سوییپر صنعتی و مزایای استفاده از آن

24 آبان 1395

در گذشته برای نظافت سطوح از شیوه های سنتی استفاده می کردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی  و گسترش مراکز شهری و صنعتی، شیوه های سنتی قادر به نظافت با کیفیت و موثر اماکن نمی باشند. از این رو در راستای تامین نیاز های نظافتی، دستگاه های صنعتی به منظور نظافت هر چه بیشتر و با کیفیت تر اماکن تولید شدند، از جمله این دستگاه ها، سوییپر های صنعتی می باشند که در دو نوع دستی و سرنشین دار تولید می شوند.  سوییپر ها در مقایسه با شیوه های سنتی سرعت بیشتری در نظافت داشته و با کاهش در تعداد نیروی خدماتی باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند. این جارو ها در سایز ها و مدل های متنوعی تولید می شوند. سوییپر هایی با ابعاد کوچک برای محیط های کوچک و ابعاد بزرگتر برای محیط های وسیع مناسب هستند.




اساس کار کرد سوییپر های صنعتی

سوییپر صنعتی و قابلیت استفاده در اماکن تجاریدر همه مدل های سوییپر، آلاینده ها  و گرد و خاک توسط برس های دیسکی کناری در قسمت میانی دستگاه جمع شده و نهایتا توسط برس رولی مرکزی به داخل مخزن هدایت می شوند. سوییپر ها براساس نحوه انتقال آلاینده ها به داخل مخزن به دو گروه مکانیکی و مکشی تقسیم می شوند.




سوییپرهای مکانیکی

در این گونه از سوییپر ها چرخش برس رولی مرکزی، باعث انتقال آلاینده ها به داخل مخزن میشود، دهانه مخزن بزرگ بوده و در پشت برس رولی قرار دارد.




سویپر با سیستم مکش:

سوییپر صنعتی و کاربرد آندر این مدل از سوییپر ها یک فن در دستگاه تعبیه شده است که باعث ایجاد خلا و مکش آلاینده های جمع شده در قسمت میانی دستگاه، آلاینده ها را به داخل مخزن هدایت می کند. نازل مکش در قسمت جلوی چرخ های عقب قرار دارد.




کاربرد سوییپر با سیستم  مکش و سوییپر مکانیکی

انتخاب درست و مناسب سوییپر تاثیر به سزایی در نتیجه نظافت دارد، سوییپر های مکانیکی برای جمع آوری آلایندهای درشت، مانند شن و سنگ ریزه مناسب بوده در حالی که سوییپر های مکشی بیشتر برای جمع آوری گرد و خاک کاربرد دارند. مساحت محیط نظافتی نیز اهمیت ویژه ایی در انتخاب سوییپر دارد، برای نظافت اماکن بزرگ استفاده از دستگاه های بزرگتر باعث افزایش راندمان کار می شود.




مزایای استفاده از جاروب خیابانی

سوییپر صنعتی و تناسب ابعاد آن با محیط نظافتینظافت فضای بیرونی اماکن تجاری و صنعتی نیز همانند نظافت فضای داخلی از اهمیت ویژه ایی  برخوردار است، استفاده از دستگاه های مکانیزه برای نظافت علاوه بر اینکه جلوه های بصری مناسبی برای مراجعه کنندگان ایجاد می کند، مزایای دیگری نیز دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:




افزایش بهره وری

این دستگاه ها کاربری ساده ایی داشته و نیازی به آموزش کاربر ندارند . از این رو علاوه بر کاربر پسند بودن، نیازی به صرف هزینه و زمان برای آموزش ندارند. از آنجایی که استفاده از دستگاه های مکانیزه نظافتی، باعث کاهش در تعداد نیروی خدماتی می شود تاثیر به سزایی در کاهش هزینه ها دارند.




استاندارد های بالای نظافتی

سوییپر مکانیکی و ابعاد مناسب آن برای محیط های کوچکیکی از مزایای ویژه دستگاه های سوییپر، کیفیت بالای نظافتی آنها می باشد. این دستگاه ها با داشتن موتور های قدرتمند برای نظافت کارخانه ها، خیابان ها و جاده ها مناسب هستند. این دستگاه ها توانایی جمع آوری گرد و خاک، دوده و آلاینده های سطوح سخت را دارند.




هزینه های پایین نگهداری سویپر صنعتی

از آنجایی که این دستگاه ها برای نظافت سطوح سخت و فضای بیرونی طراحی شده اند، مقاومت بالایی داشته و هزینه های نگهداری کمی دارند.




ایمنی دستگاه های سوییپر

سوییپر صنعتی و جاروب خیابانیسویپر های مکانیزه، علاوه  بر توانایی بالا در نظافت، ایمنی بالایی نیز داشته و کار با آنها هیچ گونه خطری برای کاربر ندارد. ساختار ارگونومیک ویژه این دستگاه ها باعث سهولت و ایمنی در استفاده از آنها شده است.

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: