کارواش صنعتی مناسب شستشوی موتورخانه

20 مرداد 1399

یکی از اصلی ترین بخش های تاسیساتی در هر ساختمان که به منظور کنترل وضعیت تهویه و سیستم سرمایش و گرمایش در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد موتورخانه ها هستند. نظافت مکانیزه این بخش موجب از میان برداشتن رسوب، جرم گیری و حذف آلودگی های چرب و روغنی از بخش های مختلف می شود که این عمل می تواند افزایش طول عمر تجهیزات و تاسیسات را در پی داشته باشد. افزایش طول عمر دستگاه ها به منظور کاهش هزینه ناشی از تعمیر و تعویض این بخش ها یک هدف مهم در هر بخش می باشد. شستشوی موتورخانه باید با دقت و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تخصصی صورت پذیرد تا پیچیدگی این امر کاهش یابد. دستگاه کارواش صنعتی موتورخانه وسیله ای ایده آل به منظور از میان برداشتن آلودگی های مختلف و شستشوی موتورخانه می باشد. دستگاه واترجت صنعتی با استفاده از آب پرفشار قادر است آلودگی های مختلف را از روی سطوح و تجهیزات پاک نماید.

دلایل نظافت موتورخانه

هزینه تعمیر و نگه داری از تاسیسات موتورخانه همواره زیاد بوده است. تعداد لوله های و حساسیت بالای محیط نیاز به نظافت تخصصی و پیوسته را ایجاد می نماید. در صورتی که این مراکز با دقت بالا مورد نظافت قرار نگیرند گرفتگی لوله ها می تواند مشکلات جدی را به وجود آورد. دستگاه کارواش صنعتی یک دستگاه کاملا مکانیزه است که در انواع واترجت آب گرم و واترجت آب سرد می تواند در شستشوی ایمن و صحیح بخش های مختلف موتورخانه مورد استفاده قرار گیرد.

دلایل نظافت موتورخانه

دلایل نظافت موتورخانه

مزایای استفاده از دستگاه کارواش صنعتی موتورخانه

شستشوی سریع بخش های مختلف در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت همان چیزی است که یک دستگاه نظافت صنعتی ارائه می دهد. از میان برداشتن تمامی آلودگی های عمیق و تثبیت شده موتورخانه با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی در محیط های مسکونی، صنعتی و تجاری امکان پذیر است. ساختار ساده و کاربری آسان این دستگاه، به هر کاربری این امکان را می دهد تا با کمترین آموزش بتواند استفاده از این دستگاه را جایگزین نظافت سنتی نموده و کار فیزیکی لازم به هنگام نظافت را تا حد امکان کاهش د هد.

انواع واترجت مناسب شستشوی موتورخانه

دستگاه های واتر جت صنعتی را می توان در دسته بندی های مختلفی جای داد. فشار و دمای آب خروجی دو پارامتر مهم در تقسیم بندی این دستگاه نظافت صنعتی است. در ادامه به بررسی این دو پارامتر و انتخاب واترجت صنعتی مناسب شستشوی موتورخانه می پردازیم.

فشار و دبی

فشار و دبی به ترتیب تعیین کننده قدرت آب در از میان برداشتن آلودگی ها و حجم آب عبوری از یک مقطع مشخص در دستگاه در واحد زمان می باشد. هرچه دبی افزایش یابد فشار کاهش می یابد، درنتیجه لازم است تا به هنگام خرید کارواش صنعتی موتورخانه از دستگاهی استفاده شود که با توجه به میزان آلودگی، کارکردی مناسب دارد. در صورتی که فشار به درستی انتخاب نشود آلودگی ها از میان برداشته نشده و در صورتی که بیش از حد مجاز باشد به سطح و تاسیسات آسیب وارد می نماید.

کارواش آب گرم

بیشترین استفاده از کارواش آب گرم در مواجه با آلودگی های چرب و روغنی یا به هنگام ضدعفونی نمودن در کنار شستشو، است. در تاسیسات موتورخانه ممکن است به آلودگی ها چرب برخورد نمود که به کارگیری آب سرد نه تنها کمکی به از میان برداشتن آنها نمی کند بلکه موجب تثبیت بیشتر آنها نیز می گردد، در چنین مواقعی استفاده از کارواش آب گرم می تواند فرایند نظافت تسریع بخشد. 

کارواش آب سرد

در این دستگاه ها آب بدون افزایش دما از تجهیز خارج شده و وارد فرایند نظافت می گردد. واترجت آب سرد یکی از انواع رایج دستگاه های نظافت صنعتی بوده که می تواند کارکردی کاملا مناسب برای شستشوی تجهیزات محتلف داشته باشد. برای افزایش کیفیت نظافت بهتر است از مواد شوینده در این دستگاه استفاده نمود.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت شریف صنعت اطلاعات تکمیلی در خصوص قیمت و ویژگی‌های انواع دستگاه های نظافت صنعتی (اسکرابر ، زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی) را به دست آورید ۰۲۱۴۵۷۴۹۰۰۰ و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاه کاربران
نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: