مشخصه های متمایزکننده جاروبرقی نیلفیسک

19 مهر 1395

دستگاه های جاروبرقی Nilfisk یکی از شناخته شده ترین دستگاه های مکنده مورد استفاده در صنعت می باشند. در طول ۳۰ سال گذشته، نیلفیسک استانداری جدید از قابلیت اطمینان و بازده در زمینه دستگاه های جارو برقی صنعتی تعریف نموده است. در این مقاله مشخصه های متمایزکننده دستگاه های جاروبرقی Nilfisk مورد بررسی قرار گرفته اند.


فیلتر HEPA جاروبرقی

فیلتر هپا در جاروبرقیاستفاده از فیلترهای HEPA در دستگاه‌های جاروبرقی نیلفیسک موجب افزایش قابل توجه بازده فیلتراسیون در این جارو برقی ها نسبت به سایر مدل های موجود در بازار شده است. سیستم فیلتراسیون قدرتمند و خلاقانه دستگاه های مکنده نیلفیسک، نقش مهمی در تثبیت این مکنده های کارآمد در بازار دستگاه مکنده صنعتی داشته است. انواع جارو برقی های نیلفیسک از جاروهای خانگی و تجاری گرفته تا جاروبرقی های بیمارستانی بصورت استاندارد همراه با فیلتر هپا عرضه شده یا قابل تجهیز به فیلتر هپا می باشند و وجود این فیلتر آنها را به گزینه ای ایده آل برای کاربرد در نظافت و تأمین سطح بهداشت مورد نیاز محیط های گوناگون تبدیل می نماید.


قابلیت مکش آزبست به شکل ایمن

امکان مکش ایمن آزبست با جارو برقییکی از مزایای استفاده از فیلترهای هپا در دستگاه های جاروبرقی و مکنده صنعتی نیلفیسک، ایجاد قابلیت مکش و حذف ایمن آزبست و کپک ها از محیط می باشد. این دو ماده جزو خطرناک ترین مواد سمی برای بدن انسان بوده و اگر به درستی از محیط حذف نشوند می توانند موجب بروز انواع آلرژی ها در انسان گردند.




قابلیت مکش آلودگی جامد و مایع بطور همزمان

جاروبرقی آب و خاک، مکنده مناسب برای نظافت یکی از قابلیت های بی نظیر دستگاه های جاروبرقی آب و خاک نیلفیسک، امکان مکش آلودگی جامد و مایع به طور همزمان می باشد. در شرایطی که مکش همزمان مواد خشک و مرطوب در دستگاه های مکنده دیگر موجب بروز آسیب جدی به موتور می گردد، جاروبرقی های نیلفیسک به طور ویژه برای کاربرد در شرایط سخت صنعتی طراحی و تولید شده اند.


وزن سبک و قابلیت مانور بالا

این دستگاه های جاروبرقی برای کاربرد موثر در محیط های صنعتی طراحی و تولید گشته اند و به منظور سهولت جابجایی و حمل و نقل دارای چرخ های هرزگرد مجهز به ترمز می باشند. استفاده از این نوع چرخ های کاربردی در تولید مکنده های نیلفیسک تنها یکی از مزایای این جارو برقی های صنعتی بوده که آنها را دستگاه هایی موثر و کاربرپسند در محیط کار تبدیل می نمایند.


سرعت مکش

کاربرد جاروبرقی با سرعت مکش بالا در نجاریبرای مشخص نمودن بازده دستگاه و عملکرد بهینه آن در مکش و انتقال مواد در یک محیط صنعتی است، کافی است به ذکر این نکته اکتفا شود که دستگاه های جارو برقی نیلفیسک قادر به مکش و جمع آوری حداقل ۳.۷۸ لیتر در ثانیه می باشند.




عملکرد بی صدا

عملکرد بی صدای جاروبرقی نیلفیسکدستگاه های جاروبرقی نیلفیسک یکی از کم صدا ترین دستگاه های مکنده موجود در بازار می باشند. بطوریکه هنگام استفاده از آنها، امکان شنیدن موسیقی، صحبت کردن با تلفن و … وجود دارد.


کاربرد جاروبرقی های نیلفیسک در شاتل های فضایی ناسا

برای بیش از ۲۰ سال، ناسا از دستگاه های جاروبرقی صنعتی Nilfisk برای سرویس دهی به شاتل های خود استفاده کرده است. جارو برقی های کارآمد Nilfisk برای مکش گرد و غبار مضر برلییم از ترمزهای شاتل مورد استفاده قرار می گیرند. در شرایطی که ناسا به این برند معتبر اطمینان می نمایند شما نیز مطمئنا می توانید به آن اطمینان کنید.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: