دستگاه واترجت صنعتی و عملکردی مطابق با نیاز های کاربران

30 مرداد 1395

واترجت صنعتی در فشار های مختلف جهت به انجام رساندن فرایند های شستشو و نظافت محیط های صنعتی ، کشاورزی ، کارخانه جات ، اماکن عمومی و به طور کلی به منظور دستیابی به کیفیت بالای نظافتی و بهداشت و سلامت محیطی از کارواش صنعتی بهره می برند.در فرایند شستشوی فشار قوی ، به طور کلی دو عامل آشنایی کامل بر عملیات در حال وقوع که به دانستن فشار استاندارد مورد نیازمی باشد در عملکرد مطلوب دستگاه کارواش صنعتی موثر می باشد. به علاوه منبع تغذیه ی دستگاه هم به عنوان دیگر عامل تعیین کننده باید مورد بررسی قرار گیرد.دستگاه های واترجت صنعتی به طور کلی بر اساس منبع تامین کننده ی انرزی خود به واترجت های الکتریکی (کابلی) و بنزینی/دیزلی تقسیم بندی می شوند که با توجه به دسترسی موجود به این منابع ، کاربران به انتخاب دستگاه مورد نیاز خود می پردازند. اما از دیگرنکات حائز اهمیت پیرامون کارواش های صنعتی به لوازم جانبی دستگاه می توان اشاره کرد که در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از این ابزار آشنا کنیم :

 

لوازم جانبی واترجت صنعتی

هنگام بهره برداری ازواترجت های صنعتی ، لوازم جانبی در بهبود کیفیت و بالا بردن بازده دستگاه نقش مهمی را ایفا می نمایند لذا استفاده و بهرهمندی از انواع مختلف این لوازم در جهت دستیابی به راندمان بالای نظافتی بسیار حائز اهمیت می باشد که آن ها را بررسی می نماییم :

 

نازل ۴ حالته

واترجت صنعتینازل های ویژه ی ۴ حالته با قابلیت بهره مندی همزمان کاربر از ۴ نازل بدون نیاز به تعویض نازل  ، از جمله ویژگی های خاص دستگاه های واتر جت صنعتی Nilfisk می باشد. نازل ۴ حالته توانایی پوشش و تامین تمامی نیاز های کاربر در اعمال شستشوی فشار قوی ، پاشش موا شوینده ، شستشوی کم فشار جهت آبیاری سطوح حساس و … را دارا می باشد . لذا همین گستردگی طیف کاری، نازل ۴ گانه را به عنوان یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی واترجت مطرح ساخته است. شیوه ی کار نازل ۴ حالته بدین گونه است که با چرخاندن بخش آبی رنگ موجود در قسمت جلویی نازل ، نازل تغییر کرده و مهیای استفاده می گردد. دلیل پر طرفدار بودن استفاده از این نازل ، به سبب سرعت عمل و سهولت قابل قبول آن می باشد. اتصال آسان به تفنگی و سهولت در بهره برداری به عملکرد هر چه بهتر واترجت صنعتی کمک می نماید.عملکرد و کاربرد چهار نازل نازل ۴ حالته به شرح زیر می باشد :

-نازل کم فشار جهت اعمال ماده شوینده ، آبیاری گیاهان، شستشوی سطوح حساس و انجام امور روزمره
-نازل دوار جهت شستشوی فشار قوی و دستیابی به بالاترین کیفیت شستشو جهت لایه برداری و از بین بردن آلودگی ها
-نازل فشار قوی تیغه ای با امکان پاشش آب در زاویه ی ۶۵ درجه
-نازل تیغه ای تورنادوبا امکان پاشش آب در زاویه ی ۲۰ درجه

 

تفنگی ارگونامیک

کارواش صنعتیتفنگی های Ergo در مدل های مختلف به منظور راحتی کاربران و بهبود عملکرد دستگاه کارواش صنعتی تعبیه شده اند. تفنگی های Ergo به سادگی و از طریق گیره ی موجود قابلیت اتصال به لنس را دارا می باشند. همچنین طراحی منحصر به فرد و کاملاً ارگونامیک این تفنگی ، باعث دستیابی به طول عمر بالای تفنگی و بازدهی با درصد بالا می گردد.

 

 

 

شلنگ جمع کن و شلنگ فشار قوی

واتر جتشلنگ جمع کن فشار قوی از جمله تجهیزات و لوازم جانبی می باشد که با اضافه شدن به دستگاه امکان عملکرد هر چه بهتر را برای واترجت فراهم می آورد. این شلنگ جمع کن متحرک که به یک شلنگ فشار قوی با طول ۵۰ متر تجهیز شده است که با اتصال لنس به این شلنگ ، آماده پاشش آب می گردد. و امکان پوشش مساحت به مراتب بیشتری را به کاربر می دهد.

 

سیستم تصفیه آب

دستگاه واترجت صنعتیتصفیه ی آب ورودی به واتر جت از جمله امکاناتی است که کاربر را در دستیابی به سطح بالای شستشو کمک می نماید. شیوه ی کار این دستگاه تصفیه آب به گونه ای است که پس از عبور آب از آن با تصفیه شن و ماسه موجود ، در دستیابی به آب با درصد خلوص بالا کمک می نماید.

 

 

 

لنس دو تایی

واترجت از جمله دیگر تجهیزات جانبی واترجت صنعتی ،لنس دوتایی می باشد. جهت کنترل فشار دستی آب توسط کاربر و دستیابی به کیفیت شستشوی بالا ، این لنس کمک شایانی به عملکرد مطلوب دستگاه واتر جت می نماید. تنظیم فشار آب در این لنس توسط پیچ تنظیم فشار صورت می گیرد که امکان کنترل میزان آب خروجی از هر لنس را به کاربر می دهد.

 

 

 

 

لینک های مفید:

دستگاه کارواش صنعتی : فهرستی از دستگاه های واترجت صنعتی

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: