مزایای استفاده از اسکرابر

1 شهریور 1395

امروزه با گسترش جوامع و صنایع انواع گوناگونی از آلودگی در محیط های تجاری و صنعتی تولید می شود که باید رفع شوند. با وجود تولید و عرضه دستگاه های نظافتی مدرن تقاضا برای استفاده از این وسایل افزایش چشمگیری داشته است. اسکرابر یک دستگاه نظافتی اتوماتیک و کارآمد می باشد که برای شستشوی انواع سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. زمینشوی صنعتی با کیفیتی در سطح بالا زمین را شستشو می دهد و آن را تمیز و درخشان می کند. علاوه بر این از آن جایی که برای پاکیزه نگه داشتن انواع سطوح به کار می رود، هیچ گونه آسیبی به آن ها نمی رساند بلکه نتیجه به دست آمده نسبت به شستشو با روش های سنتی و قدیمی بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود.

 



اسکرابر و مزیت های آننحوه عملکرد کف شور صنعتی

عملکرد دستگاه کفشور بسیار ساده است و کاربران به آسانی می توانند از آن استفاده نمایند. این دستگاه دارای یک یا دو برس می باشد که با روشن شدن موتور آن، شروع به چرخیدن می کند و به وسیله آب ذخیره شده در مخزن، زمین را شستشو می دهد و هم زمان موتور مکنده تعبیه شده در اسکرابر آب پخش شده بر سطح را جمع آوری می کند و بنابراین سطح زمین خشک می شود. به شرط استفاده صحیح از دستگاه زمین شور این دستگاه دارای طول عمر زیادی خواهد داشت.

 



اسکرابر چه مزیت هایی دارد

اسکرابر و مزیت های آنکفشوی صنعتی دستگاهی با قابلیت اطمینان بالا است که دارای استفاده آسان است و در یک مدت زمان مشخص کار بیشتری با بازدهی بیشتر صورت می پذیرد. اسکرابر رفع انواع نیازهای مشتریان را پوشش می دهد و محیطی با بهداشت وتمیزی بیشتر ارائه می گرداند. طیف کاری زمین شور بسیار وسیع می باشد و قابلیت شستشوهای سبک و سنگین را دارد.
استفاده از اسکرابر موجب می شود مقدار زیادی در وقت صرفه جویی گردد، تعداد نیروهای انسانی و فشار وارد شده بر آن ها به صورت قابل توجهی کاهش یابد. این امر سبب افزایش بهره وری کارکنان می گردد.

 



اسکرابر و مزیت های آنانتخاب کف شور مناسب

برای انتخاب یک دستگاه کف شور صنعتی مناسب باید به چند نکته توجه داشت تا علاوه بر داشتن محیطی تمیز و زیبا، هزینه های نظافت و بهداشت و دیگر هزینه های وابسته به آن به طرز قابل توجهی کاهش یابد. استفاده از دستگاه های نظافتی دارای مزیت های فراوانی است اما اگر بدون انجام تحقیقات لازم و بررسی شرایط انتخاب گردد می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

 



اسکرابر برقی یا باتری دار

اسکرابر و مزیت های آناسکرابر الکتریکی نسبت به نوع باتری دار آن ارزان تر و سبک تر می باشد و به مراقبت کمتری نیاز دارد. از این دستگاه در مدت زمان طولانی تری استفاده می شود و محدودیت های مربوط به تخلیه شارژ باتری را ندارد. از طرفی اسکرابر باتری دار به دلیل نداشتن کابل برق دارای قدرت مانور بیشتری در محیط می باشد.

 



اسکرابر بزرگ یا کوچک

اسکرابر و مزیت های آناسکرابرها در دو نوع دستی و سرنشین دار طراحی و تولید شده اند که هر یک نیز با ابعاد متفاوت عرضه گردیده است. اسکرابر دستی یا برای محیط های کوچک یا محیط هایی که دارای عرض کم هستند ، مناسب می باشد و اسکرابرهای سرنشین دار برای شستشوی سطوح وسیع تر به کار می رود که اسکرابر بتواند به راحتی در آن فضا حرکت کند و دور بزند. اسکرابر به منظور حذف آلودگی های سطح و درخشندگی آن به کار می روند؛ ممکن است گاهی هدف از به کارگیری اسکرابر تنها شستشو و درخشندگی سطح باشد و یا در موقعیت هایی به کار رود که آلودگی های سخت و خشن سطح را فرا گرفته و به راحتی تمیز نمی شوند. از این رو در هر دو موقعیت انتخاب نوع و اندازه اسکرابر با توجه به شرایط و نیاز مشتریان صورت می گیرد.

 



لینک های مفید:

اسکرابر : فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: