عرضه اسکرابر رباتیک توسط کمپانی نیلفیسک

22 مهر 1395

کمپانی Nilfisk بعنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان تجهیزات نظافت صنعتی در جهان، با معرفی برنامه Horizon Program وارد عرصه تولید دستگاه های نظافت و شستشوی مدرن و رباتیک شده است. کمپانی نیلفیسک در این پروژه با شرکت Carnegie Robotics، تولید کننده نرم افزارها و سنسورهای روباتیک، همکاری می نماید. نخستین محصول این سری از دستگاه های مکانیزه، یک اسکرابر پیشرفته است که با برخورداری از طراحی رباتیک می تواند بصورت کاملا خودکار یا با هدایت کاربر عمل نماید. این اسکرابر در بهار ۲۰۱۷ به بازار عرضه می گردد. این محصول برای نخستین بار در نمایشگاه ISSA/INTERCLEAN شیکاگو در ۲۶ الی ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ رونمایی شده است.
هدف از پروژه Horizon Program عرضه تکنولوژی های نظافت و شستشوی خودکار و مدرن به بازار می باشد و امکان استفاده از دستگاه‌های کف شوی دارای دقت بالا و بی نیاز به کاربر را برای مشتریان فراهم می نماید.
طبق گفته Jonas Persson مدیرعامل شرکت نیلفیسک، هدف از مشارکت در این پروژه ایجاد تغییرات بنیادین در زمینه نظافت و شستشو می باشد. وی بیان می دارد : ما در حال معرفی پیشرفته ترین و تخصصی ترین تکنولوژی ممکن هستیم که نگاه ما را به سودمندی و هزینه کل مالکیت بطور کامل تغییر خواهد داد.
Steve DiAntonio در مقام مدیرعامل شرکت Carnegie Robotics اضافه می نماید: ما در حال ترکیب یک قرن تجربه و تخصص در زمینه نظافت با ماشین می باشیم تا برای عملکرد ایمن در کاربردهایی نظیر عملیات نظامی، کشاورزی و معدن کاری یک تکنولوژی خودکار خلق نماییم.
و سخن خود چنین به پایان می رساند: برنامه مشارکت ما از ابتدا بر تحقیق گسترده و آزمایشات دقیق متمرکز شده است تا پیشرفته ترین و تخصصی ترین محصولات رباتیک و خودکار نظافت و شستشو که تا به امروز در صنعت وجود نداشته اند، طراحی و تولید شوند.
شرکت نیلفیسک با برخورداری از یک قرن تجربه و تخصص در زمینه طراحی و تولید تجهیزات نظافت صنعتی ، با عرضه این اسکرابر رباتیک گامی تازه در زمینه تولید ابزار مکانیزه نظافت با حداکثر سودمندی و کاربردپذیری برداشته است.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: