سود آوری دستگاه سوییپر در دراز مدت

12 دی 1395

بسیاری از صاحبان صنایع و کسب کار، همواره بین خرید یا اجاره دستگاه سوییر تردید دارند، اما با در نظر گرفتن سود آوری این دستگاه ها در دراز مدت می توانند بر تردید خود غلبه کرده و با خرید دستگاهی مناسب با نیاز های نظافتی محیط، شاهد بازگشت سرمایه خود باشند. در ادامه این مقاله سعی داریم تا با بیان مزیای خرید دستگاه سویپر صنعتی گامی موثر در جهت معرفی دستگاه سوییپر و مزایای استفاده از آن برداریم.

 

آشنایی با عملکرد دستگاه سوییپر

سوییپر صنعتیو مزایای استفاده از آنسوییپر صنعتی دستگاهی مکانیزه است که برای نظافت و جمع آوری انواع الاینده ای خشک از روی سطوح کف طراحی شده است. گرد و خاک و آلاینده های روی سطح توسط چرخش برس یا برس های کناری به قسمت میانی دستگاه هدایت شده و در نهایت توسط حرکت عقب گرد برس رولی مرکزی به داخل مخزن دستگاه منتقل می شوند. این دستگاه ها قابلیت جمع آوری انواع آلاینده ها مانند ته سیگار، میخ ها و پیچ ها تا برگ ها و قوطی ها را دارند. سیستم فیلتراسیون قدرتمند بکار رفته در این دستگاه ها مانع از انتشار ذرات گرد و غبار و بازگشت آنها به محیط اطراف می گردد.

 

طبقه بندی سوییپر ها بر اساس نوع هدایت دستگاه

سوییپر ها بر اساس نوع هدایت دستگاه به دو گروه، سوییپر دستی و سوییپر سرنشین دار یا خودرویی تقسیم می شوند. در مدل های دستی کاربر در پشت دستگاه قرار گرفته و ان را هدایت ی کند در حالیکه در سوییپر خودرویی کاربر با نشستن بر روی صندلی اپراتور تعبیه شده در دستگاه، وظیفه هدایت آن را بر عهده می گیرد.

 

کاهش در هزینه ها با استفاده از دستگاه سوییپر

سوییپر دستی و کاربری ساده سوییپر ها دستگاه هایی مکانیزه بوده و نسبت به شیوه های سنتی نظافت سرعت بالاتری دارند. این دستگاه ها با کاهش در زمان لازم برای عملیت نظافت و کاهش در تعداد نیروی خدماتی تاثیر چشم گیری در کاهش هزینه ها داشته و با گذشت زمان موجب بازگشت سرمایه می شوند.



 

سوییپر ابزاری مناسب و کارآمد در نظافتی موثر

سوییپر ها دستگاه هایی مناسب برای نظافت مستمر و پی در پی در صنایع و مراکز تجاری می باشند. استفاده از مکنده ها و پهنای مناسب برس های بکار رفته در ساختار این دستگاه ها باعث افزایش توان دستگاه در نظافت های سنگین و دشوار صنعتی شده است. از آنجایی که این دستگاه ها برای کار در محیط های صنعتی و بسیار آلوده طراحی شده اند، مقاومت بالایی در برابر عملیات های سخت و دشوار و کار در محیط های صنعتی دارند.

 

کاربری آسان سوییپر صنعتی

سوییپر صنعتی و مقاومت بالای دستگاه سویپربر خلاف ماشین آلات صنعتی دیگر، عملکرد دستگاه های سوییپر صنعتی بسیار ساده بوده و نیاز خاصی به دوره های آموزشی بلند مدت، برای کاربران ندارد در نتیجه به راحتی بکار گرفته شده و نتایج مطلوبی را ایجاد می نمایند.

 



نگهداری و مراقبت آسان از دستگاه های سوییپر ها

از آنجایی که این دستگاه ها برای جمع آوری آلاینده ها در محیط های صنعتی و آلوده طراحی شده اند مقاومت بالایی داشته و به راحتی برای نظافت در محیط های گوناگون به کار گرفته می شوند. مقاومت بالای این دستگاه ها باعث افزایش توان کاری و تسهیل در امر نگهداری و مراقبت از دستگاه شده است.

 

کیفیت بالای بدنه دستگاه سوییپر

سوییپر سرنشین دارضربات احتمالی وارده به دستگاه های نظافتی در محیط صنعتی علاوه بر اینکه باعث کاهش جلوه های ظاهری دستگاه می شود، می تواند بر سیستم عملکرد دستگاه ها نیز تاثیر قابل ملاحظه ایی داشته باشد، رعایت استاندارد های بالا در ساخت دستگاه های سویپر صنعتی مانع از ایجاد خسارت و آسیب در صورت ضربات احتمالی به بدنه دستگاه شده و در نتیجه این دستگاه ها طول عمر بالایی دارند.

 

کاربری ایمن دستگاه های سویپر

دستگاه های سوییپر، دستگاه هایی ایمن بوده و نه تنها مشکلی برای کاربران ایجاد نمی نمایند بلکه برای افراد حاضر در محل نیز هیچ گونه خطری ندارند. علاوه بر سیستم مکش گرد و غبار که مانع از تماس کاربر با گرد و غبار ناشی از برس زنی می شود، ساختار صندلی های دستگاه سویپر خودرویی به گونه ای است که در استفاده های بلند مدت هیچ گونه آسیبی به مهره های کمر کاربر وارد نمی کند.

 

لینک های مفید:

سوییپر صنعتی: فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: