تجهیزات نظافت صنعتی را بیشتر بشناسید!

22 فروردین 1400

تجهیزات نظافت صنعتی شامل دستگاه هایی است که برای نظافت و تمیز کاری با روش ها مختلف در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه با وجود محیط های بزرگی که در کسب و کارها ایجاد شده است دیگر نیروی خدمات انسانی و استفاده از  خدمات نظافتی به تنهایی کارساز نخواهد بود. از این رو تجهیزات نظافت صنعتی در انواع مختلف متناسب با نوع آلودگی طراحی شده اند تا امکان انجام عملیاتی نظافتی بی دردسر را به ویژه برای مراکز با وسعت بالا و حجم الودگی زیاد فراهم آورند. تجهیزات بسیار زیادی در کارخانه های صنعتی وجود دارد که در طول سال بر اثر کار کردن مداوم دچار آلودگی می شود و باید برای عملکرد بهتر از تجهیزات نظافت صنعتی به منظور حذف سریع و باکیفیت آلودگی ها استفاده نمود.

معرفی ماشین آلات نظافت صنعتی

کمبود زمان یکی از معضلات عصر جدید است و به همین دلیل در تمام بخش های زندگی، تکنولوژی و فناوری ها به کمک بشر آمده تا در زمان کمتر کارها به انجام رسند. نظافت مکان های صنعتی و نیمه صنعتی، تجاری و اداری به فرصت زیادی نیاز دارد که از توان نیروی انسانی خارج است. تجهیزات نظافت صنعتی با امکاناتی متنوع توان نظافت محیط های وسیع را در فرصت بسیار کم دارد. این تجهیزات می توانند تمام بخش های دور از دسترس محیط و یا دستگاه های صنعتی را نظافت نمایند. ماشین الات نظافت صنعتی بسیار متنوع و شامل اجزا مختلف می باشند که هر کدام بخشی از نظافت را به عهده دارند تا سطوح و وسایل به خوبی تمیز شوند. نظافت صنعتی شامل نظافت سطوح و محیط کار  و یا نظافت و شستشوی تجهیزات می شود.   تجهیزات نظافت صنعتی شامل دستگاه هایی است که هر کدام دارای ویژگی ها و عملکرد متفاوتی می باشند. از جمله این دستگاه ها می توان به اسکرابر صنعتی، دستگاه کارواش صنعتی، جارو برقی صنعتی، سوییپر اشاره نمود.

زمین شور صنعتی | کفشوی صنعتی | کف شوی صنعتی |

زمین شور صنعتی

– زمین شور صنعتی

دستگاه اسکرابر یکی از محبوب ترین و رایج ترین تجهیزات نظافت صنعتی است که در مکان های مختلف کاربرد دارد و دارای مدل های متفاوتی می باشد که هر کدام با توجه به نوع  محیط و وسعت آن مورد استفاده قرار می گیرند. زمین شوی دارای انواع برسها با اندازه و شکل های مختلف است و با اعمال فشار یکنواخت بر سطح می تواند آلودگی ها را پاک کند. همزمان با حرکت برس ها آب و مواد شوینده نیز به زمین پاشیده می شود و  بعد از نظافت، با کمک شلنگ و تی مکنده، آب آلوده به سمت مخزن آب کثیف هدایت می شود. دستگاه کفشوی در مدل های برقی و باتری دار همین طور اسکرابر دستی و سرنشین دار طراحی می گردد.

 

 

– واترجت صنعتی

واترجت صنعتی | کارواش صنعتی |دستگاه واتر جت صنعتی | دستگاه کارواش صنعتی

کارواش صنعتی

کارواش صنعتی یکی دیگر از ماشین آلات نظافت صنعتی است، که با آب پرفشار، می تواند موجب شستشوی سطوح و تجهیزات شود. واتر جت نیز دارای مدل های متنوع و ابعاد گوناگونی است و می تواند به صورت کارواش ‌آب سرد و یا کارواش آب گرم وجود داشته باشد. از قسمت های اصلی این دستگاه می توان به پمپ، موتور، نازل و لنس اشاره نمود. نازل دستگاه دارای اندازه و قطر های مختلفی باشد، که در فشار آب خارج شده تاثیر خواهد گذاشت.

 

 

 

– مکنده صنعتی

مکنده صنعتی | جاروبرقی صنعتی | جارو برقی صنعتی| تجهیزات نظافت صنعتی

مکنده صنعتی

جاروبرقی صنعتی با توان مکشی که موتور دستگاه و پمپ مکش ایجاد می کند، به جمع آوری آلودگی ها می پردازد. دستگاه مکنده صنعتی دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به مخزن دستگاه این ابعاد متفاوت خواهد بود. در واقع با مکش آلودگی ها و گرد و غبار و وارد شدن آنها به مخزن نظافت انجام می شود. از این دستگاه نظافت صنعتی در محیط هایی مانند کارخانه ها و کارگاه ها، هتل ها، کارواش، مراکز درمانی و بیمارستانی و… استفاده می شود. به عنوان مثال در کارخانه ها برای از بین بردن آلودگی ها و گرد و غبار، انتقال مواد و جمع آوری ضایعات مایع و مواد قابل احتراق از این دستگاه تخصصی نظافت استفاده می گردد.

 

 

 

– سویپر صنعتی

سویپر صنعتی | سوییپر صنعتی | تجهیزات نظافت صنعتی

سویپر صنعتی

از دیگر تجهیزات نظافت صنعتی می توان به سوییپر اشاره نمود. این وسیله توانایی تمیز کردن محیط های وسیع مانند خیابان ها، بخش های داخلی کارخانه ها یا مراکز نیمه صنعتی و محوطه های بیرونی کارگاه ها را دارد. سویپر صنعتی می تواند به صورت دستی یا سرنشین دار طراحی شده و با برس های خود زباله ها را به داخل مخزن دستگاه هدایت نماید. سوییپر سرنشین دار برای محیط های بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که از دستگاه نظافت صنعتی مناسب در محیط استفاده می شود تمیز کاری و نظافت ساده می شود، به همین دلیل این تجهیزات روز به روز دارای امکانات مدرن و پیشرفته تری شده تا فرایند نظافت با سرعت و دقت بهتری انجام گردد.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: