لزوم استفاده از دستگاه سوییپر

4 اردیبهشت 1396

نظافت و رسیدگی به امور نظافتی یکی از مهمترین دغدغه های اصلی در هر کسب و کاری می باشد. اگر چه هدف اصلی از نظافت، جمع آوری آلاینده های بعضا خطرناک و ارتقا سطوح بهداشتی محیط می باشد، اما شیوه های به کار گرفته شده برای انجام امور نظافتی می تواند بسیار متفاوت باشد، در نهایت، نتیجه حاصل شده پس از نظافت و میزان تطابق آن با هدف اصلی، معیار دقیقی برای سنجش میزان کارآمدی شیوه های استفاده شده می باشد. اگر چه استفاده از شیوه های سنتی و دستیف تا حدودی می تواند آلاینده های محیط را حذف نماید اما از توانایی لازم و کافی برای تامین استاندارد های بهداشتی را نداشته و نمی تواند پاسخگوی مناسبی برای نیاز نظافتی محیط باشد. این در حالیست که استفاده از شیوه های نوین و تجهیزات مکانیزه نه تنها سرعت بالاتری از شیوه های سنتی دارند بلکه نظافت با کیفیت تر و کم هزینه تری را نیز انجام می دهند. یکی از این دستگاه های مکانیزه که به منظور جمع آوری آلاینده های خشک طراحی و به بازار عرضه گردیده است، دستگاه سوییپر صنعتی می باشد.


اهمیت انجام نظافت

سوییپر و نقش آن در کنترل گرد و غبار نشست و ماندگاری ذرات آلاینده بر روی سطوح می تواند بسیار خطر آفرین باشد، نفوذ این ذرات در سیستم تنفسی افراد حاضر در محیط می تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایشان در پی داشته باشد. از سوی دیگر ذرات معلق در هوا با نشست بر روی محصولات تولید شده یا انبار شده، کیفیت آنها را به میزان قابل توجهی کاهش داده و موجب کاهش بهره وری و سود آوری گردد. کاهش جلوه های بصری محیط به واسطه عدم نظافت و جمع آوری موثر آلاینده ها از محیط از دیگر عوملی می باشد که نقش مهمی در کاهش سود آوری و بهره وری دارد، از این رو حذف کامل آنها از محیط امری ضروری می باشد. اگر چه استفاده از جاروبرقی ها تا حدودی آلاینده ها را از محیط حذف می نماید اما استفاده از این دستگاه ها به واسطه محدودیت در متراژ کابل برق و دسترسی به پریز می تواند با دشواری هایی همراه باشد. این در حالیست که دستگاه های سوییپر به واسطه استفاد از سوختهای فسیلی یا انرژی ذخیره شده در باتری دستگاه عملکردی مستقل از کابل برق داشته و دامنه حرکتی و عملیاتنی آنها به واسطه کابل محدود نشده و از این رو می توانند به نقاط دور نیز دسترسی داشته باشند.


دستگاه سوییپر صنعتی و ارایه نظافتی موثر

سوییپر و نظافت فشای بیرونیبا توجه به موارد ذکر شده در بالا، انجام نظافتی موثر و کارآمد امری ضروری بوده و تاثیر بسزایی در افزایش بهره وری و سود آوری کسب و کار خواهد داشت. دستگاه های سوییپر به واسطه استفاده از سیتسم برس زنی و مکش تمامی آلاینده های سطحی و گرد و خاک ناشی از چرخش برس ها را کاملا جمع آوری نموده و نظافت با کیفیت را در زمانی کوتاه ارائه می دهند. استفاده صحیح و به موقع از دستگاه های سوییپر علاوه بر ارتقا جلوه های بصری محیط نقش مهمی در کاهش هزینه های نگهداری و تعمیر سطوح کف داشته و موجب صرفه جویی در منابع مالی و طبیعی می شود.


نقش سویپر در کاهش گرد و خاک محیط

سوییپر خودرویی و نظافت موثر آلاینده ها مطالعات و بررسی های انجام شده نشان می دهد که بخش اعظم گرد و خاک فضای داخلی منشا بیرونی داشته و از معابر ورودی ساختمان وارد می شود. از این رو نظافت و جمع آوری آلاینده ها از فضای بیرونی نقش موثری در کنترل گرد و خاک فضای داخلی دارد. مسلم است که استفاده از جارو در نظافت فضای بیرونی موجب انتشار بیشتر گرد و خاک در هوا شده و ورود آنها از درب های ورودی و پنجره ها بیشتر می شود، اما دستگاه های سویپر صنعتی به واسطه تجهیز به سیستم مکش بر روی برس های جانبی دستگاه، تمامی ذرات گردو خاکی را که در اثر چرخش برس ها در هوا منتشر می شوند، جذب نموده و مانع از انتشار و نفوذ انها به فضای داخلی می شوند.


لینک های مفید:

جاروب خیابانی : فهرست محصولات

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: