پارامتر های مهم در خرید سیستم شستشوی جت واش

17 فروردین 1400

واترجت صنعتی یکی از وسایل مورد نیاز برای نظافت می باشد که در محیط های مختلف اعم از مراکز صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم شستشوی جت واش موجب می شود تا از میان برداشتن آلودگی های مختلف از جمله انواع جرم و آلودگی های تثبیت شده و قدیمی با سرعت بسیار بالا انجام گردد. این تجهیز دارای موتور و پمپ قوی است که آب ورودی در فشار کم را به آب پرفشار تبدیل می نماید. در واقع سیستم شستشوی جت واش بر اساس فشار آب ایجاد، نوع پمپ و… دارای تنوع بالایی است. هر چه پمپ قدرتمند تر باشد، آب با فشار بالاتری از نازل دستگاه خارج شده و آلودگی ها بهتر و سریعتر از سطوح پاک می شود.

 

مهم ترین ویژگی های دستگاه واترجت صنعتی به هنگام خرید

مهم ترین ویژگی های دستگاه واترجت صنعتی به هنگام خرید

مهم ترین ویژگی های دستگاه واترجت صنعتی به هنگام خرید

نحوه عملکرد کارواش صنعتی علاوه بر مشخصات پمپ، به موتور آن نیز وابسته می باشد چراکه نوع موتور در میزان فشار آب و مدت زمان استفاده از دستگاه تاثیرگذار است. موتور واترجت صنعتی ممکن است با نیروی برق، دیزل و بنزین عمل کند. انواع واترجت های صنعتی گاها با سوخت عمل می نمایند و امکان فراهم نمودن فشار بالاتری را دارند از این رو در به منظور انجام عملیات سنگین تر نظافتی مورد استفاده قرار می گیرند. در کنار پمپ و موتور، دبی آب ایجاد شده در دستگاه نیز یکی از فاکتورهای مهم به هنگام خرید واترجت صنعتی مناسب است، هرچه دبی یا همان حجم آب خروجی از دستگاه در واحد زمان بیشتر باشد سرعت شستشو بیشتر می شود. همچنین در انواع کارواش آبگرم، دمای آب خروجی از دستگاه افزایش می یابد، در نتیجه به هنگام خرید این مدل لازم است تا طیف دمای قابل ارائه توسط دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. مشخصات ظاهری نظیر ابعاد، مانورپذیری، قابلیت حمل و جابه جایی آسان، امکان اتصال به نازل های مختلف، بدنه مقاوم، طول شلنگ رابط و… همگی از دیگر ویژگی های مهم به هنگام خرید کارواش صنعتی و خانگی مناسب می باشد.

 

موارد استفاده از سیستم شستشوی جت واش چیست؟

کاربرد واتر جت صنعتی ، عملکرد واترجت صنعتی ، جت واش سیستم شستشوی جت واش

موارد استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

سیستم شستشوی جت واش به صورتی است که از آن برای بسیاری از مکان ها استفاده می شود. اساس کار این دستگاه افزایش فشار آب بوده و می تواند به تنهایی موجب از بین بردن آلودگی های زیادی از سطوح شود به همین دلیل در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. شستشو با استفاده از این دستگاه ساده است و دارای پیچیدگی نمی باشد و برخی از صنایع که آلودگی های روغنی دارند با کمک سیستم شستشوی جت واش عملیات نظافت را انجام می دهند. دستگاه واتر جت آب گرم می تواند کاملا ایده آل در حذف آلودگی های چرب باشد و در صنایعی نظیر صنایع غذایی، دامداری ها، مراکز بهداشتی، آشپزخانه های صنعتی و… مورد استفاده قرار گیرد. از کارواش صنعتی برای شستشوی ماشین ها در کارواش نیز استفاده می شود و تمام قسمت های اتومبیل از جمله چرخ و بخش زیرین با این دستگاه قابل شستشو است. امروزه کاربردهای این ابزار نظافت صنعتی افزایش یافته است و به دلیل وقت گیر بودن و سختی نظافت دستی روز به روز استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی افزایش می یابد.

 

– سایر ویژگی های جت واش

سیستک شستشوی جت واش ، واترجت صنعتی، کارواش صنعتی

سیستم شستشوی جت واش چیست؟

در برخی از این دستگاه ها سیستم های تصفیه آب نیز وجود دارد که می تواند سختی آب را تنظیم نماید و شیرهای ایمنی تعبیه شده در دستگاه در مواقع کمبود آب به کمک نظافت می آید. با توجه به مدل دستگاه تجهیزات جانبی آن نیز تغییر می کند و می تواند پیشرفته تر شود، برای مثال بهره مندی از انواع نازل تخت، سوزنی و دوار و یا لنس های مختلف موجب افزایش بهره بری از دستگاه می گردد.

 

 

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: