پیوستن Kerrick به شرکت Nilfisk

۱۲ تیر ۱۳۹۴

شرکت Kerrick، یک شرکت تخصصی اوکلندی در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی در استرالیا و نیوزیلند است که در ۱ ژولای ۲۰۱۵ به جمع شرکت Nilfisk پیوست. گروه Nilfisk با همکاری Kerrick توانسته به منبع بزرگی از تجهیزات نظافتی تخصصی دست یابد و تجهیزات خود را در استرالیا و نیوزیلند کامل نماید. بخشی از استراتژی های گسترش شرکت ها این همکاری ها و مشارکت ها است که نقشی فعال در امر تثبیت صنعت تجهیزات نظافتی ایفا خواهند کرد. Nilfisk با مشارکت Kerrick می تواند موقعیت شرکت را با تجارت تخصصی دستگاه های نظافتی، به ویژه واترجت ، در برخی مناطق جدید مستحکم نماید. این روش موجب تحکیم موقعیت تجاری Nilfisk در بازار هدف خواهد شد.

Jonas Persson نماینده و مدیر عامل گروه Nilfisk در مورد این همکاری افزود: «همکاری Kerrick با Nilfisk باعث ایجاد یک فرصت مناسب جهت انتشار منبع بزرگی از واترجت و جاروبرقی در بازار تخصصی استرالیا و نیوزیلند می شود. ما با همکاری با سایر شرکت ها در پی گسترش تجارت خود و خدمت به مشتریان بیشتری هستیم. محصولات Kerrick باعث ایجاد یک تاثیر حرفه ای در فروش و خدمات در نیوزیلند خواهد شد.»

Kerrick یک شرکت خانوادگی است که در سال ۱۹۳۷ تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در اوکلند در کشور نیوزیلند واقع شده است که دارای ده شعبه در سراسر نیوزیلند و استرالیا می باشد. از این ده شعبه، ۵ شعبه در استرالیا و ۵ شعبه نیز در نیوزیلند قرار گرفته اند. امور شعبات شامل فروش، خدمات و شبکه های توزیع گسترده ای هستند که کارمندان با تجربه و متخصصی در آن ها مشغول به کار هستند. این شعبات شامل امکانات کامل کارگاهی، تولیدی و تعمیر می باشند تا در هر جا بتوانند رضایت مشتریان را جلب نمایند. از دیگر امکانات این شعبات خدمات آنلاین سایت بر روی تلفن همراه و آموزش های حضوری می باشد.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: