برای احداث کارواش به کدام دستگاه نظافت صنعتی کارواش نیاز است؟

۳ اسفند ۱۳۹۹

شستشوی انواع ماشین سواری و سنگین در محل کارواش امروزه رواج بسیاری یافته و افراد به منظور کسب بالاترین کیفیت در کنار اختصاص کوتاه ترین زمان به هنگام شستشوی خودرو به کارواش ها مراجعه می کنند. اما به منظور احداث کارواش لازم است تا از انواع دستگاه نظافت صنعتی کارواش استفاده نمود. تجهیزات مختلفی در این مکان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع دستگاه نظافت صنعتی کارواش برای انجام کارهای متنوعی طراحی شده و در این مکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. احداث کارواش می تواند به عنوان شغل پر سودی باشد که با استفاده از تعدادی وسایل و دستگاه می‌توان آن را راه اندازی نمود. ممکن است این نوع از خدمات صرفا برای شستشوی ماشین باشد و یا به صورت پیشرفته تری برای شستن صندلی و سایر بخش های داخلی اتومبیل نیز مورد استفاده قرار بگیرد. کارواش به دو صورت دستی و تمام اتوماتیک طراحی شده و انواع مدل های دستگاه نظافت صنعتی کارواش در دو نوع کارواش دستی و اتوماتیک وجود دارد.

برای احداث یک کارواش به چه دستگاه هایی نیاز است؟

تعدادی از رایج ترین و ضروری ترین این دستگاه ها به منظور احداص کارواش عبارتند از:

– دستگاه جاروبرقی کارواشی

در حال حاضر تجهیزات نظافت صنعتی برای نظافت در موقعیت و مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. جاروبرقی صنعتی در کارواش ها برای از بین بردن گرد و خاک داخل ماشین است از پرکاربرد ترین دستگاه نظافت صنعتی کارواش بشمار می می آید. جارو برقی کارواشی دستگاه بسیار قوی تری نسبت به جارو برقی های خانگی است که می تواند در مدت زمان طولانی برای تمیز کاری داخل ماشین مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه نظافت صنعتی کارواش دارای موتور و مکش بسیار قوی می باشد. این جارو برقی می تواند علاوه بر گرد و خاک و مواد خشک، آب و آلودگی های مایع را نیز بدون هیچ آسیب و در نهایت ایمنی به صورت محدود جمع آوری نماید. در برخی مدل ها، این دستگاه به صورت اتوماتیک می تواند از حرکت باز ایستد تا موتور دستگاه در بین کار استراحت کند و این عمل خودکار انجام می شد.

– مبل شور کارواش

برای احداث یک کارواش به چه دستگاه هایی نیاز است؟

برای احداث یک کارواش به چه دستگاه هایی نیاز است؟

مبل شور کارواش نوع دیگری از دستگاه نظافت صنعتی کارواش به شمار می آید که دارای مخزن آب تمیز و محلی برای مواد شوینده است. با پاشش فوم و شستشوی مبل،به وسیله سیستم مکش دستگاه، آب کثیفدر مخزن دیگر جمع آوری می شود. این دستگاه دارای قسمت سری و نازل های مختلفی برای تمیز کردن بخش های مختلف صندلی اتومبیل می باشد. این دستگاه نظافت صنعتی می تواند  کف فراوانی را تولید کند و بعد از اینکه مدتی روی صندلی ها باقی ماند، شستشو انجام می شود و با مکش بسیار قوی آب کثیف ناشی از شستشوی مبل و صندلی را جمع آوری و در مخزن آب کثیف نگهداری می کند.

– واترجت دستی

واتر جت دستی کارواش از دیگر وسایلی است که در این محیط ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و از جمله دستگاه نظافت صنعتی به شمار می رود. قسمت های تشکیل دهنده این دستگاه شامل موتور، پمپ فشار قوی، نازل، شلنگ فشار قوی می باشد. آب با کمک پمپ با فشار از قسمت نازل دستگاه خارج می شود. نیروی موتور از طریق برق و یا دیزل و بنزین تامین می شود. فشار قوی آب موجب می شود تا آلودگی هایی که به بدنه و موتور اتومبیل چسبیده به راحتی جدا گردد. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده  است و  می توان زاویه پاشیدن آب  را تغییر داد. نوع دستی واترجت به راحتی قابل حمل بوده د و در کارواش های تمام اتوماتیک قسمتی از شستشو توسط کارواش دستی انجام می شود. در سال های اخیر دستگاه های نظافت صنعتی بسیار گسترده  شده است و در مورد شستشوی ماشین نیز انواع دستگاه نظافت صنعتی کارواش  وارد بازار شده است تا ضمن کاهش زمان لازم برای شستشو، کیفیت عملیات افزایش یابد.

– بخارشوی صنعتی کارواش

یک دستگاه نظافت صنعتی کارواش که به منظور شستشو و ضدعفونی نمودن بخش های داخلی اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه بخارشوی صنعتی می باشد. این دستگاه به کمک یک بویلر آب را به بخار تبدیل نموده و می تواند برای نظافت شیشه، دستگیره درب ها، داشبورد و… مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: