انتقال پنئوماتیک مواد با استفاده از دستگاه مکنده هواکار شرکت نیلفیسک

۲۶ خرداد ۱۳۹۵

استفاده از کمپرسور هوا در ایجاد خلا یکی از روش های متداول می باشد که سود زیادی برای کسب و کار داشته و برای انتقال اتوماتیک مواد پودری و گرانول ها به کار می رود. دستگاه های مکنده هواکار شرکت نیلفیسک با استفاده از طراحی روز دنیا، ایمنی و استاندارد های بالایی داشته و در نهایت افزایش بهره روری عملیاتی را در پی دارند. استفاده از روش های پنیوماتیک کاربرد فراوانی در انتقال غلات، قرص ها، پودر ها و خالی نمودن کپسول ها از مخازن به تجهیزات صنعتی و ماشین آلات خطوط تولید دارد.

استفاده از دستگاه های مکنده هواکار شرکت نیلفیسک در خطوط تولید، موجب ارتقا فرآیند های اتوماسیون شده و بهترین گزینه برای انتقال مواد پودری در صنایعی چون صنایع دارویی، غذایی و شیمیایی می باشد.


برخی از ویژگی های استفاده از مکنده هواکار عبارتند از:

مکنده هواکار و جاروی هوا کار در انتقال موادنصب سریع و آسان مکنده هواکار بر روی دستگاه های صنعتی
مکش و جمع آوری کامل گرد و غبار از محیط کار
افزایش بهداشت و سلامت محصولات تولیدی
عدم متلاشی شدن ترکیبات و مخلوط ها
عدم آسیب به گرانول ها
قابل انطباق با تمامی مراحل تولید
عدم نیاز به مراقبت و نگهداری
افزایش ظرفیت تولید
کاهش هزینه های تولید
افزایش ۳۰ درصدی میزان خلا در مقایسه با روش های سنتی
کاهش ۵ درجه ایی در دمای محیط
کاهش ۳۰ درصدی میزان انرژی مصرفی
کاهش ۵۰ درصدی صدای محیط
کاهش ۱۰۰ درصدی احتمال احتراق در نمونه های ضد انفجار ( ATEX )


مزایای استفاده از روش های پنئوماتیک در انتقال مواد

مکنده هواکار در انتقال مواداستفاده از روش های اتوماتیک در انتقال مواد پودری، مانع از انتشار ذرات ریز در محیط کار گشته و تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش زمان لازم برای بررسی فرآیند تولید دارد. به عبارت دیگر استفاده از روش های اتوماتیک به معنای صرفه جویی در زمان بوده و همین زمان صرفه جویی شده می تواند در بخش های دیگر به کار گرفته شود. مکنده های هواکار شرکت نیلفیسک سریع و آسان بر روی انواع تاسیسات تولیدی نصب شده و در مقایسه با نمونه های مشابه از طراحی خلاقانه ایی بر خوردار می باشند. این مکنده ها به واسطه داشتن انواع گواهی های بین الملی استاندارد قابل استفاده در صنایع غذایی ، دارویی و شیمیایی بوده و به واسطه ایمنی بالای دستگاه کاربرد ویژه ایی در محیط های پر خطر دارند.


لینک های مفید:

جاروی هواکار: فهرست محصولات

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: