افزایش هزینه های مربوط به نیروی خدماتی گردد. تی دستگاه اسکرابر به منظور جمع آوری کامل مایعات روی سطح، همواره پهن تر از برس دستگاه انتخاب می گردد.

 

جنس مواد به کار رفته در ساختار کفشور

اسکرابر و تناسب ابعاد دستگاه با محیط نظافتیمعمولا به منظور افزایش مقاومت سری برس ها و نگهداره تی در برخورد با موانع، از آلومینیوم فشرده در ساختار این بخش ها استفاده می گردد. اتصالات فلزی به کار رفته در اسکرابر باعث افزایش مقاومت دستگاه در مصارف طولانی مدت می گردد. اگرچه تمامی این موارد باعث افزایش قیمت دستگاه می شود اما با افزایش مقاومت اسکرابر در شرایط سخت کاری، در دراز مدت، کاهش هزینه های نگهداری و تعمیر دستگاه را در پی خواهد داشت.

 

شکل برس و تی دستگاه کف شوی

اسکرابر صنعتی و برس رولی دستگاه کف شویاستفاده از برس مناسب در دستگاه اسکرابر تاثیر قابل ملاحظه ایی در کیفیت نظافتی و نتایج حاصل دارد. تناسب برس با جنس سطوح اهمیت زیادی در نگهداری از دستگاه و کف پوش ها دارد به عنوان نمونه برای نظافت سطوح و کف پوش های متخلل به برس هایی نیاز داریم که توانایی دسترسی به منافذ را داشته و بتوانند آلودگی ها را از داخل این منافذ بیرون کشیده و نظافت نمایند. شکل برس بکار رفته در اسکرابر نیز نقش مهمی در کیفیت نظافتی دستگاه دارد، به عنوان نمونه برای نظافت سطوح بسیار آلوده و یا سطوحی با شیار ها و منافذ عمیق و بزرگ، برس های غلطکی کارآیی بهتری از برس های دیسکی دارند، زیرا سطح مقطع این برس ها کمتر از مدل های دیسکی بوده در نتیجه فشار رو به پایین اعمال شده بر روی برس های غلطکی نسبت به نمونه های دیسکی بیشتر می باشد، از این رو توانایی بیشتری برای نظافت آلودگی های نفوذ کرده در بین بافت کف پوش ها دارد. طراحی ویژه برس های غلطکی دستگاه اسکرابر، در مقایسه با برس های دیسکی، دسترسی به گوشه ها و کناره ها را تسهیل نموده است. شکل تی دستگاه تاثیر قابل ملاحظه ایی در مکش آب کثیف روی سطح دارد به طوری که تی های منحنی نسبت به نمونه های صاف عملکرد بهتری در جمع آوری مایعات دارند.

 

دیگر عوامل تاثیر گذار در قدرت نظافتی دستگاه اسکرابر

اسکرابر و قدرت نظافت دستگاه زمین شویاز دیگر موارد موثر در قدرت نظافت دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی می توان به میزان فشار رو به پایین اعمال شده بر برس دستگاه و سرعت چرخش برس ها اشاره نمود. هرچه سرعت چرخش و فشار اعمال شده بر روی برس بیشتر باشد توانایی دستگاه برای نظافت آلاینده های چسبیده به سطوح افزایش می یابد. هر چه فاصله بین برس و تی دستگاه اسکرابر بیشتر باشد، کیفیت نظافتی دستگاه بالاتر می رود. زیرا مواد شوینده پاشش شده بر روی سطوح زمان طولانی تری بر روی سطوح مانده و فرصت بیشتری برای از بین بردن انواع آلاینده های چسبیده به سطح دارند.

 

لینک های مفید:

اسکرابر صنعتی: فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: