دستگاه اسکرابر صنعتی، رایج ترین روش شستشوی مکانیزه کف

17 اسفند 1399

در دنیای امروز نظافت نیز مانند بسیاری امور دیگر مکانیزه گردیده است و برای انجام این امر دستگاه های نظافت صنعتی تولید شده اند. زمین شوی صنعتی یکی از این تجهیزات بوده که دارای مدل های گوناگونی می باشد و با توجه به مکان مورد نظر می توان از انواع این دستگاه استفاده نمود. دستگاه اسکرابر صنعتی مجموعه ای از فعالیت های نظافت را در خود جای داده است و تمیز کاری را با استفاده از ابزار موجود و کاربری که کار با دستگاه را آموزش دیده است،‌ انجام می دهد. دستگاه اسکرابر صنعتی از مخزن آب تمیز و کثیف تشکیل شده است آب تمیز و مواد شوینده بر روی زمین ریخته می شوند و با استفاده از برس های مختلف که در وسط و انتهای دستگاه موجود است کف سابیده و شسته می‌شود همزمان مکش آب کثیف بعد از شستشو با تجهیز به موتور قدرتمند زمین شور صنعتی انجام می‌گیرد.

تجهیزات و نحوه عملکرد دستگاه اسکرابر صنعتی

تجهیزات و نحوه عملکرد دستگاه اسکرابر صنعتی

تجهیزات و نحوه عملکرد دستگاه اسکرابر صنعتی

برس دستگاه دارای شکل و اندازه های مختلف است که با توجه به مدل اسکرابر و اندازه و قدرت موتور با هم فرق دارند، برس ها با اعمال فشار یکنواخت بر روی سطح، آلودگی های تثبیت شده را نظافت می نمایند. دستگاه اسکرابر صنعتی دارای تی در انتهای خود است که می تواند آب اضافی را از روی زمین پاک کند و سرعت خشک شدن کف را افزایش دهد. دستگاه اسکرابر می تواند به صورت دستی و سرنشین دار  در محیط به کار گرفته شوند و برای هر کدام مزیت هایی وجود دارد که با توجه به شرایط و وسعت محیط می توان از مدل مناسب استفاده نمود. دستگاه زمین شور صعتی می تواند مکان های غیر قابل دسترس را شستشو داده و بسته به نوع مدلی که از آن استفاده می گردد، توانایی تمیز کردن محیط های بسیار وسیع را در مدت زمان کم دارد. از این دستگاه برای شرایط آب و هوایی مختلف نیز می توان استفاده نمود زیرا مدل سرنشین دار کاملا مسقف است  و در هر وضعیتی کاربر می‌تواند داخل دستگاه بنشیند و به نظافت محیط بپردازد. دستگاه صنعتی اسکرابر دستی و باتری دار بدون سیم است و برای مکان های بسیار کوچک و یا محل های شلوغ که وجود سیم می تواند به عنوان مزاحم باشد، بسیار کاربردی است.

علت محبوبیت زمینشوی صنعتی چیست؟

از مهمترین علت هایی که از دستگاه اسکرابر صنعتی استفاده می شود افزایش سرعت نظافت است. این دستگاه در زمان مشخصی می تواند با چندین برابر سرعت نیروی خدماتی انسانی فعالیت کند نحوه کار کرد این دستگاه به صورت کاملا استاندارد است و همه قسمت های محل شستشو را به صورت یکنواخت تمیز می کند که در صورت استفاده از نیروی کار انسانی ممکن است، همه بخش ها به یک صورت تمیز نگردد. دستگاه اسکرابر صنعتی در محیط های مختلف قابل استفاده است و توانایی خشک کردن کف را همزمان با شستشو دارد. این ویژگی موجب می شود که در محیط های پر رفت و آمد بدون هیچ مشکلی شستشو انجام شود و در فعالیت افراد حاضر در آن مکان خللی ایجاد نگردد.

عوامل موثر بر قیمت کفشوی صنعتی

قیمت کفشوی صنعتی ، خرید اسکرابر،

عوامل موثر بر قیمت کفشوی صنعتی

از عوامل موثر بر قیمت اسکرابر می توان به نوع و مدل دستگاه اشاره نمود، به صورتی که اسکرابر سرنشین دار قیمتی متفاوت و بیشتر از نوع دستی دارد که به دلیل داشتن تجهیزات امکانات بیشتر این تفاوت قیمت توجیه پذیر می گردد. نوع منبع تغذیه در دستگاه اسکرابر صنعتی نیز در قیمت آن تاثیر گذار است زمینشوی باتری دار از قیمت بالاتری در مقایسه با انواع کابلی برخوردار می باشد. برند تولید کننده محصولات نیز بدون شک از عوامل بسیار مهم به هنگام خرید دستگاه اسکرابر صنعتی مناسب می باشد. یک دستگاه با برند معتبر از کیفیت بالاتری، خدمات پس از فروش و در نتیجه قیمت بیشتر در مقایسه با محصولات ارائه شده توسط برند های نامعتبر خواهد داشت.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: