پیوستن شرکت Pressure-Pro به Nilfisk

۲۴ آذر ۱۳۹۴

Nilfisk در ۱ ژانویه ۲۰۱۶ توافقنامه ای را مبنی بر خرید شرکت Pressure-Pro امضا نمود. Pressure-Pro تولید کننده شوینده های فشار قوی است که در فلوریدای ایالات متحده امریکا واقع شده است. Pressure-Pro هر دو نوع واترجت آب گرم و آب سرد را تولید می نماید و دارای یک توزیع کننده و شبکه واسطه سراسری می باشد. در سال ۲۰۱۴ این شرکت تقریبا با ۹۰ کارمند درآمدی در حدود ۴۰ میلیون دلار داشت. به منظور حصول اطمینان کامل از رشد Pressure-Pro،صاحبان فعلی در همان مکان باقی خواهند ماند و با Hydro Tek که در نوامبر ۲۰۱۵ توسط Nilfisk خریداری شده است، همکاری می نمایند.


هر دوی این توافقنامه ها، یعنی ترکیب واترجت آب سرد و واترجت آب گرم در شرق ایالات متحده و مقر های غرب ایلات متحده موجب تقویت جایگاه تجاری Nilfisk خواهد شد. علاوه بر این، هم مشتریان موجود و هم مشتریان جدید هر دو شرکت، از بهبود محصولات و خدمات جدید بهره مند خواهند شد.


Michael Hedegaard Lyngمدیر اجرایی گروه NKT در مورد این توافق اظهار داشت:«NKT برای راه اندازی و پشتیبانی از رشد تمامی معاملات خود، قدرت مالی لازم را دارا می باشد. طبق دستور کاری که Nilfisk برای به دست آوردن موقعیت و فرصت های رشد از طریق مالکیت ارائه کرده است، بنابراین به طور کامل، با هدف ما در مورد افزایش پیوسته ایجاد ارزش هم جهت می باشد.


Jonas Persson، نماینده و مدیر عامل Nilfisk در مورد پتانسیل های استراتژیک افزود: استراتژی شتاب ما به منظور رشد کافی شامل بازوهای مختلفی می باشد، یکی از آن ها گشتن مداوم به دنبال فرصت برای دستیابی به تولیدکنندگان پیشرو با دسترسی به بازار مستحکم است. اتحاد مالکیت Pressure-Pro و Hydro Tek با محدوده محصول و حیطه بازار Nilfisk یک موقعیت ارزشمند برای Nilfisk در بازار واترجت ایالات متحده و همچنین در سراسر امریکا ایجاد خواهد نمود.



لینک های مفید:

واترجت : فهرست محصولات

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: