مزایای مهم استفاده از جاروبرقی صنعتی

15 آذر 1395

یکی از مسایل مهم در کسب و کار های امروزی، کارآمدی و بهره وری آنها می باشد، استفاده از محصولات و خدمات جدید و مدرن در کسب و کار می تواند تاثیر بالایی در نحوه و سرعت انجام فعالیت ها داشته باشد. نظافت فضای داخلی و خارجی محیط کسب و کار ازجمله موارد مهمی است که تاثیر بسیاری در جذب مشتریان و مراجعه کنندگان دارد. استفاده از ابزار مناسب برای نظافت علاوه بر اینکه باعث ارتقا کیفیت نظافت می شود، می تواند تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه ها و تعداد نیروی خدماتی داشته باشد. جاروبرقی های صنعتی از جمله دستگاه هایی هستند که تاثیر قابل ملاحظه ایی در کیفیت نظافت محیط کسب و کار دارند. از این رو در ادامه به بررسی برخی از مزایای استفاده از این مکنده ها در محیط کسب و کار خواهیم پرداخت.


مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی در مقایسه با جاروبرقی خانگیجاروبرقی های صنعتی یا مکنده های صنعتی بسیار قدرتمند تر از نمونه های خانگی بوده و کارآیی بالاتری نسبت به نمونه های خانگی در صنایع و کسب و کار دارند. برخی از مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی در محیط کسب و کار شامل موارد زیر می باشد:




صرفه جویی در هزینه های بلند مدت

جاروبرقی صنعتی و مزای استفاده از این مکنده هااگرچه قیمت جاروبرقی های صنعتی تا حدودی بالا می باشد و در اولین گام به صرف هزینه بالایی برای تهیه احتیاج دارند، اما با گذشت زمان تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه خواهند داشت. جاروبرقی های صنعتی به گونه ایی طراحی شده اند که توانایی کار مدوام و پیوسته را داشته باشند، ازاین رو در مدل های صنعتی جارو برقی از موتور های توربینی استفاده می شود. اصلی ترین ویژگی این موتور ها، دایم کار بودن آنها است. به عبارت دیگر، بر خلاف جاروبرقی های خانگی که نهایتا پس از یک ساعت کار، موتور دستگاه داغ شده و برای افزایش عمر موتور و بهبود عملکرد شان نیاز به خاموش شدن دارند، جاروبرقی های صنعتی قادر به کار پیوسته و ۲۴ ساعته در شرایط سخت می باشند. کسب و کار هایی که از جاروبرقی های خانگی برای نظافت های طولانی و سخت در محیط کاری استفاده می کنند به این موضوع واقف هستند که جاروبرقی های خانگی به علت استفاده طولانی مدت و عدم سازگاری با محیط کاری، به سرعت کارآیی و عملکرد خود را از دست داده و به جایگزینی نیاز دارند. صرف کمترین هزینه برای ارزان ترین نمونه های جاروبرقی خانگی، در بلند مدت هزینه های بالایی را بر صاحبان کسب و کار تحمیل می نماید.


سرعت عمل بالای جارو برقی صنعتی در نظافت

مکنده صنعتی و کاربرد آنها در صنایعاستفاده از ابزار مناسب نظافتی برای نظافت منظم و مستمرمساحت های بالا، تاثیر قابل توجهی در کاهش زمان داشته و بسیار مقرون به صرفه می باشد. جاروبرقی های صنعتی برای نظافت مساحت های وسیع در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی شده اند، از این رو تاثیر بالایی در بهره وری دارند. از آنجایی که استفاده از مکنده های صنعتی تاثیر بالایی در کاهش زمان لازم برای نظافت دارد، کاهش تعداد نیروی خدماتی و ساعت کاری آنها را در پی دارد.


تامین سلامتی افراد حاضر در محیط

جاروبرقی صنعتی و کاربرهای آنبهترین نمونه های جاروبرقی های صنعتی مجهز به فیلتر هپا می باشند. از آنجایی که فیلتر های هپا توانایی فیلتراسون ذرات بزرگتر از ۳/۰ میکرون را دارند، همه ذرات حساسیت زا، باکتری ها و دیگر آلاینده های میکروبی را به دام انداخته و مانع از ورود آنها به سیستم تنفسی افراد شده و محیط هایی سالم و عاری از آلودگی برای افراد حاضر در محیط فراهم می آورد.


نظافتی موثرتر با استفاده از مکنده صنعتی

جاروبرقی صنعتی در مقایسه با مکنده های خانگیقدرت مکش جاروبرقی های صنعتی بسیار بیشتر از نمونه های خانگی می باشد از این رو توانایی بیشتری برای مکش ذرات و آلایند های نفوذ کرده در فرش ها، موکت ها، پارچه ها، محصولات و دستگاه ها را دارند. هر چه کیفیت نظافت فرش ها، موکت ها و دستگاه ها بالاتر باشد، عمر مفیدشان افزایش یافته و نیاز کمتری به تعویض و جایگزینی داشته، از این رو کاهش در هزینه ها را در پی خواهند داشت. از این رو استفاده از جاروبرقی های صنعتی به جای نمونه های خانگی درکسب و کار هایی که با کف پوش هایی از جنس موکت یا فرش پوشیده شده اند، تاثیر قابل ملاحظه ایی در کیفیت نظافتی دارد.




لینک های مفید:

جاروبرقي صنعتي: فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: