واترجت صنعتی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی برای از بین بردن چربی

۱۹ بهمن ۱۳۹۹

کارخانه هایی که در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت می کنند، دارای مواد خطرناک شیمیایی هستند و پایه نفتی دارند. آلاینده هایی که در حین کار در این کارخانه‌ها تولید می‌شود باعث تاثیر منفی در مسیر تولید محصولات این صنایع شده و در نهایت نیز برای محیط زیست بسیار خطرناک می باشند. آلودگی های نفتی حالت روغنی دارد و  در سطوح کف و یا وسایل و تجهیزات کارخانه قرار گرفته به گونه ای که برای ادامه کار و بهتر شدن روند عملیات نیاز به پاکسازی این صنایع به صورت مداوم با واترجت صنعتی کارخانه نفت و گاز و پتروشیمی وجود دارد. معمولا این کارخانه ها بسیار وسیع و دارای شاخه های متعددی هستند و برای پاکسازی و کاهش آلودگی روش های و نیروی خدمات انسانی پاسخگو نیست و باید از تجهیزات نظافت صنعتی قوی برای حذف آلاینده ها که اغلب از نفت و مشتقات آنها است، استفاده شود. کارواش صنعتی نفت و گاز و پتروشیمی دستگاهی است که با قدرت بسیار زیاد می تواند آلودگی ها را از سطوح مختلف اعم از کف یا وسایل و تجهیزات موجود در کارخانه های پتروشیمی جدا نماید.

واترجت صنعتی کارخانه نفت و گاز و پتروشیمی

انواع آلودگی های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

انواع آلودگی های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی چیست؟

واترجت صنعتی کارخانه نفت،گاز و پتروشیمی می تواند آلودگی هایی مانند نفت، روغن، گریس، رسوب های کربن و انواع پلیمر ها و پوشش هایی که به نام جرم بر روی سطوح مختلف قرار گرفته است را به طور کامل پاکسازی نماید. دستگاه کارواش صنعتی تمام رسوباتی که بر روی تجهیزات کارخانه ها قرار می گیرد را پاک کرده و باعث افزایش طول عمر تجهیزات و دستگاه هایی می گردد که هریک به تنهایی سرمایه های یک مرکز صنعتی به شمار می آیند. به مرور زمان اگر رسوبات مواد مختلف کارخانه های پتروشیمی بر روی تجهیزات باقی بماند، موجب ضعف کارکرد وسایل نیز می شود و سطوح آلوده به این مواد می تواند به راحتی بر سلامت افراد حاضر در این محیط ها تاثیر بگذارد. بنابراین استفاده از واترجت صنعت نفت و گاز و پتروشیمی برای پاکسازی این محیط ها الزامی است و استفاده از روش های دستی برای نظافت و شستشوی کارخانه های پتروشیمی بسیار سخت است.

معرفی دستگاه کارواش صنعتی کارخانه نفت، گاز و پتروشیمی

معرفی دستگاه کارواش صنعتی کارخانه نفت، گاز و پتروشیمی

معرفی دستگاه کارواش صنعتی کارخانه نفت، گاز و پتروشیمی

واترجت صنعتی یکی از تجهیزات مهم در نظافت مراکز صنعتی به شمار می رود که برای شستشوی سطوح و تاسیسات کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. واترجت صنعتی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی برای برداشتن و حذف آلاینده ها از روی سطوح طراحی شده است و دارای پمپی است که موجب می شود آب با فشار بسیار قوی از نازل دستگاه خارج شود و به سطحی که جرم بر روی آن قرار گرفته برخورد کرده و باعث جدا شدن آلودگی ها شود. این دستگاه علاوه بر پمپ که باعث فشار قوی آب می شود دارای نازل و شیلنگ فشار قوی نیز می باشد. دستگاه کارواش دارای دو کاربرد مهم و اساسی در صنایع پتروشیمی می باشد و یکی از آنها نگهداری و مراقبت از تاسیسات با نظافت به موقع آنها می باشد. با استفاده از این دستگاه در مدت زمان کوتاهی می توان قسمت های بسیار زیادی از بخش های این صنایع را پاکسازی نمود. علاوه بر تجهیزات از کاربرد های دیگر آن می توان به نظافت سطوح کف و چربی زدایی یا از بین بردن مواد شیمیایی که بر سطح ها قرارگرفته اند، اشاره نمود.

– کارواش آبگرم و حذف آلودگی های چرب

واترجت صنعتی کارخانه نفت و گاز و پتروشیمی

کارواش آبگرم و حذف آلودگی های چرب

از ویژگی های انواع آلاینده در این صنایع چرب بودن آنها است که آنها بسیار دشوار در شستشو می نماید. از این رو استفاده از کارواش آبگرم یک انتخاب بسیار مناسب در این صنایع به شمار می آید این دستگاه می تواند چربی و روغن را به راحتی پاک نماید. با توجه به تکنولوژی به روز شده واترجت صنعتی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی قدرت فشار آب برای شستشوی دستگاه قابل تنظیم است و به تاسیسات ضربه ای وارد نمی کند. نقاط دور از دسترس و قسمت هایی که شاید به درستی دیده نشوند از طریق دستگاه کارواش صنعتی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و با فشار مناسب آب جرم زدایی می شوند. با انجام عملیات شستشوی به موقع بهره وری کار به شدت افزایش می یابد. در این صنایع مبدل های حرارتی نیز نیاز به نظافت دارند که با کمک کارواش صنعتی این کار به سادگی انجام می شود.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: