قابلیت ها و لوازم جانبی سوییپر

11 آبان 1395

همانند تمامی دستگاه های نظافتی، سوییپر و وسایل جانبی آن نیز به رسیدگی و نگهداری احتیاج دارند. علیرغم وجود اجزای متفاوت و مدت طولانی که سوییپر تولید شده، بسیاری از خریداران و شرکت های نظافتی از امکانات این جاروهای مکانیزه بی اطلاع هستند. خریداران معمولا به خاطر قیمت بالای دستگاه به دنبال گزینه هایی هستند که قابلیت ارتقا و نصب لوازم جانبی را داشته باشند، در این مقاله سعی داریم تا خریداران را با لوازم جانبی قابل نصب بر روی سوییپر های صنعتی و قابلیت های آنها آشنا کنیم .

 

برس سوم جلویی در سوییپر صنعتی

سوییپر و نظافت نقاط خارج از دسترسیک سویپر ساده شامل دو برس در قسمت جلویی دستگاه می باشد، اما تعدادی از سوییپر ها قابلیت نصب یک برس اضافه به قسمت جلویی دستگاه را دارند. این برس به کمک دسته ایی که به آن وصل می باشد به قسمت جلو و گوشه های دستگاه دسترسی پیدا می کند. همچنین به دستگاه امکان دسترسی به نقاط باریک و پر تراکم را داده و باعث افزایش مساحت نظافتی دستگاه می گردد، و به نقاطی دسترسی می یابد که برس های دیگر امکان دسترسی ندارند.

 

اهرم کج کردن برس های سوییپر

این امکان را برای کاربر فراهم می کند که زاویه برس ها را بدون پباده شدن از سوییپر تغییر دهد. این قابلیت بیشتر در مدل های شهری و پارکینگ ها وجود دارد و بسته به کارخانه سازنده می تواند در سمت راست، سمت چپ و یا هر دو سمت سوییپر نصب شود. این قابلیت باعث افزایش سرعت نظافت و کاهش در هزینه ها می شود، از سوی دیگر ایمنی بیشتری برای کاربر دارد. این قابلیت با تسهیل و تسریع در جمع آوری زباله ها منجر به افزایش طول عمر برس ها می شود.

 

برس کمکی

سوییپر و عملکرد برس جانبی و کمکیاین قابلیت که با عنوان احیا کننده جریان هوای جاروب خیابانی شناخته می شود، باعث افزایش انتقال ذرات و آلاینده ها ی جاروب شده و در نهایت جمع آوری بهتر و سریع تر آنها می شود. احیا کننده جریان هوا با استفاده از انفجار توده هوا برای انتقال هر چه بیشتر زباله ها به مخزن استفاده می کند. در مورد آلاینده های سنگین تر، در صورت فقدان هر گونه برس در قسمت جلویی سوییپر، باید آنقدر سرعت خودرو  کم شود تا نهایتا آلاینده از روی سطح یا شکاف های سطح کنده شده و وارد مخزن شود. اما با استفاده از برس، آلاینده ها به حرکت در آمده، راحت تر و سریعتر جمع  می شوند. برس کمکی از آن دست لوازم جانبی است که در صورت نیاز استفاده می شود.

 

مخزن فولادی ضد زنگ سوییپرها

مخزن این جارو ها همواره تحت تاثیر مواد مختلفی می باشد که باعث آسیب مخزن می شوند. مخزن فولادی ضد زنگ از آن دست اجزایی است که برای بیشتر مدل ها و برند های سوییپر موجود می باشد. از آنجایی که مخزن بخش مرکزی دستگاه سوییپر است حفظ شکل آن اهمیت ویژه ایی دارد. استفاده از فولاد ضد زنگ در ساخت مخزن ها باعث افزایش طول عمر و مقامت آن در برابر خوردگی می شود. مانند همه قابلیت های موجود برای سویپر صنعتی، بسته به نوع کارخانه سازنده مخزن فولادی ضد زنگ خصوصیات متفاوتی خواهد داشت.

 

کاهش دهنده صدا

سوییپر کم صدار در اماکن عمومیکاهش دهنده صدا از ویژگی هایی است برای مکان هایی که سکوت اهمیت دارد قابل استفاده می باشد که قابلیت کاهش صدا تا ۷۰% را دارا می باشد. که علاوه بر کاهش صدای دستگاه باعث آرامش بیشتر کاربر و آگاهی او از محیط اطراف نیز می شود.

 

 

خرطومی دستی

قابلیت نظافت مکان هایی را برای کاربر فراهم می کند که برس ها به آنها دسترسی ندارند. در هنگام استفاده از این خرطومی، جاروی مکانیزه عملا تبدیل به یک مکنده بزرگ می شود.

 

سیستم دوربین

سوییپر و سیستم دوربیناز جمله لوازم ضروری برای سوییپر صنعتی دوربین می باشد اما خریداران توجه زیادی به این قابلیت نمی کنند. با استفاده از دوربین، کاربر می تواند پشت دستگاه و اطراف آن را به خوبی مشاهده کند که همین امر باعث افزایش ایمنی در استفاده از دستگاه  شده و از بروز خسارت احتمالی در حرکت رو به عقب دستگاه ممانعت می کند.

 

مخزن آب اضافی سویپر

از ویژگی هایی که خریداران توجه خاصی به آن دارند، وجود مخزن اضافی برای آب دستگاه یا قابلیت افزایش ظرفیت مخزن آب دستگاه می باشد. از آنجایی که مخزن بزرگ تر به معنای آب در دسترس بیشتر است، نیاز کاربر در پر کردن مجدد مخزن برای اتمام نظافت، مرتفع شده و همین امر باعث افزایش سرعت و کاهش هزینه ها می گردد. البته نا گفته نماند که در جمع آوری زباله های درشت و یا سوییپر های استفاده شده در پارکینگ ها وجود مخزن آب ضرورتی ندارد. از سوی دیگر وجود مخزن اضافی موجب افزایش وزن دستگاه می گردد.

 

شستشوی فشار قوی در سوییپر

سوییپر و شستشوی فشار قویقابلیتی که در همه انواع سوییپر وجود دارد و باعث تبدیل سوییپر به یک دستگاه چند منظوره می شود سیستم شستشوی فشار قوی می باشد. این سیستم می تواند از ابتدا روی دستگاه نصب شده و با سیستم هیدرولیک سوییپر کار کند و دیگر نیازی به منبع آب اضافی نخواهد داشت. کاربرد این سیستم بیشتر برای سوییپر های شهری بوده و برای سوییپر های پارکینگ مناسب نمی باشد. از این ویژگی در نظافت پیاده راهها و نظافت خود دستگاه سوییپر استفاده می شود.

 

نقاله انتقال دهنده در سوییپر های خیابانی

از اجزای مهم جارو های مکانیزه در مدل های بزرگ و خیابانی نقاله انتقال دهنده می باشد. داشتن نقاله مناسب با فعالیت دستگاه، باعث افزایش کارآیی و کاهش هزینه های ناشی از تعویض و تعمیر می گردد.

 

 

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: